Обява

Свий
Няма добавени обяви.

лифт на ремарке

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: лифт на ремарке

    Здравей,

    То малко късно вече, но защо не подходи направо с нов ГАЗ-ков или УАЗ-ков ресор.
    Москвичовия е твърде мек за целта, и съчетанието ресор пружина е доказано неработещо.
    Иначе ремаркето е много добро. Поздравления!
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • #32
      От: лифт на ремарке

      Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
      Здравей,

      То малко късно вече, но защо не подходи направо с нов ГАЗ-ков или УАЗ-ков ресор.
      Москвичовия е твърде мек за целта, и съчетанието ресор пружина е доказано неработещо.
      Иначе ремаркето е много добро. Поздравления!
      Здравей.
      Незнаех,че тези са такива мекици.Все бях чувал легенди за Москвича колко товари,пък то било т...ак.
      Незнам на ремаркето дали ще работи,надявам се да грешиш и на ремарке физичните закони да не важат.

      Коментар


      • #33
        От: лифт на ремарке

        Товари ........докато не опре в тампона. И УАЗа така , но все пак неговите ресьори са по яки от москвичовите. И по здрави амортисьори да сложиш.
        На нас клиренс ни трябва , не скорост

        Коментар


        • #34
          От: лифт на ремарке

          Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
          Здравей.
          Незнаех,че тези са такива мекици.Все бях чувал легенди за Москвича колко товари,пък то било т...ак.
          Незнам на ремаркето дали ще работи,надявам се да грешиш и на ремарке физичните закони да не важат.
          Товари, ама е лека кола. Огледай се за едни предни от газ-69. Разликата в дължината е минимална, ако се не лъжа,
          така че ще е лесна преработката. Още се намират нови.
          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
          Drag Grand Canyon Daily
          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
          LZ1JYM

          Коментар


          • #35
            От: лифт на ремарке

            Не знам това нещо трябва ли да минава през Технотест, ако да, трябва първо да се съобразиш с тях.
            На мен ми се вижда високо, тежко и с много тесен мост. Така че ако има и големи ходове, извън пътя ще е опасно от преобръщане. Най-добре пробвай варианти на различни ресьори. Язък за труда да сложиш и пружини, покарай и така, но сигурно няма да ти хареса.

            Коментар


            • #36
              От: лифт на ремарке

              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Не знам това нещо трябва ли да минава през Технотест, ако да, трябва първо да се съобразиш с тях.
              На мен ми се вижда високо, тежко и с много тесен мост. Така че ако има и големи ходове, извън пътя ще е опасно от преобръщане. Най-добре пробвай варианти на различни ресьори. Язък за труда да сложиш и пружини, покарай и така, но сигурно няма да ти хареса.
              Това са данните на едно от най-използваните ремаркета в Австралия.
              Разликата с моето са,че на моето има две гуми от зад и моя мост е по-широк с 50мм.

              Коментар


              • #37
                От: лифт на ремарке

                Значи Джиджо винаги ще има недоволни , но моето мнение е че тази схема ще работи въпреки , че е система циганка , освен това винаги може да последваш идеята за смяна на ресорите с по сериозни . Сега давай довършвай го и да го затътрим някъде тоя туч да видим наистина ли се преобръща толкова лесно с тоя висок център и тесен мост
                2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                Коментар


                • #38
                  От: лифт на ремарке

                  Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                  Значи Джиджо винаги ще има недоволни , но моето мнение е че тази схема ще работи въпреки , че е система циганка , освен това винаги може да последваш идеята за смяна на ресорите с по сериозни . Сега давай довършвай го и да го затътрим някъде тоя туч да видим наистина ли се преобръща толкова лесно с тоя висок център и тесен мост
                  Павка,аз не се сърдя на никой колега.Темата съм я пуснал точно за това,да се дискутира.Аз съм достатъчно улегнал сам да си направя избора и да не се влияя на сляпо от хорското мнение.Колкото до ходовете си мисля,че някой бърка,няма голям ход на едноосно ремарке.Ремаркето няма втори мост който да кара другото колело да пропада при неравност.При едноосните всичко упира до товароносимост.

                  Коментар


                  • #39
                    От: лифт на ремарке

                    Сигурен съм,че тоя клип си го гледал стотици пъти,но виж пак какви ходове има.

                    Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                    Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                    0885 660 613

                    Коментар


                    • #40
                      От: лифт на ремарке

                      Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                      Павка,аз не се сърдя на никой колега.Темата съм я пуснал точно за това,да се дискутира.Аз съм достатъчно улегнал сам да си направя избора и да не се влияя на сляпо от хорското мнение.Колкото до ходовете си мисля,че някой бърка,няма голям ход на едноосно ремарке.Ремаркето няма втори мост който да кара другото колело да пропада при неравност.При едноосните всичко упира до товароносимост.
                      Aз не ти давам акъл, той не се дава, а се взима.
                      Ти си направил съчинение по картинка, но не си погледнал картинката отдолу. Като я погледнем, виждаме триточкови носачи, които играят роля и на надлъжни, и на напречни; виждаме само пружини плюс амортисьори. И най-важното - виждаме стабилизираща щанга , а с нея вече ходовете не са проблем за стабилността.
                      Не е въпроса аз да остана доволен, а ти да не се пребиеш.



