Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първата повредена лебедка MileMarker...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първата повредена лебедка MileMarker...

    Вече имаме и първата повредена лебедка MileMarker. От модела SE9500. Повредите не са силната страна на MileMarker ще ги отразяваме тук, все пак е полезна информация...

    Лебедката след като е работила известно време започва да навива (тегли) нормално за сметка на развиването където спира и не иска да развива на двигател. Разглобихме я:






    И открихме проблема, който е в спирачката. Едната пружина беше със счупено ухо. Според нас проблема е в самата пружина - фабрично е имала дефект който в последствие е причинил счупването на пружината. Сменихме я, и лебедката особено с новата грес отново си запя познатата песен...



    VPetrov.photography

  • #2
    Tъй като това е моята лебедка, искам и аз да изкажа впечатленията си от сервиза на Mile Marker в България.
    Обадих се в събота, Братята прегледаха лебедката - установиха проблема и назначиха час за Неделя, сутринта цъфнах в "сервиза" свалиха бронята и лебедката, отвориха я и установиха проблема - счупена пружинка (очевидно фабричен дефект) на спирачката и когато аз вече започнах да се притесняавам - колко ли ще се наложи да чакам за нова пружинка, О'чудо оказа се че те имали и резервни части и ми смениха на часа целият детаил (част от който е въпросната пружинка), че като започнаха една профилактика - моят редуктор е наи чистият (яко миене с една камара препарати и спрейове) и най-смазаният (толкова грес и толкова професионално сложена не бях виждал) че след сглобяването звукът и е като на мъркащо коте (е мъркащо коте надали може да дръпне 5-6 Тона).
    Дори черпиха кафе освен че ме оставиха да гледам
    Браво, Браво - определено това е най-добрият сервиз който съм посещавал и си мисля че Венци беше прав като ми каза "добре че си взел лебедката от Правилното място..."
    П.С.
    Това което видях (от снимките не знам дали си личи достатъчно) е едно прекрасно проектирано и изпълнено изделие, сглобката на редуктора е като на медицинска техника - прецизна направа с едни прозрачни шаиби "за раскош" - шашнах се

    Коментар


    • #3
      От: Първата повредена лебедка MileMarker...

      Здравейте, аз съм с втората счупена лебетка Mile Marker, само че моята е 12000lb. Много съм доволен от тази лебетка, ползвам я от 5-6 години на пътна помощ и без никаква поддръжка, заради невежеството ми .Интересува ме има ли части за тях и къде е този сервиз

      Коментар


      • #4
        От: Първата повредена лебедка MileMarker...

        Първоначално публикуван от moniii Преглед на мнение
        Здравейте, аз съм с втората счупена лебетка Mile Marker,.......Интересува ме има ли части за тях и къде е този сервиз
        http://eshop.offroad-bulgaria.com/home.php
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #5
          От: Първата повредена лебедка MileMarker...

          Първоначално публикуван от moniii Преглед на мнение
          Здравейте, аз съм с втората счупена лебетка Mile Marker, само че моята е 12000lb. Много съм доволен от тази лебетка, ползвам я от 5-6 години на пътна помощ и без никаква поддръжка, заради невежеството ми .Интересува ме има ли части за тях и къде е този сервиз
          Третата ще да е. На Пърси изгоря миналата година в Румъния.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #6
            От: Първата повредена лебедка MileMarker...

            Вече има и четвърта счупена.
            От три дни съм соБственик на 12000lib. MileMarker.
            Не занам как трябва да се мие една лебедка за да се прецака управлението. Какво е това старание като колата на която беше лебедката никога не е каляна. Пастирана е преди две седмици.
            Изхвърлих електрониките от управлението (M.O.S.F.E.T.) и работата заспа.
            Ако някой знае какво значи тоя МОСФЕТ и сподели, ще съм благодарен.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • #7
              От: Първата повредена лебедка MileMarker...

              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
              Вече има и четвърта счупена.
              От три дни съм соБственик на 12000lib. MileMarker.
              Не занам как трябва да се мие една лебедка за да се прецака управлението. Какво е това старание като колата на която беше лебедката никога не е каляна. Пастирана е преди две седмици.
              Изхвърлих електрониките от управлението (M.O.S.F.E.T.) и работата заспа.
              Ако някой знае какво значи тоя МОСФЕТ и сподели, ще съм благодарен.
              http://en.wikipedia.org/wiki/MOSFET

              Коментар


              • #8
                От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                Вече има и четвърта счупена.
                От три дни съм соБственик на 12000lib. MileMarker.
                Не занам как трябва да се мие една лебедка за да се прецака управлението. Какво е това старание като колата на която беше лебедката никога не е каляна. Пастирана е преди две седмици.
                Изхвърлих електрониките от управлението (M.O.S.F.E.T.) и работата заспа.
                Ако някой знае какво значи тоя МОСФЕТ и сподели, ще съм благодарен.
                Да ти кажа, аз съм на същото мнение. Електрониката от този род няма какво да прави в една лебедка. Това че е мода е ясно, но като всяка мода е тъпо начинание. Аз също съм изхвърлил цялата електроника... И не ми липсват светещите диоди... А, и да знаеш че всъщност файдата от нея е точно никаква... освен че лесно и безвъзвратно се поврежда...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Е точно такива работи в тая лебедка нямаше.


