Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рискове при лифта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Рискове при лифта

    Съжалявам, ако дублирам някоя тема, но искам да споделя следното ...
    Мой познат си направи лифт с най високия кит на ОМЕ ... гуми 33-ки, минусови джанти ... не се оплака от липса на стабилност, а от проблеми в предницата. До колкото си спомням карета, лагери, и не знам още какво ... и го продаде. джипката беше 13 годишна Тойота в добро състояние. Дали в сервиза бяха объркали нещо или просто големият лифт си води до проблеми ...
    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

  • #2
    До: Рискове при лифта

    Информацията ти е меко казано неясна,то хубаво Тойота,ама Лендкруизер ли,4-рънар ли...Иначе проблеми са възможни,всепак се променят доста от параметрите на окачването и разни там ъгли на каретата на карданите...та нищо не се знае...
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #3
      До: Рискове при лифта

      Така е проблеми могат да се появят всякакви. Зависи от лифта, на какъв джип се прави, и как се прави. Ако се конкретизира малко , би могла да стане полезна тема.

      Коментар


      • #4
        До: Рискове при лифта

        Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
        Мой познат си направи лифт с най високия кит на ОМЕ ... гуми 33-ки, минусови джанти ... не се оплака от липса на стабилност, а от проблеми в предницата. До колкото си спомням карета, лагери, и не знам още какво ... и го продаде. джипката беше 13 годишна Тойота в добро състояние. Дали в сервиза бяха объркали нещо или просто големият лифт си води до проблеми ...
        В най общия случай, дори и без да знаеме точния модел, а и то не е толкова съществено - рискове при лифт винаги има. И колкото повече - толкова повече . Говориме за над 2.5" - променят се основно всички параметри на окачването зададени от производителя, променя се и центъра на тежестта, променят се спирачните характеристики и пътно поведение, променят се много други неща.... абе таралеж в гащите си е. В описания случай "карета, лагери, и не знам още какво ... " проблемите обаче са причинени по скоро от минусовите джанти и гумите, просто изнасянето на големи и тежки маси максимално на вън натоварва детайлите на моста до нива, непредвидени от производителя. А може и в сервиза да са помогнали - непознаването на материята често има неприятни последици. Например липсата на кастор кит (ако говориме за цял преден мост) довежда до неприятности в близък план. С други думи лифта на е шега работа и не се изчерпва само с по-дълги пружини.
        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

        Коментар


        • #5
          До: Рискове при лифта

          Като всяко друго нещо, лифта трябва да се прави с акъл и с МЯРКА
          До сега съм Лифтвал две тойоти 80 с 2" - нямам НИКАКВИ забележки, карал съм Няколко Дълги патрула с 4" - не са мой нямам по-дълги наблюдения, но като поведение на пътя са супер.
          Та така дайте преки и лични наблюдения от различни марки и модели с различни окачвания, може да е полезно

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X