Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първата повредена лебедка MileMarker...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Първата повредена лебедка MileMarker...

    Да, за ключетата си е трудна работа, като намериш читаво, вземи ми едно две и за мен ако може..., ако те изпреваря обещавам същото...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #17
      От: Първата повредена лебедка MileMarker...

      ОК
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #18
        От: Първата повредена лебедка MileMarker...

        Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
        Не, трябва си разрешаващ друг. Остави го този ключ плюс. Той си е хипер полезен в 99% от времето. Само че, като си в някаква здрава ситуация, обикновено се налагат няколко дърпания едно след друго, със сигурност няма да въртиш ключ плюса, най-малкото защото той е на далечно място от теб... Може да го сложиш и на близо, но няма да е правилно от гледна точка дължините на кабелите... А в такива ситуации стават много грешки, обикновено е изнервено и затова ще ползваш ли лебедката разрешаваш я... после ползваш... Нищо сложно, за сметка на това може да спаси нечии пръсти... След като си я ползвал, забраняваш я... просто но проверено от практиката...
        Ако ключ плюса е механичен е така. Но ако ключ плюса се управлява от малко реленце с оперативна верига, и управлението и е изведено с две тънки жички до це-ка ключе на таблото, тогава няма смисъл да се дублира системата с друго разрешаващо це-ка ключе.
        При мен така го направих, и дълго се чудих дали да сложа още едно разрешаващо ключе, но реших, че няма смисъл.

        Коментар


        • #19
          От: Първата повредена лебедка MileMarker...

          ОК, и така си е идеално... Важното е всеки път като тръгне лебедката, да е съвсем ясно, че това е съзнателно действие и водача иска точно това...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #20
            От: Първата повредена лебедка MileMarker...

            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
            Да ти кажа, аз съм на същото мнение. Електрониката от този род няма какво да прави в една лебедка. Това че е мода е ясно, но като всяка мода е тъпо начинание. Аз също съм изхвърлил цялата електроника... И не ми липсват светещите диоди... А, и да знаеш че всъщност файдата от нея е точно никаква... освен че лесно и безвъзвратно се поврежда...
            Един въпрос с образователна цел: къде точно са МОСФЕТите и защо им се сърдите?
            Предполагам, че заместват релетата? Ако е така, защо горят? Не са сметнати както трябва или има някаква друга причина?
            И какви всъщност са самите транзистори?
            Ако въпросът ми не е за тук, моля да бъде преместен на по-подходящо място (в раздела за Електроника или Лебедки), но наистина ме заинтригува.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #21
              От: Първата повредена лебедка MileMarker...

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Един въпрос с образователна цел: къде точно са МОСФЕТите и защо им се сърдите?
              Предполагам, че заместват релетата? Ако е така, защо горят? Не са сметнати както трябва или има някаква друга причина?
              И какви всъщност са самите транзистори?
              Ако въпросът ми не е за тук, моля да бъде преместен на по-подходящо място (в раздела за Електроника или Лебедки), но наистина ме заинтригува.
              Ми според описанието на Вальо, MOSFET транзистори в управлението изобщо няма. Не и силови такива, дето да заместят контакторите. До колкото разбрах някакви алабалистики га гледат ток, натоварване и да пищят и изключват баш когато най ти е нужна лебедката.

              ...а моето впечатление преди това беше че вместо контактори позлват MOSFET транзистори. Понеже без механични части - по-надеждна система, ако направена както трябва. Изглежда обаче съм се лъгал.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                Не въобще не е това дето си мислиш с крайни мос-фет транзистори. Просто са направили една платка, която управлява "интелигентно" комутатора (който си е стандартен), следи уж токовете и святка едни диодчета... Въобще тотална простотия, която при това за да не може някой да я изкопира или не дай-боже поправи е залята с епоксидна смола смесена с камъчета... Много отдавна не бях виждал подобно крещящо конструкторско малоумие...

                И да добавя, и с крайни мос-фетове да беше, пак щях да си предпочета контактора... Нито един електронен елемент не обича когато е горещ да го топнеш в студена вода... Което за съжаление се случва...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                  Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                  ....... Просто са направили една платка, която управлява "интелигентно" комутатора (който си е стандартен), ........
                  Kомутатора може да е стандартен за MileMarker, но аз не бях виждал такъв. Две превключващи релета в един корпус. Разглобяем и здраво херметизиран с медни шини и истински контакти. След изхвърлянето на интелекта не остава какво да се скапе дори и под вода. При това хитреците са го вързали между + и средния край на мотора. На 12V е само докато сработи. После на по-малко.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #24
                    От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                    ...Просто са направили една платка, която управлява "интелигентно" комутатора (който си е стандартен), следи уж токовете и святка едни диодчета... Въобще тотална простотия, която при това за да не може някой да я изкопира или не дай-боже поправи е залята с епоксидна смола смесена с камъчета...
                    По-вероятно платката е залята със смола за защита от влага. Против копиране не върши никаква работа, ако се е заел някой със сериозни намерения...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      Kомутатора може да е стандартен за MileMarker, но аз не бях виждал такъв. Две превключващи релета в един корпус. Разглобяем и здраво херметизиран с медни шини и истински контакти. След изхвърлянето на интелекта не остава какво да се скапе дори и под вода. При това хитреците са го вързали между + и средния край на мотора. На 12V е само докато сработи. После на по-малко.
                      Това е новата мода в комутаторите. Напоследък всички преминаха на подобен модел... Той също си има своите кривици, и може да се повреди, най-вече от влизане на кал... Имам и затова тунинг, става идеално... ама ще трябва да показвам на място...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #26
                        От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                        Едва ли за защита от влага е необходима 3 сантиметра смола над платката при това обилно смесена с камъчета... За останалото сте прав, вече е направено, тотална глупост е отговора...
                        VPetrov.photography

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X