Обява

Свий
Няма добавени обяви.

лифт на ремарке

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: лифт на ремарке

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00865.JPG
Прегледи:2
Размер:164.4 КБ
ID:5254461В тази връзка търся две фиатови джанти 15".
    Главините и джантите са от Панда. Съоръжението е колесар за лодка и по пътя се държи повече от добре и лодката изплава лесно от колесара. Често, обаче условията за стигане до водата изискват по-големи гуми. Имам две 30" гуми, но нямам 15" джанти 15"
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #17
      От: лифт на ремарке

      Първоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение
      Майче изтрещяването е заразно... и аз това ще правя. В неделя смених тръбата на лапата с дебелостенна диаметър 48мм и 5мм стена. Тази събота ще го лифт-вам - мисля да сложа оста под ресьорите, да сложа по-дълги обеци, и ако не е достатъчно като товароносимост може да имплантирам едни опелови прожини. Обаче друго ме гризе - не е ли добре ремаркето да е с гуми като на джипа. Или поне да е подходящи джанти. Хем с резервната от джипа осигуряваш и ремаркето... а и обратното.

      П.П. Лука, какви са тия тонове дето возиш?
      С еднакви гуми и джанти е най добре аз имах 4бр. 16-ки гуми и един колега ми продаде много евтино три джанти които ставаха на главините на ремаркето.Търсил съм и продължавам да търся 15-ки като на Г-то за да мога с фланци да станат еднакви защото скоро ще вземам нови гуми и ще имам свободни 33-ки
      Стефан 0878655377

      Коментар


      • #18
        От: лифт на ремарке

        Знам,че темата е стара,ама да попитам.
        Направих си ремарке,за окачване ползвах ресьори от москвич,сега като го пуснах на колелета и видях,че ресьорите стоят доста прави.
        Въпроса ми е,дали да ги шпрегвам или направо да търся вариант да монтирам някаква подходяща пружина?

        Ремаркето празно е от порядъка на 600 кила.С допълнително оборудване ще стига 1 тон.

        Коментар


        • #19
          От: лифт на ремарке

          600кг. празно ? Трябва да е доста голямо !
          1 тон по улиците да се тегли е зор за гората не ми се мисли .
          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

          Коментар


          • #20
            От: лифт на ремарке

            Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
            600кг. празно ? Трябва да е доста голямо !
            1 тон по улиците да се тегли е зор за гората не ми се мисли .
            Въпроса ми е как да подсиля ресьорите,не как да тегля ремаркето.
            Колко тежи една каравана от порядъка на 3.5м. с баня,кухня и резервоар за вода 120лт?Не мисля,че ще е по-лека и едва ли можеш да я вкараш в гората.
            Общият вид на ремаркето е този

            Коментар


            • #21
              Re: От: лифт на ремарке

              Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
              600кг. празно ? Трябва да е доста голямо !
              1 тон по улиците да се тегли е зор за гората не ми се мисли .
              Да наистина са много, дано да е объркал някоя цифра.
              Виж по някои по-яки ресьори от ниса или нещо такова по размер доста по-добре ще се представят от москвичовските.
              П.П. Сега го видях цялото, килата си заслужават, то това не е ремарки ми половин апартамент на колела.

              Коментар


              • #22
                От: лифт на ремарке

                Добре е да ги шпренгваш, но зада е траен резултата трябва да добавиш още един лист към пакета
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • #23
                  От: лифт на ремарке

                  Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                  Добре е да ги шпренгваш, но зада е траен резултата трябва да добавиш още един лист към пакета
                  Никога не съм се занимавал с ресьори.Мислех да добавя втория по дължина,но въпреки всичко не знам какъв ще е ефекта.За шпрегването признавам,че е грешка от моя страна,ресоьрите бяха разглобени и нищо не направих по въпроса.

                  Питах конкретно дали да шпрегвам тези,евентуално да добавя още един лист или направо да монтирам пружина?Кое би било по-правилно?

                  Коментар


                  • #24
                    От: лифт на ремарке

                    Правилно е само ресьор , ама с пружина пак ще стане и е по лесно
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • #25
                      От: лифт на ремарке

                      Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                      Правилно е само ресьор , ама с пружина пак ще стане и е по лесно
                      Наистина с пружина става по-лесно.Уточнявам,че е сложена само за проба,за проверка на пружината

                      както го пише по книгите,обиците са под прав ъгъл спрямо ресьора.

                      Това е стойката в завършен вид.

                      Коментар


                      • #26
                        От: лифт на ремарке

                        А всъщност има ли проблем това да се направи с истинска каравана? Не става дума да се кара вдън горите с нея, но все пак да се повдигне малко, за да се достига по-лесно да отдалечени места? В интерес на истината, не съм теглил каравана, затова и питам... Пък понякога мисля с размах и джип + висока каравана ми се струват много съблазнителна (теоретична) комбинация

                        Коментар


                        • #27
                          От: лифт на ремарке

                          Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                          Знам,че темата е стара,ама да попитам.
                          Направих си ремарке,за окачване ползвах ресьори от москвич,сега като го пуснах на колелета и видях,че ресьорите стоят доста прави.
                          Въпроса ми е,дали да ги шпрегвам или направо да търся вариант да монтирам някаква подходяща пружина?

                          Ремаркето празно е от порядъка на 600 кила.С допълнително оборудване ще стига 1 тон.
                          Направи ограничител с тампон докъде да свива ресьора. Ето на заводско ремарке как е .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01750.jpg
Прегледи:1
Размер:108.0 КБ
ID:5404697
                          На нас клиренс ни трябва , не скорост

                          Коментар


                          • #28
                            От: лифт на ремарке

                            Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                            Направи ограничител с тампон докъде да свива ресьора. Ето на заводско ремарке как е .[ATTACH=CONFIG]489126[/ATTACH]
                            Днес го направих

                            Коментар


                            • #29
                              От: лифт на ремарке

                              Супер е само хода да не е малък.
                              На нас клиренс ни трябва , не скорост

                              Коментар


                              • #30
                                От: лифт на ремарке

                                Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                                Супер е само хода да не е малък.
                                Да ти кажа честно не можах да разбера какъв е хода.Дигах го с мотокара,но то се вдига цялото без никакво сгъване в ресьсрите.Може би тези ходове при едно осно ремарке нещо не важат.Кое би накарало едното колело да увисне,че да има ход на долу?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X