От преди 1,2 години сложих отзад на Дифендъра FOX амове от дебелите, 2,5" тяло, 10" ход, а допълнителния резервоар е голям почти още колкото тялото на амортисьора.
За съжаление успях да ги пробвам само на 1,2 състезания, но усещането е страхотна стабилност на задницата. Заради това, че амовете са с дебели стъбла, дебели бутала, много масло за 250 км състезателни етапи пристигаха на финала както са стартирали. Никакво загряване, никакво усещане за нестабилност.
За сравнение оригинален амортисьор, чисто нов, работи по-малко от 5 мин. в състезателно темпо, след което маслото е завряло и кипнало и все едно нямаш амортисьор. Дори по едно време бях сложил по 2 амортисьора и веднъж пристигам на финала на 1 етап и гледам предницата беше се вдигнала с 5 см. Толкова бяха загрели амовете, че от налягането на маслото се беше вдигнала предницата.
За съжаление успях да ги пробвам само на 1,2 състезания, но усещането е страхотна стабилност на задницата. Заради това, че амовете са с дебели стъбла, дебели бутала, много масло за 250 км състезателни етапи пристигаха на финала както са стартирали. Никакво загряване, никакво усещане за нестабилност.
За сравнение оригинален амортисьор, чисто нов, работи по-малко от 5 мин. в състезателно темпо, след което маслото е завряло и кипнало и все едно нямаш амортисьор. Дори по едно време бях сложил по 2 амортисьора и веднъж пристигам на финала на 1 етап и гледам предницата беше се вдигнала с 5 см. Толкова бяха загрели амовете, че от налягането на маслото се беше вдигнала предницата.
Коментар