Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

    Две бутилки от които едната да е бензинов резервоар както при Росен беше и моята идея , но Радо държи да има максимално голяма бутилка газ отдолу , не остава място никъде обаче за резервоар . При плитък резервоар каквто иска Радо има вероятност при голям наклон помпата да остане на "сухо" и да изгори . За дълбок гюм място няма , така че Радо е изправен пред сериозна дилема
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #47
      От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

      По мой замервания резервоара ще е на поне 3см по високо от кардана дори и в най-високата му част ...
      После имам и оригиналните и доста широки степенки които няма да махам докато не се уверя че е безопасно...
      Тераното няма да е (то и не може да бъде) офроуд чудовище..
      Ползвам го за лов...
      Това кладенче колко да е дълбоко? Може в единия край правоъгълния резервоар да завършва като трапец, както и резервоара да има лек наклон посока на трапеца.
      Въпросния трапец може да се изработи и от двойно по-дебела ламарина (10мм) с цел по-голяма устойчивост при удар..
      Ама наистина ли мислите, че няма решение???????
      Аз купих джипа с газово... Карам по 2000-3000км на година - той ми е 3та или дори 4та кола... Най-лесно е да го карам само на бензин... Няма да е тръпка, ако е лесно...

      Коментар


      • #48
        От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

        Браво за направата на бронята и изобщо за техническата тема.Най на края да видя нещо направено.Липсват такива теми.
        Относно резервоара няма да има никакъв проблем.Има много джипове и пикапи и точно там се намират резервоарите фабрично.
        Да не говорим че има и такива на афтърмаркет фирми.Ползават се за големи преходи и за специализирани возила.
        С външна помпа също няма да има никакъв проблем.Естествено трябва да знаеш как да го направиш.
        Бакалов за да не разводняваме темата прати ми тел. номер на лично.

        Коментар


        • #49
          От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

          Първоначално публикуван от radones Преглед на мнение
          Това кладенче колко да е дълбоко? Може в единия край правоъгълния резервоар да завършва като трапец, както и резервоара да има лек наклон посока на трапеца.
          Ако е в единия край-пак ще остава на сухо помпата. Ако е отпред-при изкачване, ако е отзад-при спускане. Трябва си точно"кладенче"-ако събира да речем литър-ще има гориво за около километър, предполага се, че дотогава все ще застанеш по-наравно за да се напълни.
          С трапец не става-дъното на резервоара пак ще е равно, и бензина ще се отича без препятствено.
          Но пък при положение,ч е караш основно на газ, а бензина е като застраховка-става всякак. И се старай резервоара да е винаги пълен, и няма да има проблеми.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #50
            От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Ако е в единия край-пак ще остава на сухо помпата. Ако е отпред-при изкачване, ако е отзад-при спускане. Трябва си точно"кладенче"-ако събира да речем литър-ще има гориво за около километър, предполага се, че дотогава все ще застанеш по-наравно за да се напълни.
            С трапец не става-дъното на резервоара пак ще е равно, и бензина ще се отича без препятствено.
            Но пък при положение,ч е караш основно на газ, а бензина е като застраховка-става всякак. И се старай резервоара да е винаги пълен, и няма да има проблеми.
            Кольо пробвал ли си ? Ето как съм монтирал помпите и никога не съм имал проблем.Какво ''кладенче'' ще пълниш? Правил ли си резервоар или само така си пишеш?

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3405.jpg
Прегледи:1
Размер:117.4 КБ
ID:5636369

            Ето и една такава фирма. http://thelongranger.com.au/

            Коментар


            • #51
              От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

              Моят резервоар е с външна помпа и сондата е в средата , досега съм нямал проблеми със засмукването на въздух при наклон / пък не е като да не съм стоял доста време на силен наклон / . Джипа ще се ползва за лов като си има основно гориво газ , бензина ще служи за палене и аварийно гориво за прибиране , сериозни наклони при работа на бензин не би трябвало да има . Освен това помпата поддържа налягане в горивната рейка и краткотрайно не подаване на бензин не е проблем . Така че някакъв резервоар по размер със защита отдолу и външна помпа мисля че ще свърши работа .
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #52
                От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

                Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                Кольо пробвал ли си ? Ето как съм монтирал помпите и никога не съм имал проблем.Какво ''кладенче'' ще пълниш? Правил ли си резервоар или само така си пишеш?
                Помпите няма никакво значение къде ще са.
                Говоря за сондата вътре в резервоара-откъде ще засмуква бензин.
                Добре е да го има кладенчето, ако позволява мястото, и сондата да смуче от него. Това когато бензина вече е малко(да речем под 10-15% от обема на резервоара), и при стръмно изкачване или спускане сондата може да остане на сухо. При пълен над половината резервоар няма проблем де, кладенчето е за времето когато горивото е на свършване, а предстоят баири. Обаче, ако резервоара е дълбок вместо широк-слагането на подобни "апендикси" е безсмислено. Гадното е, че "кладенчето" го играе и утайник за боклуците, но с една пробка и това се решава.
                Резервоари съм правил няколко(последния преди седмица), но само на единия съм сложил кладенче-от дехидратор на камион. Ама там си имаше място.

