До: Лебедка на 24волта
Обяснявам: Ако в джипа има два акумулатора и той работи на 24 Волта, тогава нека ги наричаме Акумулатор 1 и Акумулатор 2.
Акумулатор 1 е свързан с минуса си към маса на автомобила.
Акумулатор 1 е свързан с плюса си посредством кабел към минуса на Акумулатор 2.
Акумулатор 2 е свързан с плюса си към плюс клемата на автомобила.
Тоест, ако свържеш плюса на Акумулатор 1 с плюса на Акумулатор 2, ще затвориш верига на късо съединение. Тока в размер на 400 - 600 Ампера ще протече във верига през свързващия кабел между клемите на Акумулатор 1 и Акумулатор 2 !!!!!!!
Като врътнеш стартера и ще стане белята.
НЕ САМО ЧЕ НЕ СТАВА, А И Е МНОГО ОПАСНО !
Първоначално публикуван от EU_BG_akademika
Преглед на мнение
Акумулатор 1 е свързан с минуса си към маса на автомобила.
Акумулатор 1 е свързан с плюса си посредством кабел към минуса на Акумулатор 2.
Акумулатор 2 е свързан с плюса си към плюс клемата на автомобила.
Тоест, ако свържеш плюса на Акумулатор 1 с плюса на Акумулатор 2, ще затвориш верига на късо съединение. Тока в размер на 400 - 600 Ампера ще протече във верига през свързващия кабел между клемите на Акумулатор 1 и Акумулатор 2 !!!!!!!
Като врътнеш стартера и ще стане белята.
НЕ САМО ЧЕ НЕ СТАВА, А И Е МНОГО ОПАСНО !
Коментар