Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защита на праговете - заварка или болтове?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

    каквото и да правиш измисли най - простата възможна конструкция, всичко кето е в повече остава в гората. а на мен в гората са ми останали доста големи железа

    аз мисля че заварката е по - добрия начин, не защото много разбирам от железа, а защото моите приятели братя флекс казват така, а те имат някаква представа от желязо но като цяло си мисля че разликата не е голяма и е въпрос на личен избор. някои хора не искат да заваряват по шасито защото ...... най - различни причини. за мен това не е проблем.
    drive alive

    Коментар


    • #32
      Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

      Заварката е по бързия начин и всички го харесваме но разгледаите повече снимки и ще видите на 90% от автомобилите как е направено Никои не е мераклия да си дупчи залудо шасито Даже не е много хубаво да се слагат много здрави болтове нека се кривят после се сменят лесно и евтино Тези железа се трескат понякога много яко и а заварката може да я изправиш 5-6 пъти после материяла се уморява и държи като умрял -китка
      Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 24-03-07, 23:29.

      Коментар


      • #33
        Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

        истина е че повечето такива железа са на болтове но това според мен е за олесняване на монтажа, така фирмите за тунинг печелят клиенти с лозунга ' do it your self ' макарче по този начин монтажа става по - труден, ако имаш на разположение електрожен.

        но все пак си мисля че отделяме твърде много време на един въпрос, който не е от голямо значение. който и начин да избереш резултата е че ще имаш защита на праговете. мога да ти покажа десетки коли на които тези защити са монтирани по единия и по другия начин и всичките се движат еднакво
        drive alive

        Коментар


        • #34
          Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

          Ще се радвам да ми покажеш нещо ново

          А виждал ли си отвътре на шасито какво става след време и какви процеси тръгват при свински заварки дето не са правени от производителя

          Коментар


          • #35
            Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

            за който мисли по тези въпроси има едни специални препарати които се пръскат вътре в шасото зада не ръждясва. то и без заварки е добре да се прави нещо по въпроса
            drive alive

            Коментар


            • #36
              Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
              Заварката е по бързия начин и всички го харесваме но разгледаите повече снимки и ще видите на 90% от автомобилите как е направено Никои не е мераклия да си дупчи залудо шасито Даже не е много хубаво да се слагат много здрави болтове нека се кривят после се сменят лесно и евтино Тези железа се трескат понякога много яко и а заварката може да я изправиш 5-6 пъти после материяла се уморява и държи като умрял -китка
              +1
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #37
                Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                значи твърдо на болтове. тъпите американци знаят точно как и защо. ако вземеш "оригинални" те ще съвпадат със съществуващи вече отвори на рамата, ако ли пък не - варианта показан от паджеровод - скоби. имах заварени на ферозата преди години и не съм виждал по голяма глупост. в америка също имат електрожени, но въпреки това който и проект да погледнеш е на болтове. и то не поради причината изтъкната от Стефан.
                Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                Коментар


                • #38
                  Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                  Твърдо за болтовете!!! Близнака по-горе е написал доста подробно как е добре да се направи. И според мен е правилно да се остави "слабо" място подбрано според избраната конструкция. Мисли и да са ти удобни както за Джек така и за други типове крикове при нужда също да можеш да се привържеш странично ако се наложи.

                  Коментар


                  • #39
                    Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                    Аз също подкрепям идеята за монтаж с болтове,може да е по сложно и не толкова здраво,но ако се наложи,може н е толкова трудно и да се демонтира.Ако заварката беше по-правилна всички булбари щяха да са заварени,а мисля,че не е така...
                    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                    Коментар


                    • #40
                      Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                      Болтове категорично. Шасито колкото и да ви се струва елементарно от механична гледна точка то всъщност е една добре сметната система на която важна функция е огъването и пружинния ефект... Част от ходовете на един автомобил идват от усукването на шасито. Всяка заварка променя драстично начина по който се огъва шасито и създава точни на напрежение. Тъй като шасито е обикновено добре сметнато тези точки на напрежение с гаранция повлияват и то понякога на друго място и съвсем неочаквано... За заварка на шаси има много сложна процедура която изисква изпълнение на ред условия и то само при определени причини... Иначе производителя препоръчва смяна на шасито... И то забележете когато става дума за сравнително малки поправки...

                      А що се отнася пък до антикорозионната обработка - въобще забравете че след заварката ще може с пръскане да оправите проблема. Няма ли възможност за досег и обработка на заваръчния шев нищо не става... Пръскайте си с каквото искате...заварката ръждясва и то със страшна скорост... Заварката е лесното решение но абсолютно грешно от техническа и конструктивна гледна точка и то поради ред причини...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #41
                        Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                        Относно болтовете не съм на мнение,че е по-слабо-да може да бъде ама може и по здраво въпрос на подбор на болтовете.Смятам ще се съгласите,че има достатъчно здрави болтове с които да се постигне здравината на заварката-пример болтове от типа който се слагат за стягане на главите и така нататък.
                        Николай Папазов

                        Коментар


                        • #42
                          Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                          Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
                          за който мисли по тези въпроси има едни специални препарати които се пръскат вътре в шасото зада не ръждясва. то и без заварки е добре да се прави нещо по въпроса
                          Е кажи какви са тия препарати де!!
                          Don't hunt IF you can't kill
                          първо 0883 после 333 накрая 448

                          LZ1BGD

                          Коментар


                          • #43
                            Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                            А ако шасито няма стандартни отвори при пробиването не се ли получават концентратори на напрежения? В тези концентратори вътрешните усилия са приблизително три пъти по големи от колкото в плътната част на рамата. И според мен ако е сс болтове то те трябва да са по еластични както беше писано по горе за да поемат те евентуални деформации. А със заварките също не е много добре поради съсредоточаването на дефекти и изменение на структурата на материала в околността на шева. Така че пълно щастие няма Всичко е въпрос на конкретен избор
                            Танки грязи не боятся!

                            Коментар


                            • #44
                              Re: Защита на праговете - заварка или болтове?


                              имах тези прагове



                              Аз си свалих праговете и сложих тези тръби без заварки.Две планки тип "сандвич" без да има интервенция по шасито.Имах проблем със тръбичките за горивото но планката мина между тях и гредата с леко "посъветване".Новите прагове ми дават и друга възможност която не е за пренебрегване при така наречените " паркети"-
                              чрез тази джаджа

                              да мога да правя това

                              Последно редактирано от Александър Вълков - Outback; 25-03-07, 15:52.
                              IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

                              Коментар


                              • #45
                                До: Защита на праговете - заварка или болтове?

                                Малко стара темичка изравям, но да не отварям нова

                                Намерех снимки на странно за мен захващане, но изглежда здраво.
                                Със U-образни болтове





                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X