Здравейте, колеги, преглеждайки темите из форума за поставка на лебедки установих, че девизът на Мечо Пух не важи и при поставяне на мощна ел. лебедка (над 12 000 либри) се изисква и съответно усилване на шасито в зоната на монтажа. За съжаление не видях никъде нагледно как става това - само тук таме имаше обещания от колеги да публикуват снимки от техни решения на проблема. В тази връзка ще се радвам да покажете ваши снимки от подсилен монтаж или да чуя вашите мнения по проблема. На снимката долу мисля, че е дадено едно много добро решение:
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв тип усиливане на шасито е необходимо при поставяне на мощна лебедка?
Свий
X
-
С тая "плоча" от винкели не ми е ясно кое му е доброто, ама нейсе. Согурно всичкото е и от стомана 3, та още по-съвсем не се сещам кое му е доброто.
Конкретно решение се избира спрямо конкретното място, дадености и цели. Така наизуст няма да ти се получи.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Един съвет - купувай профили от стомана S355, или такава ламарина от която на абкант да ти огънат профили. Използвай където е възможно болтови съединения, като болта да има гладка (пас-част). И ако основната рама ти е примерно 3-4 мм дебела, няма много смисъл да правиш спомагателната конструкция отпред от 8 мм профил или ламарина.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеЗдравейте, колеги, преглеждайки темите из форума за поставка на лебедки установих, че девизът на Мечо Пух не важи и при поставяне на мощна ел. лебедка (над 12 000 либри) се изисква и съответно усилване на шасито в зоната на монтажа. За съжаление не видях никъде нагледно как става това - само тук таме имаше обещания от колеги да публикуват снимки от техни решения на проблема. В тази връзка ще се радвам да покажете ваши снимки от подсилен монтаж или да чуя вашите мнения по проблема. На снимката долу мисля, че е дадено едно много добро решение:
Ако е така - там и нежна лебедка върши работа - в повечето случаи.
В останалите - трактор или ГЗ с каквото разполага.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнениеЕдин съвет - купувай профили от стомана S355, или такава ламарина от която на абкант да ти огънат профили. Използвай където е възможно болтови съединения, като болта да има гладка (пас-част). И ако основната рама ти е примерно 3-4 мм дебела, няма много смисъл да правиш спомагателната конструкция отпред от 8 мм профил или ламарина.
12000 либри са 5 тона и малко. Няма никаква великост тук - толкова издържа на опън един единствен M12 болт с якост 8.8.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Има и готови плочи от 6мм такава стомана. Даже са и профилирани около болтовете. Напасваш към мястото, 2 яки винкела към шасито с болтове M14-М16 и си ти.
12000 либри са 5 тона и малко. Няма никаква великост тук - толкова издържа на опън един единствен M12 болт с якост 8.8.
През шасито не е меси па яж, щото като ги стегнеш болтетата и се сплесква като хОй спрескан )
Накратко, има си пинизи, дебело не значи здраво и така далее
А лебедка 12к практически никога няма теглителна сила от 5тИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеАко някой освен Влатко се интересува - болтовете се слагат да работят на срязване.
Работят на срязване като ги оставиш хлабави. Като са стегнати работят на опън, а това, което са стегнали, стои там заради триене. За работа на срязване детайла се казва щифт, а не болт. За болт тоя режим е авариен.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 4 likes
Коментар
-
Опън е по дължина, нали така?И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнениеЕдин съвет - купувай профили от стомана S355, или такава ламарина от която на абкант да ти огънат профили. Използвай където е възможно болтови съединения, като болта да има гладка (пас-част). И ако основната рама ти е примерно 3-4 мм дебела, няма много смисъл да правиш спомагателната конструкция отпред от 8 мм профил или ламарина.
Идеята ми беше дали има някакъв конструктивен алгоритъм при позиционирането на профилите. За това илюстрирах с тази снимка - там е решено с два профила под 45 градуса спрямо шасито. Това решение често намира решение при строителство и ми изглежда най-добр за странични усуквания, като евентуална контра. Иначе за "леглото" на лебедката си мисля, че да стане по здраво трябва да има повече точки на захващане в шасито под различни и ъгли, за да може да противодейства на възможните сили на усукване-напред, нагоре и надолу.
Коментар
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеОпън е по дължина, нали така?Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 3 likes
Коментар
-
Kirilpm Аз за това имам и тапия и разряд даже. Човърках се със железа МНОГО преди да пипна компютър. А със жици МНОГО преди да пипна железа - нещо да изпуши вкъщи си беше част от програмата.
Пас-болтовете са за....пасване, в общия случай. Пести се от нарочни дупки и щифтове. На карданите са такива, ама там пак работата на срязване е авариен режим, и като се стигне до нея, ако не се вземат мерки кардана по някое време се показва да надникне що за говедо седи зад волана.
-
Знам че е аварие режим, но не може да им се отрече, че издържат несравнимо много на срязване спрямо стандартен болт при една и съща якост.А това се болтовете, за които отворих дума https://tw.misumi-ec.com/linked/mate...0302403310.jpg За съжаление не намерих по добра снимка, но горе долу става ясно.В общия случай резбата е с много по-малък диаметър и няма как да се натовари болта на опън.Те са по скоро чопове, които се фиксират с гайка.
А в практика по горите и полетата всяко нещо което може да влезе, да се набие или да се начука с чук под 10кг е чоп, било то с резба или не
-
Aaa, тия да. Те в общия случай се ползват я нещо да лагерува върху тях, я да се пързаля. Из индустриалните шевни машини например е пълно с такива. Най-често го играят директно плъзгащ лагер, а нещото, което държат, обикновено е от специален "чугунний".
Нагледах се на такива, като възстановявах моята машина. И разни резби - инчов диаметър, метрична стъпка, или обратното, и то със стъпка, дето я няма в ни един стандарт, или ако я има, е за някакъв диаметър, дето няма нищо общо с тоя върху болта, който съм измерил. Например правих си болт 6мм, с резба 28 стъпки на инч. Инчовия с тая стъпка влизаше хлабаво и беше с очеизвадно по-малък диаметър.
За конструкторите на тия чудеса нямам достатъчно богато въображение да измисля адекватно наказание.
-
Като на снимката, всичко над 50 лв е пладнешки грабежИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар