Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защита при преобръщане.Клетка(ролкейдж).Какво и как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Защита при преобръщане.Клетка(ролкейдж).Какво и как?

    Помниш ли , какво си говорехме ? Диагоналите държат клетката , не друго . Ти кой премахна ? Дай снимки да видиме дали е проблем.

    Коментар


    • #32
      До: Защита при преобръщане.Клетка(ролкейдж).Какво и как?

      Да спомям си много добре не съм махал диагонали махна тръбите които минаваха до седалките и свързват задната с предната страна на клетката по принцип се водят за защита от странични удари.
      На снимката се виждат там където е вратата.
      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
      тел.088четири 9едно9 4нула4
      -------------------------------------------------------

      Коментар


      • #33
        До: Защита при преобръщане.Клетка(ролкейдж).Какво и как?

        Моят съвет е да ги сложиш , макар и по-тънки , но да ги има. Тези тръби до седалката са свързващи м-у предният и средният роубар, там трябва да са "Х". Едната тръба трябва да тръгва от долната страна на таблото, цяла и да свършва в долната част на средният роубар, там където е връзката с купето или рамата. Другата започва по-високо от средният роубар, пресича първата и завършва в долният край на предният роубар.
        Ти си знаеш най-добре.
        Поздрави за добре свършената работа , много добре е станало !!!
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #34
          До: Защита при преобръщане.Клетка(ролкейдж).Какво и как?

          Аиде малко и от мен
          Прикачени файлове
          BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

          Коментар


          • #35
            До: Защита при преобръщане.Клетка(ролкейдж).Какво и как?

            Наско поразкажи повече ако може от кави тръби я правихте как е закрепена за шасито или за купето.Ето една тема от друг форум http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=840005 където са обсъждани начини за закрепване на клетката някои определено не са толкова добри но има идеи все пак.
            ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
            тел.088четири 9едно9 4нула4
            -------------------------------------------------------

            Коментар


            • #36
              До: Защита при преобръщане.Клетка(ролкейдж).Какво и как?

              Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
              Наско поразкажи повече ако може от кави тръби я правихте как е закрепена за шасито или за купето.Ето една тема от друг форум http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=840005 където са обсъждани начини за закрепване на клетката някои определено не са толкова добри но има идеи все пак.
              На наско му трябват много дебели тръби.Таз тойота обича след състезание да ли поляга.

              А иначе колкото повече хиксове толкова по-добре.
              За самурай аз съм за външна клетка пази колата много повече.
              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

              Коментар


              • #37
                До: Защита при преобръщане.Клетка(ролкейдж).Какво и как?

                След изграждане на защитната клетка едно от най важните неща по обезопасяване на автомобила са спортните колани техните вариации и видове са много за разходки мисля че нормален 4 точков колан върши перфектна работа.в повече случеи при наличието на клетка най-лесно те се монтират като задните им крайща се захванат за така наречения harness bar или с други думи хоризонталната тръба която се заварява за задната част на клетката, принципно има схеми за правилен монтаж на коланите при които е желателно да се спазят дадени ъгли ето такава схема


                А ето и три клипчета в които специалист от екипа на SCHROTH показва как да се монтират правилно спортните колани в автомобила и как се правят различните захвати за тях .








                ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                тел.088четири 9едно9 4нула4
                -------------------------------------------------------

                Коментар


                • #38
                  До: Защита при преобръщане.Клетка(ролкейдж).Какво и как?

                  Яво има проблем с четвъртото клипче не иска да се визуализира във форума за това ето линк към него:
                  http://www.youtube.com/watch?v=-zpiO...eature=related
                  ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                  тел.088четири 9едно9 4нула4
                  -------------------------------------------------------

                  Коментар


                  • #39
                    До: Защита при преобръщане.Клетка(ролкейдж).Какво и как?

                    Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
                    Наско поразкажи повече ако може от кави тръби я правихте как е закрепена за шасито или за купето.Ето една тема от друг форум http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=840005 където са обсъждани начини за закрепване на клетката някои определено не са толкова добри но има идеи все пак.
                    Тръбите за 48х3,6 безшевни (по тънки не можахме да открием), петите са 10 на 15 см. 4мм дебели. Заварени са за купето. 2 от тях нямаше как да се хванат с болтове и решхме да ги заварим. Понеже тръбите са достатъчно тежки и здрави, решихме отзад да е само с един диагонал, а тавана с "V". Интересно се получи захващането на седалките /Изцяло по заслуга на Жоро/. Едната тръба спъва допълнително клетката. Получава се така, че седалките се държат на клектата и каквото и да става, хората остават в клетката ...
                    Повече подробности от "Георги", комисионните за мен
                    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                    Коментар


                    • #40
                      От: До: Защита при преобръщане.Клетка(ролкейдж).Какво и как?

                      И аз започнах проект клетка.Някой някъде беше писал,че с 200лв и няколко дена труд се прави клетака.Е да,ама не-при мен въобще не е така!Доста сложна и отговорна работа си е това!.Направих албум при монтажа с кратки обяснения.Гледайте снимките от последната към първата за да е ясна последователността.По-добре не можах да ги подредя.

                      http://www.offroad-bulgaria.com/albu...id=1995&page=2
                      Последно редактирано от Младен Стоянов; 09-10-10, 15:05.
                      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X