Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+/- на MileMarker и Warn. Предназначение и употреба.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • +/- на MileMarker и Warn. Предназначение и употреба.



  • #2
    За първата и аз я гледах в 1 магазин и ми казаха че това бил само редуктор и трябва сам да си търсиш задвижване.
    http://ftp.domainbg.com/bizkit_boy/

    Коментар


    • #3
      Ако искаш да си дръпнеш лодката (и тя не е тежка) или да си извадиш леката кола от малко лед или кишичка, сигурно е добро решение, имах подобна лебедка (не същата), за Offroad няма да ти помогне много (Според мен).
      Ако искаш "Високо спортно майсторство" виж в електронният магазин на offroad-bulgaria.com Аз лично съм Много доволен от MileMarker

      Коментар


      • #4
        Re: Някой да каже повече за тези "ЛЕБЕТКИ"

        Истината е, че в този форум Милемакер се толерират мълчаливо от участниците във форума от уважение към създателите му.
        Голямата истина е Ако искаш лебедка - вземи си WARN
        Разходи се из галериите на чуждите 4х4 клубове и ще разбереш

        Коментар


        • #5
          има доста марки лебедки и в форумите по света могат да се открият и добри и лоши коментари за всяка от тях, според мен всичко зависи от човека, който я използва, от него зависи дали въпросния уред ще работи дълго и безаварийно или ще се счупи веднага.

          разбирасе WARN e лидера, но всеки се простира според чергата, не всеки кара MERCEDES, а MILE MARKER е добър компромис между цена и качество
          drive alive

          Коментар


          • #6
            Истината е, че в този форум Милемакер се толерират мълчаливо от участниците във форума от уважение към създателите му.
            Уважението в този форум се изразява в коректния език и смислените мнения. Толерирането на каквито и да продукти независимо от факта дали наша фирма ги представлява не е на мода тук - справка вашето мнение С представителите на WARN имаме прекрасни отношения и нито от нас ще чуете лошо за тях нито пък обратното...


            Голямата истина е Ако искаш лебедка - вземи си WARN
            Голямата истина е, че ако съществуваше фирма, която правеше най-добрите лебедки в света всички останали щяха да са отдавна фалирали... Всяка лебедка има своите предимства и недостатъци и голямото изкуство е да се избере най-правилното решение...
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #7
              Голата истина отиде в банята, а аз в това време да кажа някоя глупост ...
              Супер лебедките Варн в руските блата ги имат за полубитови. Не всичко което пише в интернет е истината от душата на човека.
              С вносителите на МилМаркер у нас имам лични отношение, което е известно, и също така с тях имам тъкмо технически спорове, до крясъци и прегракване, което може да е по-малко известно.
              И това и онова са едно и също, технологично. Ако ти трябва нещо наистина повече - виж лебедките на танковите влекачи, там има всякакви приводи на една и съща макара, има даже от бутилките със сгъстен въздух.
              На МилМаркера интересното му е това, че има и мотори с постоянни магнити. Това докарва до по-бързо опичане на мотора по време, обаче пие ток наполовина, и тежи пак наполовина. Мене поне лебедка 75 кила метър пред мотора ме тормози. И 400 А на празен ход ме тормозят. Та само за това казвам по някоя добра дума за МилМаркера, Варн нямат такова, не че другите са ми доМилели ...
              Проста работа - имаш технически аргумент - хвърляш го в муцуната на някой който говори глупости. Нямаш - ... нямаш ... Аз например ругая тук всички, или се възхищавам от разни мнения, и изобщо нямам представа кой какво е казал, специално не виждам авторите

              Коментар


              • #8
                това за голямата консумация на ток на лебедките WARN е отвратителната истина, даже не е 400А а 500А, моя вранглер, който би трябвало да е направен да работи с лебедка WARN след по -продължително теглене нещо в инсталацията прегрява и се изкл. всички уреди на таблото и една голяма червена лампа започва да мига, след известно време се оправя.

                някой има ли идея защо става така
                drive alive

                Коментар


                • #9
                  ((((( Термобушон. Нищо не може да се направи, радвай се че работи. Ама не забравяй че те имат краен брой вкл./изкл., и после се повреждат. Вози си резервен, нищо страшно.
                  Има заобикаляне на ситуацията, ама не съм ти го казвал, гнусно опасно. Като в руските АЗС. Една пружина, вързана паралелно на изгарящата пластина. Позволява да задържиш на ръка да не изключва, държи някое време, примерно минута. А в това време гори цялата свързана инсталация, ама нали авариен режим ... Това са самолетни играчки, предполага се че в това време ще се включат пожарогасителите, а пилотите ще скочат.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от go go go
                    това за голямата консумация на ток на лебедките WARN е отвратителната истина, даже не е 400А а 500А, моя вранглер, който би трябвало да е направен да работи с лебедка WARN след по -продължително теглене нещо в инсталацията прегрява и се изкл. всички уреди на таблото и една голяма червена лампа започва да мига, след известно време се оправя.

