Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лебедка за Фиат Панда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Лебедка за Фиат Панда

    Първоначално публикуван от Brazer Преглед на мнение
    Толкова й беше живота на лебедката. Изпъна си въжето,започна тегленето и след 2-3 секунди нещо силно изчатка в лебедката и въжето се отпусна. Повече не поиска да дърпа и не позволи на въжето да се навие,дори ръчно.
    Ако има възможност би ли я снимал отвътре подробно за да видя как е направена, и с какви материали тази лебедка?

    Коментар


    • #17
      От: Лебедка за Фиат Панда

      Да,бих снимал, но първо нека сервиза да каже приема ли я за гаранционна ( до края на Март тази година ) . Ако ми откаже по някаква причина гаранцията ( а аз си мисля,че точно така ще направи ) ще я отворя и ще я снимам.Те хората си ме предупредиха да се пазя от тези миксери,ама нейсе..
      First Man, then Machine!
      Lada Niva
      Honda XR 400

      Коментар


      • #18
        От: Лебедка за Фиат Панда

        Привет, колега! В далечната 2007г. имах Панда 4х4 с лебедка Райдър 2500 либ. Безпроблемно съм се дърпал нееднократно в кал, коловози, веднъж изминах почти 100м. сигурно със 7-8 разпъвания/въжето беше по памет 17м./ - никакви проблеми не съм имал, така и я продадох - работеща. Най-вероятно се касае за дефект в твоята лебедка. Успех!
        "Make love, not war!"

        Коментар


        • #19
          От: Лебедка за Фиат Панда

          Логиката казва че ако тази лебедка дърпа с 1370кг. както я дават по книжка от производителя и, то с полиспаст ще дърпа поне 2500кг. Тези 2,5тона би трябвало да са напълно достатъчни за всяка една еднотонна лека кола 4х4 да се издърпа на хлъзгъв байр нагоре няколко метра когато си е на колела и си помага с гумите. Дотук с логиката и математиката горе доле добре звучат нещата, и ако човек си прави тази елементарна сметка би трябвало лебедката да върши работа до 2 или 2,5 тона с полиспаст. Обаче практиката показва както и в тази тема, така и на още поне едно място срещнах в форума че тази лебедка сдава багажа и се разваля от 2-3 дърпания. Аз също си купих такава лебедка преди три дена следвайки логиката че повече от 2 тона няма да ми трябват и ще я ползвам с полиспаст когато отида някъде където нямам работа и се чудя как да се кача на място където без лебедка не може. Ся ме тормози една мисъл дали тези 1370кг по книжка са реални, или просто е "лъжлива реклама" която няма нищо общо с действителноста. Затова ми е много интересно как е направена и с какви материали най-вече. Дали проблема идва от неправилно подбран товар за дърпане превишаващ 2,5 тона с полиспаст, лоши контактори, слабо джилязо в редуктора, или просто кофти подбран ел мотор. Та затова ми е много интересно какво има вътре и какъв дефект е станал.

          Коментар


          • #20
            От: Лебедка за Фиат Панда

            Първоначално публикуван от Гого55 Преглед на мнение
            Ся ме тормози една мисъл дали тези 1370кг по книжка са реални, или просто е "лъжлива реклама" която няма нищо общо с действителноста.
            Обикновено са реални. Само че при няколко условия:
            1. Въжето е достатъчно размотано и се навива на първи ред. На следващите редове силата значително намалява. На трети ред за повечето лебедки е по-малко от половината.
            2. Плочата, на която лебедката е монтирана, не се огъва и усуква много. Геометрията на цялата лебедка с всичките и съосия, зависи от нея.
            3. До лебедката стигат 12 волта, а не както обикновено става - 10,9,8 или даже по-малко. Хората често пренебрегват ролята на кабелите и акумулатора за доброто дърпане. Оставянето на работещ двигател помага, но не е решаващо.

            Също не е забранено да се отвори лебедката преди монтажа и да се види дали има вътре изобщо грес. За съжаление, някои нямат. Това не е лаптоп на старо, да е забранено отварянето заради гаранцията. Нормалната работа на лебедката изисква тя да се профилактира периодично.

            Коментар


            • #21
              От: Лебедка за Фиат Панда

              Мда,ще търся нова,вече значително по-мощна лебедка. Майстора,който ми поставяше укрепването отпред ме увери,че 6000 либри, не би трябвало да са проблем за новите заварки. Аз мисля,че наистина по-малка от 6000 либри не ми и трябва, тъй като винаги по-малката ще се тормози много,ще трябват полиспи,дълги въжета и много,много условности. Моето опасение бе,че едни ≈ 35-40 kg отпред силно ще намалят клиренса и това ще се отрази негативно на колата. Да,обаче нарочно накарах приятелката ми да седне максимално напред на капака ( 45 кг ) и клиренса спадна точно с 1 сантиметър. Дали това толкова много ще пречи наистина? Както и да е, в процес съм на търсене на що-годе добра 6000 либри лебедка. Като я намеря ще се похваля.
              First Man, then Machine!
              Lada Niva
              Honda XR 400

              Коментар


              • #22
                От: Лебедка за Фиат Панда

                На Лада Нива съм с 4500лб. Втора година яко тормоз,дърпане кал,странично в голям сняг,дърпане на колеги.Според мен на Пандата са и много 6000лб.(при яко окопаване опасност от скъсване на предницата).
                Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                Коментар


                • #23
                  От: Лебедка за Фиат Панда

                  За скъсването - с мерак можеш и с 2500 либри да я откъртиш. 4500 либри са си близо 2 тона ( че и отгоре ) , наистина ще са й достатъчни. Може и за таква да се ослушвам.
                  First Man, then Machine!
                  Lada Niva
                  Honda XR 400

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X