                      Коментар


                      • #41
                        От: лифт на ремарке

                        Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                        Сигурен съм,че тоя клип си го гледал стотици пъти,но виж пак какви ходове има.

                        Без да търся конфронтация.Къде точно видя големи ходове?може би от джипа нещо съм се изметнал,но аз ход от 10см. не го смятам за нещо велико.

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Aз не ти давам акъл, той не се дава, а се взима.
                        Ти си направил съчинение по картинка, но не си погледнал картинката отдолу. Като я погледнем, виждаме триточкови носачи, които играят роля и на надлъжни, и на напречни; виждаме само пружини плюс амортисьори. И най-важното - виждаме стабилизираща щанга , а с нея вече ходовете не са проблем за стабилността.
                        Не е въпроса аз да остана доволен, а ти да не се пребиеш.



                        Колега,много добре знам какво съм гледал.Исках да направя ремаркето с ресьори,наложи се преправяне заради товароносимоста им.Сега доколкото разбирам,тези ремаркета може да са високи само заради носачите и торосийона?Може и да греша,ако знаех отговорите на всички въпроси нямаше да питам във форума.

                        Коментар


                        • #42
                          От: лифт на ремарке

                          Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                          Да ти кажа честно не можах да разбера какъв е хода.Дигах го с мотокара,но то се вдига цялото без никакво сгъване в ресьсрите.Може би тези ходове при едно осно ремарке нещо не важат.Кое би накарало едното колело да увисне,че да има ход на долу?
                          Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                          Павка,аз не се сърдя на никой колега.Темата съм я пуснал точно за това,да се дискутира.Аз съм достатъчно улегнал сам да си направя избора и да не се влияя на сляпо от хорското мнение.Колкото до ходовете си мисля,че някой бърка,няма голям ход на едноосно ремарке.Ремаркето няма втори мост който да кара другото колело да пропада при неравност.При едноосните всичко упира до товароносимост.
                          Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                          Без да търся конфронтация.Къде точно видя големи ходове?може би от джипа нещо съм се изметнал,но аз ход от 10см. не го смятам за нещо велико.


                          Колега,много добре знам какво съм гледал.Исках да направя ремаркето с ресьори,наложи се преправяне заради товароносимоста им.Сега доколкото разбирам,тези ремаркета може да са високи само заради носачите и торосийона?Може и да греша,ако знаех отговорите на всички въпроси нямаше да питам във форума.
                          От тия твои мнения разбирам,че твоето ремарке няма ходове,а смяташ,че 10см не са ход-а те не са 10 виж сам,и дори да е 10-за ремарке май е достатъчно.



                          По тия размери това е модел UEV 390,а неговата тара е 800 килограма.Австралийците не напразно са направили това окачване.
                          Нищо лично колега-евала за ентусиазма и реализирането на мечтите ти,ама както каза г-н Христов в една друга тема-нека не откриваме топлата вода ,а да си купим бойлер.И все пак темата е на друг колега за лифт на ремарке.
                          Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                          Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                          0885 660 613

                          Коментар


                          • #43
                            От: лифт на ремарке

                            Ок,убедихте ме.Утре режа и почвам да преправям.Въпроса е,как да подбера пружините?Последното не го разбрах,но като се върнах назад в темата до пост 38 се светнах.Имах в предвид моята тема в Ланд Ровър раздела.Там съм пуснал цялата изработка на ремаркето.Най-искрено се извинявам на колегата St-T за обсебването на темата.Благодаря на всички за съветите,дори и да не ми допадат напълно.

                            Коментар


                            • #44
                              От: лифт на ремарке

                              Ако нямаш чертежи на оригинала ще ти е много трудно. Да налучкваш тепърва дължини на носачи, радиуси... Просто не знам какъв опит имаш.
                              Ако намериш от някоя морга по-сериозни ресьори и амортисьори може да решиш задачата безболезнено. Плюс по-широки минусови джанти и по-големи гуми.
                              Покара ли го с тези ресьори и пружини? Как се държи?

                              Коментар


                              • #45
                                От: лифт на ремарке

                                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                                Ако нямаш чертежи на оригинала ще ти е много трудно. Да налучкваш тепърва дължини на носачи, радиуси... Просто не знам какъв опит имаш.
                                Ако намериш от някоя морга по-сериозни ресьори и амортисьори може да решиш задачата безболезнено. Плюс по-широки минусови джанти и по-големи гуми.
                                Покара ли го с тези ресьори и пружини? Как се държи?
                                Нямам чертежи,лошото е,че няма и от къде да взема.За сега няма да прибързвам с рязане,Jimi беше предложил замяната на тези,с уазови ресьори.Със ресьори ще е по-безболезнено,иначе трябва да демонтирам и съда за вода.Колкота до минусови джанти не съм убеден,че ще ми трябват,идеята на цялата композиция е да върви в една следа.В момента до най-външната част на гумите ширината е 1840мм. същата е и ширината на джипа.

                                Гумите в момента са 235/70/16 ще ги заменя със същите,само че МТ.
                                Карах го малко и се води доста добре.Не се усеща,че има нещо закачено.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X