Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защита на праговете - заварка или болтове?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

    Е как пък да не се намаля? Това даже се ивжда и на снимката, която си постнал Покажи какво имаш предвид за отдолу
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • #17
      Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

      Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
      Е как пък да не се намаля? Това даже се ивжда и на снимката, която си постнал Покажи какво имаш предвид за отдолу
      Немога сега да покажа но гредите на рамата са по ниско дори от защитите на снимката.

      Коментар


      • #18
        Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

        Стига ве. Толкова ли са ниско на Гранда. Се съм останал с впечатлението, че на Черокито не са толкова ниско. Па може и с грешно впечатление да съм останал
        RB Patrol Team

        Коментар


        • #19
          Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

          Аз ще прикача нещо на базата на тази снима Имаме едно Гранд Чероки без тези стапенки, демек то ще легне когато опре на синята линия. Но когато сложим тези стапенки колата ще поляга на корем готато опре на червената линия. Значи като ги сложиш вместо да получаваш повече "+" имаш повече "-"
          Немога сега да покажа но гредите на рамата са по ниско дори от защитите на снимката.
          Искаш да кажеш, че със и без стапенки колата все ще ляга на червената линия дори и по долу?
          Прикачени файлове
          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

          Коментар


          • #20
            Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
            с тия степенки става по-ниско от лека кола...
            Да, то и без стъпенките е толкова ниско...просто е с мнооооого уморени пружинки горкото...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

              Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
              Аз ще прикача нещо на базата на тази снима Имаме едно Гранд Чероки без тези стапенки, демек то ще легне когато опре на синята линия. Но когато сложим тези стапенки колата ще поляга на корем готато опре на червената линия. Значи като ги сложиш вместо да получаваш повече "+" имаш повече "-"

              Искаш да кажеш, че със и без стапенки колата все ще ляга на червената линия дори и по долу?
              Ще опре по средата на гредата на раздатката. Ако е с читави пружини тя е достатъчно високо, поне аз никога не съм имал проблеми доста повече от най-ниската точка на дифовете е, обаче с тия уморени пружини е като ютия...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                Стига с тия визуални измами. погледнете които и да е джип отдоло и ще разберете за какво говоря.
                Междувремено ако някои види подобни защити да свирка че вече згънах единия праг.















                Аз също съм за болтове.

                Коментар


                • #23
                  Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Аз също съм за болтове.
                  E ти си добре, че си имаш фабрично места за хващане на защитата.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                    Да бе много съм добре. 2850лв струват. Без ДДС.

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Да бе много съм добре. 2850лв струват. Без ДДС.
                      Ми направи си бре, все едно не си в България...
                      Разбирам да са за летене в космоса ясно, ама за защита на праговете...бах ги в тЪрбите
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Ми направи си бре, все едно не си в България...
                        Разбирам да са за летене в космоса ясно, ама за защита на праговете...бах ги в тЪрбите

                        +1

                        За малка част от тази сума ще си направиш защита като слънце, дето хем да е здрава, хем да изглежда хубаво (като моята броня например ).
                        То баш закрепването е по-сложното за решаване. Ти, щом си имаш подготвени щатни места, просто нямаш проблем.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                          Чавдаре, предлагам да вдигнеш още малко джипа (30см) и тогава странични железа нема да ти требват. Иначе рискуваш да си спукаш гумите на камиона от собствената му тежест
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                            Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                            Чавдаре, предлагам да вдигнеш още малко джипа (30см) и тогава странични железа нема да ти требват.

                            Аха, и после да ми се изправя косата на всяко странично наклонче и да се запъвам между дърветата. Неееее, мерси


                            П.П. А между другото, джипките са СИ камиончета. Американските другари даже truck им викат. Че и на някои джипови гуми си пише LT (light truck).
                            Ти че си решил да правиш джип като лека кола - бегачка, това е друг въпрос.
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-03-07, 22:41.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                              Тия дето си ги дал на снимка -2 събират страшно много кал те са за сухи места с камънаци Другото е че набиеш ли джипката в някое блато до тях изтеглянето става много трудно държът мамицата им

                              Болтове е по добре щото съм виждал до заварката да се скъса и трябва да къртиш и другия край Виждал съм Ровер със заварени такива прагове и удар отстрани беше цепнал шасито а то е много здраво но планката го беше скъсала на лост Другото е че за добра и здрава заварка се нагрява много материала и вече не е същия Наи добре е лапи на болтове през шасито минават втулки които се заваряват от двата края става много здраво Линиите при монтажа се разкачат на местата където ще дупчиш и заваряваш След това ги защити от болтовете с шлаух или прорязан гумен маркуч работи доказано е Болтовете на лапите ги чукваме с по една точка на телоподаващото да не се разтягат при нужда само цъкваш с флекса и готово Пази си главата от стърчащите лапи когато колата е на подемник ....много боли

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Защита на праговете - заварка или болтове?

                                Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                                Тия дето си ги дал на снимка -2 събират страшно много кал те са за сухи места с камънаци Другото е че набиеш ли джипката в някое блато до тях изтеглянето става много трудно държът мамицата им
                                А, аз тия със стърчащите краища не ги мисля. Те уж били по-добри за роккроулинг, ама си прав, че калта ще я събират като за световно. Разни дървета, клони и т.н. - също.

                                Тази снимка я сложих, щото се вижда по-добре как са хванати за шасито с болтове.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X