Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Краят на щангите - Вранглер YJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Краят на щангите - Вранглер YJ

    Съветвам те първите проби да са много внимателни. То бива война, ама внимавайте със жертвите... По пронцип биелетите се удължават и се слагат дисконекти, а не се изхвърлят щангите. За "диагоналните" щанги, известни също като "тяга на Панар", Panhard rod или track bar, е, за тях нямам думи.
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #17
      До: Краят на щангите - Вранглер YJ

      Имам удълнени биалетки, но са само с 2.5' по-дълги от оригиналните, а действителния лифт е с почти 6... При това положение, реактивната щанга няма да работи ефективно, или по-скоро ще работи прекалено ефективно, т.е. усукването и ще бъде минимално, при максимално усилие... и без това малките ходове, ще станат още по-малки... Ако се окаже, че има сериозен проблем със стабилноста, вероятно ще си направя удължени с "бърз" дисконектор.
      Имам и допълнителни планки, за мостовете, корегиращи лифт от 2' на напречните щанги, мога да си направя и по-големи, като за 5.5', но пък ефекта от тях ще бъде съмнителен... Поне това показва 3D модела, който си направих с Inventor... За съжаление, тази програма не дава възможност за диманична симулация на процеса. Единствената програма, която може да се справи с това, е Pro Ingener, лошото е, че не я познавам добре... все още...
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • #18
        До: Краят на щангите - Вранглер YJ

        А може ли да покажете снимка на тия "дисконекти", че от доста време ми влязла една муха в главата, и бръмчи ли - бръмчи.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Краят на щангите - Вранглер YJ

          Спарки, нямам снимки, но ще се опитам да ти обясня двата най-често срещани варианта. Най-разпространеният е, когато двата накрайника на биалетката, се свързват с междинна тръбичка, с щифтове, фиксиращи тръбичката с цилиндричните части на накрайниците през общи отвори. Неудобството е, че при откачане, трябва да си прибереш в джоба тръбичките и щифтовете... При втория вариант долните накрайници се свързват с моста, вместо с болт, с щифт, осигурен по какъвто и да е начин, против самоизваждане. На щангата е добавено ухо, в което да сложиш щифта, сгъвайки биалетките (що ли ги наричат "биалетки", верно, че напомнят "мотовилка", на която пък казват "биела" ) покрай нея... Разбира се има и още по-мързеливи решения, като ел. дисконектор... При този случай, реактивната щанга е разделена на две части, които се свързват помежду си, било чрез шлици, било с челен съединител, като управлението на разединяване е електрическо, или с вакуум, както при предния мост на Вранглер и Чероки...
          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

          Коментар


          • #20
            До: Краят на щангите - Вранглер YJ

            И аз се изцъклих. Веднъж пробвах и покарах 20 минути без панхарда. Вярно, че моето на пружини, но все пак... Повече няма да правя такива проби.

            Коментар


            • #21
              До: Краят на щангите - Вранглер YJ

              На пружини?!?!?!?!? Без напречна!?!?!?!?!

              Е какво е държало моста в напречна посока????
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Краят на щангите - Вранглер YJ

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                На пружини?!?!?!?!? Без напречна!?!?!?!?!

                Е какво е държало моста в напречна посока????
                Силата!
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #23
                  До: Краят на щангите - Вранглер YJ

                  Ефекта беше все едно кормилната уредба е с изкуствен интелект. Не можеш да го накараш да върви в една посока. Т'ва при скорост 20км/ч!

                  Никога, ама никога не правете тая проба по улиците!


                  П.П.

                  Теста беше извършен на широко, безлюдно площадче. Да не помислите, че по пътната мрежа!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Краят на щангите - Вранглер YJ

                    вранглера е фабрично добре направен с панхард щангите.
                    има машини които фабрично си нямат и им се слагат допълнително.
                    ресьорите къде са отдоло или над моста?
                    поздрави

                    Коментар


                    • #25
                      До: Краят на щангите - Вранглер YJ

                      Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                      ... ресьорите къде са отдоло или над моста?
                      За сега са отдолу...
                      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Краят на щангите - Вранглер YJ

                        Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                        И аз се изцъклих. Веднъж пробвах и покарах 20 минути без панхарда. Вярно, че моето на пружини, но все пак... Повече няма да правя такива проби.
                        Лазаре, разликата е огромна. Миналото лято, скъсах в един завой, с дупка на платното, учите и на двата задните амортесьора на Диското... едва стигнах до Пловдив (нямаше и 100 км от там), карайки с 20 км/час... Когато взех Вранглера, задните му амове бяха издъхнали. Замених ги с такива от Лада, временно, докато ми дойдат тунинговите. Междувременно скъсах едното ухо на задния мост, на което се закача амортесьора. Така и не усетих, че карам без един, докато Джамбазов, карайки след мен ми съобщи, че единият ми амортесьор виси... Сега, като ги свалих, се оказа, че в тях е останало масло, колкото да ги смазва, за да се движат леко...
                        При автомобилите с ресьори, нещата са съвсем други, по отношение на стабилност и управление, но пък куцат откъм комфортно возене... "няма пълно щастие!"
                        Последно редактирано от giorgio; 20-09-08, 09:55.
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Краят на щангите - Вранглер YJ

                          Или с други думи - няма нищо общо. Като се сетя, че от един износен тампон на панхарда започват "земетресенията"...

                          Коментар


                          • #28
                            До: Краят на щангите - Вранглер YJ

                            след като ресьорите са отдоло ше се държи по добре на асфалта.

                            аз също съм карал без един заден амортисьор и не съм се усетил чак като си мих колата забелязах.
                            тунинг окачаването ми е доста твърдо което е логично +10см за едно джимни не е шега работа.
                            с какво окачване е вранглера и колко повдигат ресорите?
                            поздрави

                            Коментар


                            • #29
                              До: Краят на щангите - Вранглер YJ

                              Вече е с Pro Comp 4', плюс още 1.5' от обеците, които са 180 милиметрови, вместо щатните 100...
                              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Краят на щангите - Вранглер YJ

                                това е доста ехтрем
                                сигорно кормилната щанга е вече доста наклонена?
                                имаш ли в нов кормилен хебел (brazo de pitman,pitman arm)?

                                поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X