Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Евтино и работещо окачване за Уаз 469 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Евтино и работещо окачване за Уаз 469 ?

    По-големи пружинни ходове от уазовите ресорни? Верно ме разсмя.
    А, между другото, за какво са ти? Ще го правиш роккроулер? Тогава това пак отдавна не е правилния труп за рязане. Или блатен? Тогава по-добре сложи лебедки за стягане на мостовете към рамата.
    Ако ти трябва пружинен УАЗ - започни от Хънтър, или Патриот. Но това са смехотворни паркетници, те си имат даже отделни конференции, с тях в офроуда никой и не разговаря, даже когато са бивши близки приятели.
    Прочети някоя книжка за окачванията, и после троши камиончето. Интернетските снимки са друга смешка.

    Коментар


    • #17
      От: Евтино и работещо окачване за Уаз 469 ?

      Само да попитам тези, според който скоростен оффроуд и ''големи ходове'' били несъвместими понятия : 35 -40 см (14-16'') ходове големи ли са или малки? И скорости около 160 км малки ли са или големи? То верно ''кучето не станало касапин с гледане'', ама това е най-малкото, което трябва да прави един човек за да научи нещо за своето хоби. Ако пък и схваща какво вижда по ''телевизора'' може и да се престане с трескането на подобни нелепици в уж спец форум като нашия. Че Стефан ще стане все по-прав за фризьорския салон и приказките в него, но не се притеснявайте -дори ''състезател'' ми е твърдял, че на Дакар се карало само по идеално равни, пясъчни пътища, защото било ''невъзможно да се издържи на повече от 200 км каране офф за ден'' .

      Сега по темата: колко точно ход на колелото се търси? Защото с промяна на щатното ресорно могат да се постигнат и задоволителни резултати. За паричния ресурс се подразбра, че трябва да е минималното ниво, затова и не питам.
      А това показаното окачване наистина е сякаш най-простото и лесно за изпълнение (не случайно всяка каруца е с такова). От което пък се подразбира, че: ДА с него могат да се реализират ''големи'' ходове и НЕ с него не може да се кара бързо ( е ако ''бързо'' е 20 кm/h тогава става) .

      Коментар


      • #18
        От: Евтино и работещо окачване за Уаз 469 ?

        Чета я тази тема от самото начало и много се чудя за смисъла и. "Евтино и все пак работещо" е второто име на УАЗ-ката в целокупното и вид. Нищо, по-евтино и все пак, в състояние да се търкаля от тази кола, е много трудно да се направи. УАЗ-ката е в състояние да се движи, едва ли не на магия (всичко в нейната конструкция, е на ръба) - всяко, по-сериозно поевтиняване, просто би отрекло понятието "автомобил". При положение, че концепцията включва повече от пет хиляди лева разходи бруто - прагматичното решение е, да се ползва за прототип някакъв нормален "истински" автомобил!
        Последно редактирано от davc; 31-07-11, 18:15.
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • #19
          От: Евтино и работещо окачване за Уаз 469 ?

          Нали не бъркате ходовете на окачването с ходовете на колелата?
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #20
            От: Евтино и работещо окачване за Уаз 469 ?

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            Нали не бъркате ходовете на окачването с ходовете на колелата?
            Каква е разликата между ходове на окачване с ходовете на колелата ? ( не знам затова питам и за да мога да обясня по точно какво искам )

            Коментар


            • #21
              От: Евтино и работещо окачване за Уаз 469 ?

              Няма вариант за евтино и работещо , има само скъпо работещо окачване. Повярвай ми, минал съм по тази пътека . Потрошил съм доста нерви и пари докато разбера , че с
              " пръдня боя не става ". Все пак аз съм последния човек тук който ще почне да те отказва. Тъй като готов комплект няма моя съвет е да намериш пружини от някакъв джип предни, носачи оригинални от Ленд Ровър предни , амортисьори с ход над 25 см. , мноо кадърен монтьор и заварчик и най-накрая да изчетеш поне половината теми за ГАЗ-69 и УАЗ. Пожелавам ти успех.
              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

              Коментар


              • #22
                От: Евтино и работещо окачване за Уаз 469 ?

                Хм...а защо точно от Ленд Роувър?Или имаш предвид принципа?
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #23
                  От: Евтино и работещо окачване за Уаз 469 ?

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  Хм...а защо точно от Ленд Роувър?Или имаш предвид принципа?
                  "Принципиално" аз сложих такива . "Евентуално" всеки каквито намери.
                  Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                  Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X