От: Броня за пред кафето , Патрул Y61
Здравейте, много мислих дали да пиша и аз тук в темата, но след последните събития реших да изкажа мнение. Принципно не обичам да пиша без да съм наясно или да имам директен опит - както е в случая( за съжаление много неприятен опит)
Имам Субару Форестър, и защото обичам да ходя в гората реших да му сложа метална броня, като основната и цел беше по- големи скосове отпред, протектори на фаровете и укрепни уши за ванти. Като от сега да кажа, знам че колата ми не е джип - тя е далеко от вашите машини и нямам грешна представа за това.
В началото на Декември след много питане и търсене се свързах с Дидо и след няколко разговора и изчитане на темата няколко пъти реших, че той ще е човека, който ще направи моята броня.
Оставих колата при него за да може да си работи на спокойствие, като освен бронята каза, че може да ми изработи и шнорхел, както и стойка за резервната гума на тавана. Определихме цената и работата започна. Колата беше готова на 28.12.2015, и за мен се получи много добре. Много ми хареса работата на Дидо. Шнорхела ръбат, като колата, бронята точно това което исках ( в моя случай от по-тънка ламарина - поради естеството на колата). Стойката за гумата не беше готова, но за мен не беше проблем, да я изчакам няколко дена. Ето снимки на колата в почти завършен вид. Както бяхме се разбрали нито бронята нито шнорхела правя просто за визия, и двата елемента искам да мога да ползвам пълноценно.
Три дена след като си прибрах колата обаче, се случи нещо странно - новата ми броня и шнорхел започнаха да ръждясват, като шнорхела направи много грозна следа по калника на колата. Бронята ръждяса практически навсякъде. Освен това, втората изненада беше, че при монтажа и заварянето на шнорхела, колата не е била покрита и цялата дясна част на предното стъкло, страничното стъкло и огледалото са на дълбоки прогорени точки от заварките. Тъй като грешни стават и няма непоправими неща, говорих с Дидо и се разбрахме да получа някаква компенсация за повредения прозорец( стойката още си я чаках).
Мина известно време и ни компенсация ни стойка. Преди няколко дена във Варна с един колега от Субару форума решихме да се разходим с колеги от Офроуд форума във Варна. Разходката беше много приятна и интересна, до момента в който моята кола остана в една река( напълни се до волана отвътре). Когато колата изгуби сцепление в реката, единствено мисълта, че мотора е защитен от шнорхела ме успокояваше. Колегите с джиповете хвърлиха много усилия и енергия да ме изкарат от реката и накрая успяха. Предната броня и външно изнесените и теглителни куки си свършиха работата. Издържаха почти час лашкане опъване и влачене с лебедка, като накрая колата беше извадена. Лошото, че беше доста мокра и не искаше да пали. Отворихме за всеки случай въздушния филтър, който за моя голяма изненада беше доста мокър. В последствие се разбра, че и мотора е глътнал вода (за сега без поражения големи). Вчера в сервиза рехих да сваля шнорхела, за да видя от къде е поела вода и видях причината. Първо, целият шнорхел, е на дупки от заварките и реално няма начин да уплътни и второ по-интересното - тръбата, която влиза в кутията на филтъра беше просто натикана вътре, без силикон, без уплътнения. По - лошото, обаче, е че тръбата, не излиза някъде горе на нивото на стъклото, а си беше сложена до калника ( горе долу на фабричната височина на колата). Също така стойката за резервната гума, която си платих преди месец още си я чакам, а колегата спря да си вдига телефона.
Прилагам снимки на казаното, а клип с потъването има в темата за Варненските разходки.
Исках да напиша това за да се знае и другат астрана на нещата. Сега моята кола с доработките има разходи по ремонти повече от колкото платих за "тунинга" на Дидо. Като цяло човека е кадърен работи добре много идейно, но довършителните му работи ( поне при мен) са през пръсти, колкото да се отбие номера.
И тъй като не ми отговаря на телефона, с Ваше разрешение искам да попитам тук.." Дидо кога ще си получа стойката за гумата и компенсация за стъклото", а за ръждясалата броня и шнорхела, който не става за нищо и тепърва ще преработвам и дооправям" там вероятно ще се задоволя с чаша студена вода.
п.п. Надявам се администраторите да позволят поста ми да се види, защото една такава недовършена работа, може да коства и на следващият клиент счупен мотор.
С уважение към колегите във форума Стилиян.






