Здравейте колеги,
От доста време ми се върти нещо в главата , а именно стабилизираща щанга с регулируема дължина на рамената.
Идеята е да се постигне подобен ефект като решенията на Къри ентърпрайс Тук ... съзнавам ,че сиромашко не се връзва със high performance , но затова споделям идеята ми ,и я публикувам тук за да го обсъдим.
Идеята е да се ползва торсионна щанга от някое окачване /някои от френските коли или предните торсиони на тойотите и др./ и да се направят рамена изрязани примерно на лазер от стомана и разбира се с различни отвори за захващане на биалетките /за да се регулира дължината на рамото и по този начин твърдостта/
Потърсих из нета дали някой не го е правил и се оказа ,че макар и малцина има подобни решения : ето тука при пиратите
Конкретно това решение е направено от преден торсион от Тойота , като са ползвани чугунените тела в които влизат шлиците (може би има и по добри варианти) но този е сравнително лесен ... повече инфо има в темата на пиратите !
Какво мислите за направата на нещо подобно? Аспекта разбира се не е дали трябва или не стабилизираща щанга като цяло ... тази тема е обсъждана на широко! Просто в някой случай има нужда от такова обвързване на окачването ,но за да приляга твърдостта на нашите нужди ,това струва няколко стотин долара ... за референция има цени в страницата на Къри. + доставки ала бала ...Чрез това сиромашко решение трябва просто да отидем до някоя морга и да си наберем необходимите части
Поздрави
От доста време ми се върти нещо в главата , а именно стабилизираща щанга с регулируема дължина на рамената.
Идеята е да се постигне подобен ефект като решенията на Къри ентърпрайс Тук ... съзнавам ,че сиромашко не се връзва със high performance , но затова споделям идеята ми ,и я публикувам тук за да го обсъдим.
Идеята е да се ползва торсионна щанга от някое окачване /някои от френските коли или предните торсиони на тойотите и др./ и да се направят рамена изрязани примерно на лазер от стомана и разбира се с различни отвори за захващане на биалетките /за да се регулира дължината на рамото и по този начин твърдостта/
Потърсих из нета дали някой не го е правил и се оказа ,че макар и малцина има подобни решения : ето тука при пиратите
Конкретно това решение е направено от преден торсион от Тойота , като са ползвани чугунените тела в които влизат шлиците (може би има и по добри варианти) но този е сравнително лесен ... повече инфо има в темата на пиратите !
Какво мислите за направата на нещо подобно? Аспекта разбира се не е дали трябва или не стабилизираща щанга като цяло ... тази тема е обсъждана на широко! Просто в някой случай има нужда от такова обвързване на окачването ,но за да приляга твърдостта на нашите нужди ,това струва няколко стотин долара ... за референция има цени в страницата на Къри. + доставки ала бала ...Чрез това сиромашко решение трябва просто да отидем до някоя морга и да си наберем необходимите части
Поздрави
Коментар