Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pull Pal - Направих си го сам

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pull Pal - Направих си го сам

    Реших да споделя с вас своето ново творение. Pull Pal е доста полезен аксесоар да се самиздърпате без помоща на ММС. Взимате от някое ТКЗС бръздачка, шина поне 8мм дебелина няколко здрави болта и творите. Основното правило което трябва да спазите е устрието/лястовичка/ и рамото да са успоредни иначе не се забива добре доста си поиграх докато го разбрах, другото нещо което направих обърнах устрието с вдлъбнатата страна нагоре много по добре се забива. Може да се искажат доста укори за това мое творение, но работи доста добре тествах го с натиснати спирачки и с лебедката се дърпах и доста добре ме влачи. Съжалявам че не снимах теста обаче така се бях увлякъл че забравих фотото.





    За тази успоредност писах по горе:



    В сгънат вид:



    Даже и място му намерих:


  • #2
    Евала! Обяснявам му на Стефан че трябва да изглежда така, а той направил някакъв стабилизатор за кораба на Дарт Вейдър
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Браво супер яко то и аз бая се згалеждах по същите плужни тела на култиватора на един приятелма нали съм без мпс и нем с кво да гопробвам дори да го направя но браво надявам се да се видим на похода в събота и да ни го покажеш това творение
      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
      тел.088четири 9едно9 4нула4
      -------------------------------------------------------

      Коментар


      • #4
        Re: Pull Pal - Направих си го сам

        [quote="edobg"]Реших да споделя с вас своето ново творение. Pull Pal е доста полезен аксесоар да се самиздърпате без помоща на ММС. Взимате от някое ТКЗС бръздачка, шина поне 8мм дебелина няколко здрави болта и творите. Основното правило което трябва да спазите е устрието/лястовичка/ и рамото да са успоредни иначе не се забива добре доста си поиграх докато го разбрах, другото нещо което направих обърнах устрието с вдлъбнатата страна нагоре много по добре се забива. Може да се искажат доста укори за това мое творение, но работи доста добре тествах го с натиснати спирачки и с лебедката се дърпах и доста добре ме влачи. Съжалявам че не снимах теста обаче така се бях увлякъл че забравих фотото.quote]

        Ми то ... и аз си имам същото!
        Да живей куманизъма!

        Коментар


        • #5
          Браво Еди, искам да го видя в действие това щото и аз трябва да правя нещо такова, но си мислех че трябва да е по дълго.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #6
            Изглежда здраво направено. Само тия шестмилиметрови болчета няма ли да е по-добре да ги смениш с 10мм.

            Коментар


            • #7
              Критично важният въпрос: трябва ли някой да го затиска, или се врязва само?

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Стефан
                Критично важният въпрос: трябва ли някой да го затиска, или се врязва само?
                Само се врязва иначе губи смисъл. Леко го копваш като мотика и след това действаш..

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от kinex
                  Изглежда здраво направено. Само тия шестмилиметрови болчета няма ли да е по-добре да ги смениш с 10мм.
                  И аз се зачудих дали болтчетата ще устискат ако видят повече зор.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    Болтчетата са лесни, ше тури там скъпи карданни болтове, най-малко по 22 ст. парчето, и край.
                    Да, зарад тая загуба на смисъла и взех да боря котвата. Тя лесно и сама пльосва дълбоко в калта.
                    Да обърна плуга не се бях сетил, няма кво да се лъжем. Иначе два пъти ходих да купувам такова, и все ей те сеги те нА се били свършили(((
                    Не съм сигурен, но на пръв поглед това е окончателното решение на котвеният въпрос. За всеки случай те поздравявам от сега, макар че малко блъскане сигурно му трябва.
                    Да, и патент, ако искаш да изкараш нещо от това.
                    Разкарай шината, сложи полуоска от нещо. Или още по-добре бракуван торсион от малко Пежо примерно. Хомутен шарнир. Ще стане по-леко и здраво. Долната тяга изобщо смени с въже, тя работи само на опън. И ще можеш да го набутваш в тръба, и да го изстрелваш на двайсетина метра с халосен патрон. Така прави един английски сапьорен трактор.
                    Торсиона, хомута и въжето са си моя идея, така че можеш да ги използваш законно.

                    Коментар


                    • #11
                      Да, ама ще му е трудно да замахва и да я забива като мотика. Тогава трябва да сложи и пружина която да озправя рамото, та като я вдигне да замахне да не се сгъне и да го резне през пръстите. Иначе има смисъл от въже.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        То и в тая конфигурация не държи като нормална мотика. Нали шарнирите са хлабави.
                        Да го копнеш можеш всякак, прояви фантазия.

                        Коментар


                        • #13
                          Към Стефан: Според мен едно от най-важните качества на това изделие е простотата на конструкцията(наред с цената) и възможността всеки да си го направи. Не мисля че трябва да "обраства" с всякакви джаджи, подобрения и т.н. стига да работи. Тръгнеш ли по тоя път, накрая ще стигнеш до сервомотори и компютрно управление на забиването.

                          П.П. За болтовете съм съгласен.
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • #14
                            Той Стефан точно това искаше - да стане по-просто, като замениш едната лайсна с въже, може да не се занимаваш да я отвиваш и завиваш с болтчетата. Само че според мен така е по-удобно за употреба, така че в дадения вид е много добре.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Е да де ама "хомутни шарнири", "полуоска(торсион)", "въже" и т.н. Задават се допълнителни технологични операции. Нали се сещаш как се пробива торсион например...?!
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X