До: Монтаж на лебедка на Нива
Колега, поздрави за положеният труд !!!
Четвърта година имам лебедка на Нивата - Вромос 6 000 лб., след монтирането й, имах проблеми с окачването и гумите, но при теб, първо лебедката е по-малка, съответно лека, гумите са по-ниски и тесни и това спомага да нямаш проблеми след монтажа.
Лятото си преместих лебедката зад дясната седалка и съм убеден, че това е мястото и, просто там е на сухо, топло, центъра на тежеста си е на място, изчезна и досадното правене на "човки" на Нивата ,въжето се реди много добре и без моята намеса, ъгъла на атака отпред се подобри значително и като цяло въобще се промени поведението на колата, все пак едни 50 кг., пред предният мост си оказват влияние. Да не забравяме, че Нивата е самоносеща конструкция, не е на рама.
Не знам да има друга Нива с такъв монтаж на лебедката та и той да сподели мнение.
Колега, поздрави за положеният труд !!!
Четвърта година имам лебедка на Нивата - Вромос 6 000 лб., след монтирането й, имах проблеми с окачването и гумите, но при теб, първо лебедката е по-малка, съответно лека, гумите са по-ниски и тесни и това спомага да нямаш проблеми след монтажа.
Лятото си преместих лебедката зад дясната седалка и съм убеден, че това е мястото и, просто там е на сухо, топло, центъра на тежеста си е на място, изчезна и досадното правене на "човки" на Нивата ,въжето се реди много добре и без моята намеса, ъгъла на атака отпред се подобри значително и като цяло въобще се промени поведението на колата, все пак едни 50 кг., пред предният мост си оказват влияние. Да не забравяме, че Нивата е самоносеща конструкция, не е на рама.
Не знам да има друга Нива с такъв монтаж на лебедката та и той да сподели мнение.
.Всичко което казваш е вярно, но проблемът при мен е че нивата не се ползва само и единствено за офроуд, а каквото и да си говорим като удобство най-добре е да не е в купето.


.

Коментар