                    някой има ли идея защо става така
                    Wrangler-а не е направен да работи с каквато и да е електрическа лебедка във фабричния му вид, така е и на практика при всички други машини. Електрическите лебедки са огромен консуматор, който нито един конструктор не предвижда при проектирането на автомобила. Затова и монтажа на електрическа лебедка задължително изисква промяна и усилване на електрическата инсталация. В зависимост от избрания модел на лебедка обикновено стандартния акумулатор не може да се справи и се заменя с такъв който може да осигури голям ток и ниско вътрешно съпротивление например OPTIMA, EXIDE GEL, ProComp HDX, Topla… Освен акумулатора задължително до лебедката се инсталират и захранващи кабели с по-голямо сечение.

                    Конкретно по проблема, който се появява смятам, че е свързан с капацитета на акумулатора. Ако е OPTIMA 55Ah то той е в състояние да осигури необходимия ток, но да не забравяме, че не може да го осигурява дълго време и напрежението спада под 8 волта, за което и получавате съответната индикация. Старайте се това да не се случва защото при тази ситуация страда и инжекциона – изтриват му се текущите параметри и след това известно време работи в обучаващ се режим... Решението е два акумулатора в паралел, задължително гелови.

                    И накрая не се оплаквайте от консумацията на WARN-a че скоро ще се появят в нашия магазин лебедки на Ramsey които са най-бързите в момента но консумират 800А !!!


                    Някой да каже повече за тези "ЛЕБЕДКИ"

                    Понеже това всъщност е конкретния въпрос на RINO от който започна дискусията моето мнение е че показаните лебедки евентуално биха помогнали в някаква лека ситуация и то ако се използват инцидентно. Но като краен резултат не смятам че ще оправдаят вложението на пари в тях. Имайте в предвид че на външен вид всички лебедки много си приличат, разликата е изцяло в използваните материали и тяхното качество.
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      Лебедката купих от представителството на JEEP там я продават, като аксесоар, незнам дали оригиналния акомулатор върши работа, защото по това време беше вече на боклука, а в колата имаше един със съмнителен произход, сега там има оптима /червения/ и напрежението никога не пада под 12 V, даже не се налага да държа колата в високи обороти. Вранглера е оборудван фабрично с пакет за тежка употреба които вкл. алтернатор 117А но може би както каза Стефан има някое малко ниско технологично нещо, на което не му харесва тази цялата работа, дано скоро да не се повреди
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        Аз обаче съм убеден, че проблемът е, който съм описал и предлагам да проверим, лесно става един цифров мултиметър, малко дърпане и готово.

                        Това, че алтернатора е 117А е ОК, но не помага особено - консумацията на лебедката е >400 А така че разликата покривана от акумулатора е ~300А. 55Ah акумулатор на теория може да отдава 55А за един час. Имайки в предвид че зависимостта не е линейна, при по-големия ток който се черпи времето от един час се разделя на около 7 т.е. 60мин. / 7 ~ 8мин. непрекъсната работа. И това е само на теория, на практика акумулатора не издържа толкова, особено имайки в предвид, че вашия е червената OPTIMA, а не жълтата, която всъщност е предназначена специално за използване с лебедка.
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #13
                          напълно съм съгласен, нека пробваме, седмицата след състезанието съм на разположение. Ако добавянето на още един акомулатор ще реши проблема ще го направя веднага, даже някой ми спомена, че при вас в магазина има OPTIMA това допълнително олеснява нещата.
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от VPetrov
                            Истината е, че в този форум Милемакер се толерират мълчаливо от участниците във форума от уважение към създателите му.
                            Уважението в този форум се изразява в коректния език и смислените мнения. Толерирането на каквито и да продукти независимо от факта дали наша фирма ги представлява не е на мода тук - справка вашето мнение С представителите на WARN имаме прекрасни отношения и нито от нас ще чуете лошо за тях нито пък обратното...


                            Голямата истина е Ако искаш лебедка - вземи си WARN
                            Голямата истина е, че ако съществуваше фирма, която правеше най-добрите лебедки в света всички останали щяха да са отдавна фалирали... Всяка лебедка има своите предимства и недостатъци и голямото изкуство е да се избере най-правилното решение...

                            Коментар


                            • #15
                              ако автомобилът ще се движи предимно на лебедка, най-добре си купете "хибрид" - електромобил с ДВГ използван за генератор на ток там акумулаторите са сериозни
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X