Вече имаме и първата повредена лебедка MileMarker. От модела SE9500. Повредите не са силната страна на MileMarker
ще ги отразяваме тук, все пак е полезна информация...
Лебедката след като е работила известно време започва да навива (тегли) нормално за сметка на развиването където спира и не иска да развива на двигател. Разглобихме я:




И открихме проблема, който е в спирачката. Едната пружина беше със счупено ухо. Според нас проблема е в самата пружина - фабрично е имала дефект който в последствие е причинил счупването на пружината. Сменихме я, и лебедката особено с новата грес отново си запя познатата песен...


ще ги отразяваме тук, все пак е полезна информация...Лебедката след като е работила известно време започва да навива (тегли) нормално за сметка на развиването където спира и не иска да развива на двигател. Разглобихме я:




И открихме проблема, който е в спирачката. Едната пружина беше със счупено ухо. Според нас проблема е в самата пружина - фабрично е имала дефект който в последствие е причинил счупването на пружината. Сменихме я, и лебедката особено с новата грес отново си запя познатата песен...


, сутринта цъфнах в "сервиза" свалиха бронята и лебедката, отвориха я и установиха проблема - счупена пружинка (очевидно фабричен дефект) на спирачката и когато аз вече започнах да се притесняавам - колко ли ще се наложи да чакам за нова пружинка, О'чудо оказа се че те имали и резервни части и ми смениха на часа целият детаил (част от който е въпросната пружинка), че като започнаха една профилактика - моят редуктор е наи чистият (яко миене с една камара препарати и спрейове
Коментар