Здравейте,
Въпросът ми е възможно ли е да се направи лифт без да се промени пътното поведение на асфалт? За да конкретизирам става въпрос за Jeep Grand Cherokee WJ 4.7. Наясно съм че каквото и да правим центъра на тежестта отива по-нагоре, но се търси наистина минимална промяна особено в завои на асфалт. Доколкото знам, стоковата задна щанга трябва да се смени с по-дебела за да се отстрани "люлеенето" на джипа. Ако комбинираме с качествен лифт кит 2 или 3" с по-твърди амортисьори и фланци за гумите ще се получи ли търсеният ефект?
Въпросът ми е възможно ли е да се направи лифт без да се промени пътното поведение на асфалт? За да конкретизирам става въпрос за Jeep Grand Cherokee WJ 4.7. Наясно съм че каквото и да правим центъра на тежестта отива по-нагоре, но се търси наистина минимална промяна особено в завои на асфалт. Доколкото знам, стоковата задна щанга трябва да се смени с по-дебела за да се отстрани "люлеенето" на джипа. Ако комбинираме с качествен лифт кит 2 или 3" с по-твърди амортисьори и фланци за гумите ще се получи ли търсеният ефект?
Коментар