От: Ван с подсилено окачване?
Не се излагайте изобщо да предлагате Буханика. С каква скорост според вас трябва да се движи въпросния, та туристите да не си разбият главите в тавана?
2 км/ч... 5 км... Вие (дето я предлагате) ще платите ли едни 10 лв (предполагам толкова ще е таксата), за да ви:
-разбият всички вътрешности и натъртят всяка една кост;
-обгазят до припадък с изгорели газове и пътен прахоляк
-изморят от жега лятото;
- и за "разлигавен" завършек - да не видиш нищо от красотите на балкана, щото прзорчетата в салона са като за затворници;...
В добавка - реално нова буханка (стояла във военно-временен резерв) на шестия месец езда по дупчест землен път (без камъни), по около 80 км средно на денонощие буквално започна да се разпаря!
/Всичката тая есенция е от лично моя опит, в юркането и поддържането на две 469 (лични), и 3-4 буханки (служебни, сменяхме ги, че се разпадаха) за период от 2005, та до сега (иншаллах скоро да приключа личните си отношения с този автомобил..., служебно вече молитвите ми бяха чути )/
Към автора - аз ще препоръчам Спринтер. Изобщо - всичко с изключение на уазката! Тя е да вози само дърва и животни (или военни) - щото и двата вида не могат да се оплакват!
П.П.: Също не препоръчвам и Фиат дукато 4х4 - прекалено ниски са и 4х4 системата им е силно съмнителна (поне аз само главоблъсканици имам с тях).
Не се излагайте изобщо да предлагате Буханика. С каква скорост според вас трябва да се движи въпросния, та туристите да не си разбият главите в тавана?
2 км/ч... 5 км... Вие (дето я предлагате) ще платите ли едни 10 лв (предполагам толкова ще е таксата), за да ви:
-разбият всички вътрешности и натъртят всяка една кост;
-обгазят до припадък с изгорели газове и пътен прахоляк
-изморят от жега лятото;
- и за "разлигавен" завършек - да не видиш нищо от красотите на балкана, щото прзорчетата в салона са като за затворници;...
В добавка - реално нова буханка (стояла във военно-временен резерв) на шестия месец езда по дупчест землен път (без камъни), по около 80 км средно на денонощие буквално започна да се разпаря!
/Всичката тая есенция е от лично моя опит, в юркането и поддържането на две 469 (лични), и 3-4 буханки (служебни, сменяхме ги, че се разпадаха) за период от 2005, та до сега (иншаллах скоро да приключа личните си отношения с този автомобил..., служебно вече молитвите ми бяха чути )/
Към автора - аз ще препоръчам Спринтер. Изобщо - всичко с изключение на уазката! Тя е да вози само дърва и животни (или военни) - щото и двата вида не могат да се оплакват!
П.П.: Също не препоръчвам и Фиат дукато 4х4 - прекалено ниски са и 4х4 системата им е силно съмнителна (поне аз само главоблъсканици имам с тях).
Коментар