                На моя резервоар(на франко) понеже е дълъг и е разположен надлъжно(над левия калник) съм сложил смукателя най-отзад, въпреки, че много по удобно ми беше да е отпред. Замисъла е, че при стръмни изкачвания бензина ще се стече в задния край, и ако помпата е отпред-няма да може да праща бензин към двидателя.
                Докато при спускане не е толкова страшно помпата да остане на сухо.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #53
                  От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

                  Едното решение е това:



                  Има го под формата на много малки кубчета с които се пълни резервоара , има го и на по-големи в зависимост от формата на резервоара. Не позволява плискането на горивото , не позволява и бързото оттичане на горивото при наклон.
                  Другото решение е сондата да е подвижна с прикрепена тежест , и да следва винаги най-ниската част на резервоара , мисля , че самолетните резервоари бяха на този принцип.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #54
                    От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

                    Щом клиента иска да е там - там ще е.
                    А що се отнася до оставането на сухо - не го мислете толкова - нали бензина ще е резервно гориво, колкото да се прибере. А на газ проблеми с наклона няма
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #55
                      От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

                      Как да няма - има разбира се! Проблема с наклона на газта е съвсем същия.
                      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

                        Зависи от формата и разположението на газовата бутилка.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #57
                          От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

                          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                          Едното решение е това:



                          Има го под формата на много малки кубчета с които се пълни резервоара , има го и на по-големи в зависимост от формата на резервоара. Не позволява плискането на горивото , не позволява и бързото оттичане на горивото при наклон.
                          Другото решение е сондата да е подвижна с прикрепена тежест , и да следва винаги най-ниската част на резервоара , мисля , че самолетните резервоари бяха на този принцип.


                          През тази гъба бензина преминава доста бързо. Направена е само да предотврати тлъсти вълни които се блъскат в стените на резервоара.

                          Номера е връщащата бензин от двигателя линия да се монтира до изходящата по този начин се гарантира известен запас. Ако има и пота на дъното става най сигурно. Другия вариант е да се направи качващата линия с тройник и три засмукващи края в различни посоки по дъното така все единия ще е под нивото. С тежест става ако резервоара е еднообемен. При голям съд има прегради против плискане и усилване на общата конструкция и не става.

                          Това за бензина от газ не разбирам.
                          Може да се напомпа газа във вътрешна гума и водача при наклон да сяда върху нея.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

                            Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                            Другия вариант е да се направи качващата линия с тройник и три засмукващи края в различни посоки по дъното така все единия ще е под нивото.
                            Виждал съм такива решения, и все се чудя-как не засмуква въздух когато единия край остане без бензин?
                            Поясни моля , как се получава.

                            Оспамихме темата, ама с полезна дискусия.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Виждал съм такива решения, и все се чудя-как не засмуква въздух когато единия край остане без бензин?
                              Поясни моля , как се получава.

                              Оспамихме темата, ама с полезна дискусия.
                              На супер спортна лодка съм го виждал и всъщност резервоара е мех натикан в стъкломатово корито. Този мех вътре е пълен с гъба а трите линии са залепени на дъното. Основната е точно в триъгълника над другите.Те не са отворени само в единия край а представляват надупчени по дължина найлонови тръбички. Явно работи защото лодката имаше помпа която при тръгване пълни един резервоар с вода в предната част на носа. При набиране на скорост го изпразва и така получава стабилност при глисиране и тн. Но при това полужение цялата предна част е доста над задната водолиния. Връщащата тръба свършва високо от дъното на резервоара и явно по гъбата разлива достатъчно гориво за смукателите при всякякъв наклон. За да не дърпа лесно въздух най важно все пак е правилната компановка на резервоара към МПСто както и неговата форма.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Изработка и монтаж на броня и лебедка на Нисан Терано

                                И докато съм загрял набързо сътворих една тръбна броня и плоча за лебедка на едно друго Терано . Има един кусур щото собственика ми помагаше и не изшлайфа добре заварките , ама според неговите думи " На горска джипка чак такива екстри не и трябват ..." . Стана си доста добра силова броня като същевременно не е тежка - плочата с бронята тежат 14 кг и предницата с монтираната лебедка падна само с 1 см . Вярно че ще се влоши пътното поведение на джипа заради добавената тежест ама като не иска да чуе за вътрешен монтаж

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-01-23 16.38.54.jpg
Прегледи:1
Размер:124.1 КБ
ID:5637654

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-01-23 16.39.03.jpg
Прегледи:1
Размер:105.5 КБ
ID:5637657

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-01-24 15.50.16.jpg
Прегледи:1
Размер:101.6 КБ
ID:5637658

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-01-24 15.50.47.jpg
Прегледи:1
Размер:124.5 КБ
ID:5637660

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-01-24 15.51.26.jpg
Прегледи:1
Размер:136.1 КБ
ID:5637661

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-01-27 14.25.22.jpg
Прегледи:1
Размер:171.3 КБ
ID:5637662

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-01-27 14.25.32.jpg
Прегледи:1
Размер:160.3 КБ
ID:5637664

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-01-27 14.25.41.jpg
Прегледи:1
Размер:154.6 КБ
ID:5637666

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-01-27 14.25.54.jpg
Прегледи:1
Размер:198.5 КБ
ID:5637667
                                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X