Приемам критиката на Алекс, за пасивното участие, защото съм от категорията "пасивни участници". Без да ръся излишни комплименти, мненията на голяма част от активните участници са толкова компетентни, че ми е неудобно да се включа след тях.
Монтирах си лебедка с броня преди по-малко от месец (ако ви е любопитно вижте личната ми галерия). Вече успях да я ползвам. Усанових, че с лебедката карам по-рисковано, така,че много скоро ще се появя в темата "Затъване, след затъване......."
Мисля, че след гумите, лебедката е най-смисленото нещо за джипа.
Приемам критиката на Алекс, за пасивното участие, защото съм от категорията "пасивни участници". ...
Аз не критикувам никого, всеки който реши да си купи и постави лебедка, го прави "за себеси" и инвестира не малка сума Собствени средства, та е напълно Нормално да си ползва лебедката както си иска. Тук просто искам да проверя Статистически (при толкова малко гласували статистиакта за сега никаква я няма) как стоят нещата.
П.С. Наистина лебедката те прави по-невнимателен и самонадеян, но пък ти позволява да пътуваш сам (Не е за препоръчване) което иначе е свързано с много чакане на добър приятел
Ако моята лебедка беше жена, щеше да ми е тайната любов!
Това съоръжение всъщност май е 30 % от високопроходимия автомобил и като се сложат гумите - 30%, мостове - 10%, шаси - 10%, въртящ момент - 10%, влагоустойчивост / в смисъл на потапяне в езеро / - 5 % и още 5 % за къщичка да не те вали дъжда и ето го джипа...
P.S. Тия 5 % за къщичка някои ги правят 90 %, ама то важното е да си на завет и да не се мушкат котки да раждат котета под седалките!
Всички анкети които са от стария форум не са коректни защото информацията е несъвместима между базите на двата форума... По точно новия изисква много повече данни които няма откъде да се вземат и затова старите анкети са некоректни...
Не съм си водил статистика , но като се замисля май съм се вадил поне 40 пъти
Колега, ако го пипнете малко повече ( PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ ), дали няма да намалите ползването на лебедката.
Шегувам се - да не се засегнете.
Аз още не съм взел твърдо решение за закупуване на лебедка, защото имам твърде малко OffRoad опит и съм склонен напърво време да опитам да се справям само с Hi Lift ( Hi Jack ) ( имам предвид ако се наложи да го ползвам и като лебедка ) - КАКВО ЛИ БИХА МЕ ПОСЪВЕТВАЛИ ВЕТЕРАНИТЕ И ТЕЗИ С ОПИТ КАТО ВАС ?!?
Kолега , шегата е ,,( PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ )''!
Всъщност няма какво да му се пипа повече - всичко си има!
За да не закъсва толкова трябва да се пипне задкорминото устройство
И аз това казвам, ще пипна малко задкормилното устройство, пък тогава ще взема решение за лебедка.
Ако разводнявам ( оспамвам ) темата се извинявам, но мисля, че разбрахте човек с малко опит не търсил трактор или приятели за помощ ДО МОМЕНТА за какво ще гласува. Въпреки това приемам съветите Ви.
P.S. С Астрата на жена ми есента, като ходих за гъби от Ярема излязох на Плана. В последната фаза преди да изляза OnRoad за капак прекосих и две рекички. В употреба влязоха киркобрадва, лопата, крика на колата, клони и трупи, време, и ...
и съм склонен напърво време да опитам да се справям само с Hi Lift ( Hi Jack ) ( имам предвид ако се наложи да го ползвам и като лебедка )
Хай-лифтът е изключително ценен инструмент, който трябва да присъства във всяка джипка. Аз обаче не бих разчитал на него за вадене на затънал в калта джип (освен може би в последен изблик на отчаяние ). Дори изтегляне на джип по наклон става мъчително бавно и си е изморително упражнение. А, ако джипът се е заровил до вратите ...
Коментар