Карах 8 месеца моята тойота 70 с окачване оме сега сложих tjm. Сравнявам : предни пружини еднакви на външен вид, дебелина , височина.
брой витки една повече при tjm.
предни амортисьори- по-дебели шпилки при tjm и по-дълъг ход 1-2 см.
задни пружини - по-дебели и по-твърди при оме.
3 см. по-високи при tjm.
задни амортисьори - 5-6 см. по-голям ход при tjm и по-дебели шпилки.
При окачване оме колата беше много скоклива, задните амортисьори не успяваха да погасят трептенето на пружините. При голяма скорост на пресечен терен, колата се движеше на по- малко от 4 -ри колелета постоянно. Артикулацията на мостовете беше ужасяващо никаква. При tjm всичко това се промени в положителна посока. Колата се движи перфектно на пътя и извън него с голяма скорост. При по - скоростно каране по пресечен терен за постигане на максимум стабилност може да се постави и още един амортисьор.
Карал съм нисан патрол дълъг и къс с оме. Там нещата са по- добре. При скоростно каране задължително 2 амортисьора. Амортисьорите оме много често късат шпилки. Иначе като цяло са добри.
Коментар