Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краят на щангите - Вранглер YJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Краят на щангите - Вранглер YJ

    Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
    т...сигорно кормилната щанга е вече доста наклонена?
    имаш ли в нов кормилен хебел ...
    Смених хебела, но новият е по-нисък с около 2-2.5', от стария... Щангата е наклонена, но не знам дали има по-криви хебели...
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • #32
      До: Краят на щангите - Вранглер YJ

      много по нисък не е добре ше се видиш в големи премеждия важното е да не се товарят накрайниците при разчупване.
      при мен беше така след като сложих по ниския хебел неможех да си вкарам машината в пътя
      и на неравности се получава един непоносим ефек бутане ако тази кола е кара някой новак ше се пребие.
      за да утстраня ефекта сложих двоен демпфер и карам гумите на 1.4 все пак има и други варианти от които аз се въздържах и
      избрах този който за сега работи.
      една подробност единия демпфер е на кормилната щанга а другият на задната така изчезна и ефекта блъскане на волана при 70-80км/ч
      поздрави

      Коментар


      • #33
        До: Краят на щангите - Вранглер YJ

        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
        Смених хебела, но новият е по-нисък с около 2-2.5', от стария... Щангата е наклонена, но не знам дали има по-криви хебели...
        Няма по криви. По-свален от 2.5" не съм виждал.
        Проблема е че сваления хебел натоварва повече кормилната кутия защото усилието започва да се предава през рамо.Другия проблем е че колкото сваляш хебела толкова трябва да сваляш и ухото на напречната щанга при рамата.
        По-добрия вариант е вместо да се слага по-нисък хебел, да се обърнат накрайниците отгоре - "високи щанги"

        Коментар


        • #34
          До: Краят на щангите - Вранглер YJ

          и на мен ми допада идеята за корена промяна на щангите
          ако сложиш гуми 37 щатната кутия ше види зор май максимума е 35
          ако все пак решиш да го правиш има китове за вранглер като AGR.
          Иво кара с такова yправление всъшност то е механично и хидравлично ако откаже едното другото работи.
          поздрави

          Коментар


          • #35
            До: Краят на щангите - Вранглер YJ

            Хидравличното управление не работи ако се скъса маркуч и изтече маслото, защото няма твърда връзка между волана и шенкелите.
            Комбинираното както е при Иво е по надеждно.







            Последно редактирано от kinex; 20-09-08, 18:57.

            Коментар


            • #36
              До: Краят на щангите - Вранглер YJ

              Вече е с Pro Comp 4', плюс още 1.5' от обеците, които са 180 милиметрови, вместо щатните 100...
              Обеците "бумеранг" ли са?
              99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
              It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

              Коментар


              • #37
                От: До: Краят на щангите - Вранглер YJ

                Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                Обеците "бумеранг" ли са?
                Не, обикновени.
                Една вечер Ивайло-близнака, в продължение на много часове, се опитваше да ме убеди в предимствата на "бумеранга". Накрая се съгласих с него, само и само да сложа край на спора.

                П.П. Втора година Вранглера е без никакви щанги. Държи се добре и на пътя, при скорост 120.
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X