Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+/- на MileMarker и Warn. Предназначение и употреба.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    не е точно така, след като така или иначе мъкнем из гората едни 40кг отпред на бронята трябва да има сигурност, че когато се наложи тази неудобна тежест ще си свърши работата

    аз съм имал случаи, когато съм бил сам в гората и лебедката е работила повече от час, зада очакваме такава надежност трябва всичко да е изправно на 100%
    drive alive

    Коментар


    • #17
      не е възможно ел. лебедка да е работила "повече от час" без прекъсване... това са мно-ого амперчасове... няма такива акумулатори... По-скоро е работила няколко минути, след това е почивала няколко мин. и така "повече от час"...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        да точно така, няколко минути работа после почивка и така няколко часа, общо повече от час работа изхвърлих акомулатора след това и въпреки че беше към -10С цялата работа се беше сгорещила до почервеняване

        извадихме всички дървета наоколо, после камъните и на края копахме, тогава взех категоричното решение да си взема котва
        drive alive

        Коментар


        • #19
          А търси ли вече? Тъп въпрос, ама до тук нищо не ми е харесало, ако намериш наистина хубава, веднага кажи.
          Пул-пала не ми е интересен с нищо.

          Коментар


          • #20
            купих си още тогава от тези българските оранжевите, върши работа но е адски тежка, освен това когато един път гледах как колата заедно с мен вътре виси на нея изтръпнах, незнам дали е достатъчно здрава

            мислех да си направя някакаво приспособление от плуг но то ще излезе още по тежко

            но това е положението офроуда е тежък спорт
            drive alive

            Коментар


            • #21
              Не, въпроса е каква е конструкцията. Има хубави тежки, държат, ама кой да ги носи(((

              Коментар


              • #22
                мойта е пул пал и като гледам навсякаде в офроуда използват този тип котви, най - вероятно това се е наложило като най - добър баланс между функционалност и здравина

                до колкото знам конструкцията на пул пала е взета от някойси тип морска котва за кораби и с известни доработки я ползваме в момента това значи, че този инструмент се е доказал в боя и би трябвало да може да му се доверяваме
                drive alive

                Коментар


                • #23
                  Ъ, не е. Тия плугове са от т.нар. "брегови флот", той и "технически флот", бе, от драгите и речните баржи. Такова хич не държи в морето, или се чупи. Измислено е тъкмо за да държи гигантски в сравнение с теглото си и въжетата или там веригите, кораби, и когато изобщо са възможни, товари. В тая конструкция ме тормози единствено това, че трябва щурман. Бе, втори човек. Пък аз обикновено сам ...

                  Коментар


                  • #24
                    да определено ако си сам става сложно, но и за това има решение, слага се на лебедката едно безжично дистанционно и остава само тичането между котвата и колата

                    това все пак си е само отеория, не съм го пробвал
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      ((( Не стига дистанционното. Все едно трябва да си стоиш при лебедката да маместваш въжето. А това иска човек да го придържа, нали все се мъчи да се прекатури и изскочи.
                      Мъртви котви в котвостроенето - бол. За моряците те са наистина последен шанс в някакви ситуации, и въпреки че са неприбираеми, винаги са ги правели с особена грижа. Лошото за нас е че, не не можем да използваме баш най-хубавите конструкции, щото не работят като са мънички. Навремето много се рових и смятах, пулпала просто няма накъде да се подобрява. Евентуално може да се смени стоманата с нещо по-леко, ама това не е принципно. Ако има интерес, може да опитаме да излеем от един модифициран дурал, ама не съм оправил изпитателната машина да скъсам образци.
                      От плуговете - толкова. Не ми дава мира една друга история, казва се хрърчило, също мъртва котва за малки съдове. И е проста, три равностранни триъгълника, заварени през 120 градуса за по едно бедро. Ама а днеска, а утре ...(((

                      Коментар


                      • #26
                        ако се направи пул пал от дуралуминий няма ли много бързо да му се подбие върха, който се забива в земята ?

                        фабричния пул пал е от някаква качествена стомана предполагам с повече Х, изработена е на специална щанца и после термообработена, като готови детаили. най вероятно затова е чувствително по лека от правената и със същата или по голяма здравина, но ....... цената .....
                        drive alive

                        Коментар


                        • #27
                          Ми, цена ... Заплатата ми е мизерна, това е то.
                          Това е извратен дурал, с волфрам и диаманти И на електроерозийка се реже едвам, флекса само подскача по него.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            Ъ, не е. Тия плугове са от т.нар. "брегови флот", той и "технически флот", бе, от драгите и речните баржи. Такова хич не държи в морето, или се чупи. Измислено е тъкмо за да държи гигантски в сравнение с теглото си и въжетата или там веригите, кораби, и когато изобщо са възможни, товари...
                            сравнението с морските "атрибути" не е много точно, защото там котвата трябва да издържи натоварване, което е малка част от масата на кораба, а в офроуда усилието понякога превишава тежестта на джипа... Няма кораб, който да издържи собственото си тегло /можеби някой средноголям ледоразбивач/...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #29
                              Да, това е другия проблем. Сухопътната котва работи почти чисто като кука. Морската тежи десети от процента от теглото на кораба, обаче и помагат разни синуси и косинуси, теглото на веригата, съпротивлението на средата ... И въпреки че се закача в буквалния смисъл за нещо в редки случаи, пак държи пущината. А ние трябва просто да се вкопчим в нещо.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X