Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тест на няколко лебедки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тест на няколко лебедки

    Интересна статия за проведени тестове на лебедки (на руски) http://media.club4x4.ru/2007/06/18/a...e_lebedki.html
    Ако искаш да разсмееш Господ - разкажи му плановете си.

  • #2
    От: Тест на няколко лебедки

    Жалко,че е на руски а аз не го разбирам.Аз ползвам Табор 9К и съм дволен засега,преди седмица и направих профилактика имаше малко ръжди но вече всичко е наред.Не бях си взел телефона в гаража и не успях да снимам как протече профилактиката.
    0885719173-Красимир

    Коментар


    • #3
      От: Тест на няколко лебедки

      За незнаещите руски - като оставим настрана беглия опит за реклама, май основния извод е: след яко давене си направете облужване на лебедката, да не плачете следващия път, когато ви потрябва.
      Относно руската лебедка нищо ново - ако искате нещо руско да работи, първо трябва да си го разглобите до основи и да си го сглобите внимателно и второ, молете се да не е произведено понеделник или петък.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #4
        От: Тест на няколко лебедки

        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
        Относно руската лебедка нищо ново - ако искате нещо руско да работи, първо трябва да си го разглобите до основи и да си го сглобите внимателно и второ, молете се да не е произведено понеделник или петък.
        Да, ама цената и е с четвърт надолу от T-Max. Ако се намери кой да ги внесе и продава на такива цени-доста хора ще си вземат именно руската. Заради цената. Нали знаеш, че българинът е жив дявол и едно предексплоатационно разглобяване и сглобяване няма да му се опре...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Тест на няколко лебедки

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Да, ама цената и е с четвърт надолу от T-Max. Ако се намери кой да ги внесе и продава на такива цени-доста хора ще си вземат именно руската. Заради цената. Нали знаеш, че българинът е жив дявол и едно предексплоатационно разглобяване и сглобяване няма да му се опре...
          Докато дойде тук ще е на цената на китайската. Митото май ще е еднакво.

          Коментар


          • #6
            От: Тест на няколко лебедки

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Докато дойде тук ще е на цената на китайската. Митото май ще е еднакво.
            Ех, вярно...
            Няма щастие, няма...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Тест на няколко лебедки

              теста на лебедките е стар,публикуван е в руското списание 4х4-клуб от 5.2007г,и по една случайност го имам пред мен.В него важното са изводите.Руснаците по надежност са ги разделили на две групи.Първите дефектирали по-рано,това са Табор,Т-макс,и Come Up.В ъв втората група са Worn,Ramsey и Спрут.Мен ме изненадаха цените.Спрут-9000- 15500-рубли.Ramsey patriot-37800-рубли, Ramsey rep-9500-e.-24300 рубли. T-max-outback-9500- 20 000 -рубли. Come up dv-9000- 22 400-рубли. Tabor-9k-24 100-рубли. и Warn -xd-9000-42 303-рубли.

              Коментар


              • #8
                От: Тест на няколко лебедки

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Да, ама цената и е с четвърт надолу от T-Max. Ако се намери кой да ги внесе и продава на такива цени-доста хора ще си вземат именно руската. Заради цената. Нали знаеш, че българинът е жив дявол и едно предексплоатационно разглобяване и сглобяване няма да му се опре...
                Може и да перскочи китайската. Виж тук за актуални цени. Това в статията си точно опита за реклама, който споменах. В момента курса е около 30.9 рубли за долар, тоест въпросния спрут излиза $700-$800, според комплектацията и модела, франко Уляновск. Цената на доставката не знам колко е, но предвид килограмите, едва ли ще е 5 лева...
                Последно редактирано от tef4o; 23-06-10, 08:45. Причина: допълване
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #9
                  От: Тест на няколко лебедки

                  Така де, а няма ли да се намери някоя фабрика да се опита да пройзведе нещо?
                  "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                  Коментар


                  • #10
                    От: Тест на няколко лебедки

                    Все си мисля, че отдавна е ред на безчетковите мотори в лебедките.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Тест на няколко лебедки

                      И аз си го мислех, но не знам дали цената няма да стане интересна. Не, че и сега са евтини.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Тест на няколко лебедки

                        Трябва да излезе по-евтино от сегашния вариант. Хем ще се охлажда идеално. Хем може да работи колкото си иска пълна с вода и няма да зеленясат четките. Абе мечта.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Тест на няколко лебедки

                          Тоест, нещо от сорта на честотен регулатор + нисковолтов 3-фазен (или повече) двигател? А как сме с КПД-то, предвид тока?
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Тест на няколко лебедки

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Тоест, нещо от сорта на честотен регулатор + нисковолтов 3-фазен (или повече) двигател? А как сме с КПД-то, предвид тока?
                            Зле, но пак по-добре от четките. Напоследък се въдят едни транзистори със съпротивление на отпушено доста под 1/100 ом, трябва само ротор с неодимови магнити и няколко датчика на Хол, за да потегля от място.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Тест на няколко лебедки

                              Хм, то май стана за друга тема...
                              Транзисторите ОК, неодимовите магнити също, само дето нищо от тия неща не е без пари, особено магнитите - знам, щото си пазарих за генератора и цените са направо страшни.
                              Не съм достатъчно в час с материята, но какъв му е проблема на класическия ротор на късо? Ако двигателя е достатъчно дълъг и нискооборотен (с повече полюси?), сякаш редуктора би могъл да е с по-малко отношение, съответно от там може да се навакса малко с КПД-то? Може и да плещя глупости, на тая тема малко ми се губят подробности...
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X