Здравейте, много мислих дали да пиша и аз тук в темата, но след последните събития реших да изкажа мнение. Принципно не обичам да пиша без да съм наясно или да имам директен опит - както е в случая( за съжаление много неприятен опит)
Имам Субару Форестър, и защото обичам да ходя в гората реших да му сложа метална броня, като основната и цел беше по- големи скосове отпред, протектори на фаровете и укрепни уши за ванти. Като от сега да кажа, знам че колата ми не е джип - тя е далеко от вашите машини и нямам грешна представа за това.
В началото на Декември след много питане и търсене се свързах с Дидо и след няколко разговора и изчитане на темата няколко пъти реших, че той ще е човека, който ще направи моята броня.
Оставих колата при него за да може да си работи на спокойствие, като освен бронята каза, че може да ми изработи и шнорхел, както и стойка за резервната гума на тавана. Определихме цената и работата започна. Колата беше готова на 28.12.2015, и за мен се получи много добре. Много ми хареса работата на Дидо. Шнорхела ръбат, като колата, бронята точно това което исках ( в моя случай от по-тънка ламарина - поради естеството на колата). Стойката за гумата не беше готова, но за мен не беше проблем, да я изчакам няколко дена. Ето снимки на колата в почти завършен вид. Както бяхме се разбрали нито бронята нито шнорхела правя просто за визия, и двата елемента искам да мога да ползвам пълноценно.
Три дена след като си прибрах колата обаче, се случи нещо странно - новата ми броня и шнорхел започнаха да ръждясват, като шнорхела направи много грозна следа по калника на колата. Бронята ръждяса практически навсякъде. Освен това, втората изненада беше, че при монтажа и заварянето на шнорхела, колата не е била покрита и цялата дясна част на предното стъкло, страничното стъкло и огледалото са на дълбоки прогорени точки от заварките. Тъй като грешни стават и няма непоправими неща, говорих с Дидо и се разбрахме да получа някаква компенсация за повредения прозорец( стойката още си я чаках).
Мина известно време и ни компенсация ни стойка. Преди няколко дена във Варна с един колега от Субару форума решихме да се разходим с колеги от Офроуд форума във Варна. Разходката беше много приятна и интересна, до момента в който моята кола остана в една река( напълни се до волана отвътре). Когато колата изгуби сцепление в реката, единствено мисълта, че мотора е защитен от шнорхела ме успокояваше. Колегите с джиповете хвърлиха много усилия и енергия да ме изкарат от реката и накрая успяха. Предната броня и външно изнесените и теглителни куки си свършиха работата. Издържаха почти час лашкане опъване и влачене с лебедка, като накрая колата беше извадена. Лошото, че беше доста мокра и не искаше да пали. Отворихме за всеки случай въздушния филтър, който за моя голяма изненада беше доста мокър. В последствие се разбра, че и мотора е глътнал вода (за сега без поражения големи). Вчера в сервиза рехих да сваля шнорхела, за да видя от къде е поела вода и видях причината. Първо, целият шнорхел, е на дупки от заварките и реално няма начин да уплътни и второ по-интересното - тръбата, която влиза в кутията на филтъра беше просто натикана вътре, без силикон, без уплътнения. По - лошото, обаче, е че тръбата, не излиза някъде горе на нивото на стъклото, а си беше сложена до калника ( горе долу на фабричната височина на колата). Също така стойката за резервната гума, която си платих преди месец още си я чакам, а колегата спря да си вдига телефона.
Прилагам снимки на казаното, а клип с потъването има в темата за Варненските разходки.
Исках да напиша това за да се знае и другат астрана на нещата. Сега моята кола с доработките има разходи по ремонти повече от колкото платих за "тунинга" на Дидо. Като цяло човека е кадърен работи добре много идейно, но довършителните му работи ( поне при мен) са през пръсти, колкото да се отбие номера.
И тъй като не ми отговаря на телефона, с Ваше разрешение искам да попитам тук.." Дидо кога ще си получа стойката за гумата и компенсация за стъклото", а за ръждясалата броня и шнорхела, който не става за нищо и тепърва ще преработвам и дооправям" там вероятно ще се задоволя с чаша студена вода.
п.п. Надявам се администраторите да позволят поста ми да се види, защото една такава недовършена работа, може да коства и на следващият клиент счупен мотор.
С уважение към колегите във форума Стилиян.
Коментар