                  Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                  Да ти кажа, аз съм на същото мнение. Електрониката от този род няма какво да прави в една лебедка. Това че е мода е ясно, но като всяка мода е тъпо начинание. Аз също съм изхвърлил цялата електроника... И не ми липсват светещите диоди... А, и да знаеш че всъщност файдата от нея е точно никаква... освен че лесно и безвъзвратно се поврежда...
                  На мене ми остана само проблема с жичното управление. Пуканките ги смених с някакви бутончета, но се оказаха калпави. Ще ги сменям или ще си сложа едно безжично.
                  Отворих мотора. Само от миенето е пробило капчици вода. Намазах връзките с паста и го залепих с една сърдита грес. Ще векува.
                  Това със светлинките го изхвърлих даже без да се замислям какво точно му е предназначението.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #10
                    От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                    Не се занимавай с разни безжични, същата чалга са. Сложи си един це-ка разрешаващ с капаче и един с две работни положения незадържащи за напред назад. Вътре в купето на удобно място. Досега на мен и на много хора около мен за толкова години, веднъж не ми се е наложило да ползвам дистанционно за лебедка. Напълно безсмислена екстра. Теглиш ли се, значи си зад волана...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                      Не се занимавай с разни безжични, същата чалга са. Сложи си един це-ка разрешаващ с капаче и един с две работни положения незадържащи за напред назад. Вътре в купето на удобно място. ...
                      Там е истината! Няма дистанционно, което може да се загуби, счупи или да е останало без батерия. Управлението на лебедката ти е под ръка във всеки един момент. Разбира се, нищо не пречи някъде в колата да си стои стандартното с кабела.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                        Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                        .....Сложи си един це-ка разрешаващ с капаче и един с две работни положения незадържащи за напред назад. Вътре в купето на удобно място. Досега на мен и на много хора около мен за толкова години, веднъж не ми се е наложило да ползвам дистанционно за лебедка. .......
                        И на мен не ми се е налагало безжично, но предпочитам все пак да е на кабелче за да имам свобода на движенията. Моя разрешаваш е 1000А и е на основния плюс на лебедката.
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • #13
                          От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                          Не, трябва си разрешаващ друг. Остави го този ключ плюс. Той си е хипер полезен в 99% от времето. Само че, като си в някаква здрава ситуация, обикновено се налагат няколко дърпания едно след друго, със сигурност няма да въртиш ключ плюса, най-малкото защото той е на далечно място от теб... Може да го сложиш и на близо, но няма да е правилно от гледна точка дължините на кабелите... А в такива ситуации стават много грешки, обикновено е изнервено и затова ще ползваш ли лебедката разрешаваш я... после ползваш... Нищо сложно, за сметка на това може да спаси нечии пръсти... След като си я ползвал, забраняваш я... просто но проверено от практиката...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #14
                            От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                            ... Моя разрешаваш е 1000А и е на основния плюс на лебедката.
                            И аз имам такъв, но той е за работа "на едро" - за да пусна ток към лебедката само когато се очаква тя да е необходима. Предназначението му е най-вече да попречи на случайното задействане на лебедката от люопитковци, които не са наясно с инсталацията и могат да започнат да щракат копчета, примерно при престой на колата в сервиз. Другият "предпазител", за който ти говори Венци, е допълнителна подсигуровка и е добре да го има.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Първата повредена лебедка MileMarker...

                              Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                              Не, трябва си разрешаващ друг. Остави го този ключ плюс. Той си е хипер полезен в 99% от времето. Само че, като си в някаква здрава ситуация, обикновено се налагат няколко дърпания едно след друго, със сигурност няма да въртиш ключ плюса, най-малкото защото той е на далечно място от теб... Може да го сложиш и на близо, но няма да е правилно от гледна точка дължините на кабелите... А в такива ситуации стават много грешки, обикновено е изнервено и затова ще ползваш ли лебедката разрешаваш я... после ползваш... Нищо сложно, за сметка на това може да спаси нечии пръсти... След като си я ползвал, забраняваш я... просто но проверено от практиката...
                              Тая тема я оспамихме, ама карай.

                              Аз не харесвам идеята за лебедка на носа на колата. Моята е зад навигаторското място. Е така.

                              Стигам я с ръка без да се навеждам. Кабела минава покрай лоста на скоростите и там е ключа. На една ръка разтояние.
                              Бих си сложил и един с капаче ама не намирам истински. Само китайски недосечки. Да не стане като с бутончетата на дистанционното. Работят кога на тях им е кеф.
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X