Истината е механична лебедка .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв тип усиливане на шасито е необходимо при поставяне на мощна лебедка?
Свий
X
-
Така и така темата се прочисти, се сещам за нещо от практиката, което мога да очертая само като проблем, а вие да кажете как може да се реши. При наблюденията ми на скъсани брони съм забелязал, че крепежът по пътя към свободата наподобява траекторията на куршумите "дум-дум" по профилите на шасито, но никога не и успоредно на него. Т.е. на 90 градуса или диагонал или комбинация от двете. В тази връзка, ако минем на вариант на усилване как е възможно да подсигурим тези вектори?
Коментар
-
Някой знае ли чисто теоретично какви са най-тежките разрушителни сили действащи върху шасито - на опън, на натиск, на удар, на срязване?
Коментар
-
Коментар
-
Ай стига ве, и тая тема ще затворят. А е скучно иначе из форума.
По темата-на рамата действат от всички видове сили, в зависимост как се натоварва, откъде накъде се предава усилие, като едновременно различните части се натоварват от различни сили, в различни посоки.
Като тези сили постоянно си менят силата, казва му се циклично натоварване. Тези неща се смятат в конструкторките отдели, и не е никак проста работа.
Разбира се-винаги може да се подходи с "проба-грешка", ама едно, че е диващина, и друго, че излиза скъпо и има много разглобяване и сглобяване.
Оставането в гората в най-неподходящия момент е допълнителен бонус.
-
-
Не знам защо да я затварят тази тема, като едва ли всички ползватели на форума са докторанти по кинетика. Това, че някой иска да намали посещаемостта на форума си е за негова сметка. В момента съм в бизнес преговори с истински, а не форумни инженери и професори, но поради тенденциозното отношение към мен нарочно не се напъвам да разкривам детайли от кореспонденцията ни, за да не се възпаляват излишно последните, защото на мен някои теми са ми важни за проекта и не ми се ще да ги трият (не че няма кеш на Гугъл). Тук се старая да излагам нещата принципно, за да си помагам систематично по време на практическата работа.
А за силите питам, защото има технологии за външно армиране с нишки, ама там трябва да се знае, на каква точно разрушителна сила в конструкцията ще се действа, за да се реализира съответното решение или комбинация от решения. В момента издирвам единствения в бг професор, който има практически опити в тази сфера. Така че за силите върху шасито е ключова тема, надявам се да го осмислите преди да почнете с доносите...
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение.....Това, че някой иска да намали посещаемостта на форума си е за негова сметка. ...
#34.1
Кольо коментира
Днес, 19:23
Ай стига ве, и тая тема ще затворят. А е скучно иначе из форума.
Чичо Кольо , кефи ме твоя ентусиазъм да помагаш на всеки и за всичко . Помниш ли оня , дето "живее с германец" ? Давай в същия дух , шебеци от всякакъв калибър не липсват . Още смях ше има .
Последно редактирано от Vlado_Ts; 26-02-20, 19:08.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
Коментар
-
Що бе, като сте изостанали задръстеняци и талибани-не ставайте за смях.
С нишки се пращат хора в космоса(ако и това не е заблуда, че то Холивуд е много могъщ), нишките устискват на натоварванията във Формула 1 и Наскар, за една УАЗкова рама направена от говнолин ли няма да се справят нишките.
Като каже човек "нишка" и му изглежда ташак, но на тях силата им е в това, че са много, и си помагат една на друга(а не като във форума). Това съчетано с повишената здравина(карбон е това ей, не е на петел гагата)-материала става супер здрав, като за супер рама, за супер УАЗ.
-
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеНякой знае ли чисто теоретично какви са най-тежките разрушителни сили действащи върху шасито - на опън, на натиск, на удар, на срязване?
То всъщност, не можеш да инсталираш, че се ползват Cloud лицензи - дето няма бягане от плащане, пък плащането явно не ти е сила.
Наемът на Solid Works за година е 1500 USD.
По-евтиния вариант е - курс по чертане, курс по механика, курс по съпромат, курс по машинни елементи, курс по физика, курс по металознание и още няколко - имам 58 изпита, докато получа заветното трибуквие с точка накрая.
5 години сумарно.
И 4 години преди това в механото...
Та отговора на въпроса ти е - да, доста хора знаят, дори уважаемия novatech ти е подсказал някои насоки.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение....
Та отговора на въпроса ти е - да, доста хора знаят, дори уважаемия novatech ти е подсказал някои насоки....
Респ. и избор на материала и оразмеряване в зависимост от горното.
Това сериозно и извън безумието на въпросите на трола /адаш.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
Мда , Умрем да видим алгоритъма за изчисление на "силите на умора" върху шасито .
Респ. и избор на материала и оразмеряване в зависимост от горното.
Това сериозно и извън безумието на въпросите на трола /адаш.
Иначе CAD софтуера предполага и тези екстри, ама изучаването на тия неща отнема половин живот.
Аз съм от старото поколение - на рапидографите, пауса и екстрата - калкулатор.
Все още помня как се работи и с логаритмична линийка, де.
И сметките, дори върху гърба на цигарена кутия "Слънце".
Ама какво да ти обяснявам, като всичко това си го изстрадал по същия начин.
Коментар
-
Абе по метода на крайните елементи и примерно с Механикъл десктоп , ама ... времето за задаване на натоварването и последващото изчисление е извън границите на разумното за уазков Франкенщайн.Фиат Купе
Опел Фронтера В
Мицубиши Паджеро Пинин
Коментар
-
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение...Иначе CAD софтуера предполага и тези екстри, ама изучаването на тия неща отнема половин живот.....Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение.... и примерно с Механикъл десктоп .....
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение...Скоро ще видим и умора на силите.....
А тука скоро ше видим друго : технология за армиране с нишки - един съвременен метод за създаване на яко шаси на супер УАЗ .Което ще доведе до революция в дърводобива .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар