Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вътрешен монтаж на лебетка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Вътрешен монтаж на лебетка

    Най-лошо е да го завреш в тръба. То ще си вкара кал и пясък в нея, и край. А ако се случи да има и зима, като замръзне в нея - честито. Това е смърт и за стоманеното, за пластмасовото и не говорим.
    За да им е мирна главата, хората оставят 20 или даже 15 метра въже на барабана. Така със сигурност няма да строши лебедката като се обърка нещо. А щурманът тича с още толкова удължител. Или само с къс.

    Коментар


    • #17
      До: Вътрешен монтаж на лебетка

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      А ако се случи да има и зима, като замръзне в нея - честито. Това е смърт и за стоманеното, за пластмасовото и не говорим.
      E, то за проблемът с използването на синтетика през зимата дори и без да минава през тръба е ясно.
      Поради това аз за зимата си върнах старото стоманено, въпреки, че ми е много по-неприятно за работа и 14-те допълнителни кила отпред веднага се усетиха.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        До: Вътрешен монтаж на лебетка

        Да ви кажа аз имам така сложена лебедка вече повече от една година. По принцип не би трябвало да има проблем с нареждането на въжето. Явор е гледал моята лебедка при която има малко изместване и затова трупа в едния край повече въжето, но понеже не се навива до край до сега сме нямали проблеми с нареждането. Все пак това беше може би първия такъв проект със своите неточности, но за разлика от Христовата, моята е вътре в купето и има ролка която да промени посоката. Именно тази ролка не е точно под ролката на лебедката и от там ми дава малък потенциален проблем.
        А целия проблем си има перфектно решение и то е http://www.zundert-extreme.com/index...mart&Itemid=76
        Това сложи Тони на Пламен Йоцов в състезателната кола в началото на този сезон. Това хем е по бърза лебедка, хем няма проблеми с нареждането, хем е с доста по-дълго въже.

        Коментар


        • #19
          До: Вътрешен монтаж на лебетка

          электрическая лебёдка требует больше времени на бслуживание,чем механическая,имеет электрическую и механическую части.простая механика надёжней будет.бродов и болот меньше боится.
          но учитывая географию и климат Болгарии-почему нет?
          Прикачени файлове
          не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

          Коментар


          • #20
            До: Вътрешен монтаж на лебетка

            Така както е сложен лебетката на tZv3t0zAr ми се струва че няма достъп до лоста на съединителя на барабана и ще е изложена на калта или се бъркам?
            ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
            тел.088четири 9едно9 4нула4
            -------------------------------------------------------

            Коментар


            • #21
              До: Вътрешен монтаж на лебетка

              Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
              Колкото до издръжливостта на кал на синтетичните въжета мога да кажа от преки наблюдения че едва ли има въжета които да са по-експлоатирани от тези на първите в шампионата... Който иска може да види как изглежда въжето (синтетичното) на Долфи което изкара една година... Доста по-държеливи са от стоманените... Иван Маринов смени въжето за последното състезание защото вече беше станало на панделки... но какво е видяло за тази една година само то си знае...
              Не си много прав. Въжето изкара два сезона на колата на Долфи и зиме и лете.
              Но ако се прави вътрешен монтаж на лебедка мисля, че тръбата трябва да не е метална, а пластмасова или маркуч. За водача алуминиев например.

              Коментар


              • #22
                До: Вътрешен монтаж на лебетка

                Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнение
                Но ако се прави вътрешен монтаж на лебедка мисля, че тръбата трябва да не е метална, а пластмасова или маркуч. За водача алуминиев например.
                В такъв случай няма ли тръбата да пострада от триенето? При използване на синтетика ми прави впечатление, че въжето доста яко се нагрява на барабана, а освен това след няколко употреби се сплесква и се сдобива с едни доста остри ръбове, заради които взех да слагам ръкавици, когато си намотавам въжето обратно на лебедката и искам да го държа по-опънато.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  До: Вътрешен монтаж на лебетка

                  ))))))))))
                  +1. Естествено че няма да стане нищо. Т.е. ще стане беля. Кви са коефициентите на триене между пластмасите, а? А механичните им характеристики?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Вътрешен монтаж на лебетка

                    Тук в случая проблема не е в тръбата а във въжето. То трябва да се пази от протриване и скъсване. И друго идеята на тръбата е съвсем друга, въжето вътре не трябва да има напрежение и да се търка в стените. Ако е добре сметната системата въжето в тръбата трябва да е свободно и да се търка само на водача, лебедката и ако има допълнителна ролка както при мен.
                    Тръбата е да се пази въжето от оплитане с други неща наблизо по трасето на въжето и играе ролята на тунел за въжето, само предпазен, а не насочващ. За тази цел тръбата трябва да е абсолютно права и може да е с по голям диаметър, ако го позволяват обстоятелствата.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X