Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самоделен климатик от АГУ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Самоделен климатик от АГУ?

    Здравейте,
    Вече няколко пъти попадам на един материал за един, дето измислил как с модификация на газовата уредба да се направи климатик, и то истински, не като духалките. Из нета съм срещал и други мнения че това е възможно и някъде се прави, но така и не открих повече информация, нито дори идея за схема, нито какви части са необходими допълнително към АГУ-то, как се отклонява въздушния поток и т.н.

    Ето ТУК можете да прочетете една от статиите за въпросния човек. Изглежда интересно като предизвикателство... Предполагам, че ако човек разбира малко повече от хладилна техника, няма да е проблем да се измисли кое-как и да се прави на коли с газ. Кажете си мнението, според вас заслужава ли си и възможно ли е изобщо? Според мен е напълно реално да се направи, само малко изчисления трябват от някой, който е по-наясно с тая техника...

    Ако имате идея как може да стане това чудо, ще се радвам да споделите тук. Щото на тия жеги определно си мисля, че тези от нас без клими ще се заинтересуват!
    DAIHATSU FEROZA 1.6i 16V

  • #2
    Едно време правеха хладилни чанти. С дюза от запалка.
    Един от ядрените в нашата сграда има измислена цялата работа. Но устройството излиза скъпо. Ако искаш се обади през седмицата, мога да те запозная с човека. Не съм се интересувал кво-що, никога не съм имал газ.

    Коментар


    • #3
      Нали знаеш че теорията глеси че двигателя се охлажда не само от охладителната система, но и от бензина който се изпарява на входа на цилиндрите в колектора. Като си сложиш газ, премахваш това охлаждащо въздействие, но пък почваш по-интензивно да охлаждаш охлаждащата течност когато тя минава през изпарителя, така че нещата горе-долу се балансират. Те на изпарителите затова пише киловатите за които са сметнати, за да развиват определена охладителна мощност, а не толкова какъв двигател ще захрани като дебит газ. Когато започнеш да използваш студа произведен от изпарителя за да охлаждаш въздух за към купето ще попрецакаш това и има вероятност колата да вдигне работната си температура или да загрее. Системите за охлаждане обикновенно са преосигурени и все пак е хубаво да не забравяме за това.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Това са си глупости! Също като някои наши колеги дето искаха да карат с вода. Няма да се учуда ако някои които кара на метан да земе да си прави фризерв колата

        Коментар


        • #5
          с риск някой да ми се разсърди, но се сетих една поговорка - с пръдня боя не става
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от superMAX
            Това са си глупости! Също като някои наши колеги дето искаха да карат с вода. Няма да се учуда ако някои които кара на метан да земе да си прави фризерв колата
            еййй, добре че братя райт не са знаели, че човек не може и не трябва да лети

            обожавам постулати от рода на "т'ва нема'а стане!"

            добре че има такива, дето не знаят, че нещо нема'а стане, щото щехме още коне да яздиме......

            Коментар


            • #7
              E, това с летенето е така, но от друга страна Философският камък все още не е открит и дали изобщо ще бъде?
              Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Little Joe
                E, това с летенето е така, но от друга страна Философският камък все още не е открит и дали изобщо ще бъде?
                Ама хора, кой говори за философски камък и вода вместо гориво?

                Митко, не се обиждам, разбира се, но си мисля, че тук не става дума за съвсем въздухарски и безпочвени фантастики, затова се допитах и до форума за мнение.

                Quadra, високо ценя мнението ти, затова, представи си, че изпарителят е изчислен да поеме и допълнителното охлаждане за въздуха в купето, или се добави втори такъв, който да свърши тази работа, това вече би проработило, не съм ли прав?

                Вече имам някаква яснота какво трябва да се направи, но ми се искаше преди да се хвана с това и да докажа, че е възможно (или обратното ), да събера малко мнения, това е. Ако още някой има какво да добави, ще съм благодарен.


                P.S. Митко, ако втечниш пръднята, има голям шанс да боядисаш нещо с нея . Но като се замисля, и без втечняване при някои хора се наблюдава специфично оцветяване на гащите отзад
                DAIHATSU FEROZA 1.6i 16V

                Коментар


                • #9
                  Изпарителя се охлажда когато изпарява газта. Ако сложиш още един, къде ще дяваш изпарената от него газ? Не, просто прябва да се сметне всичко внимателно с моливчето и калкулатора а да не се хвърляш да експериментираш че е скъпо.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от vader
                    P.S. Митко, ако втечниш пръднята, има голям шанс да боядисаш нещо с нея . Но като се замисля, и без втечняване при някои хора се наблюдава специфично оцветяване на гащите отзад
                    Камене кефиш ме
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от quadra
                      Изпарителя се охлажда когато изпарява газта. Ако сложиш още един, къде ще дяваш изпарената от него газ? Не, просто прябва да се сметне всичко внимателно с моливчето и калкулатора а да не се хвърляш да експериментираш че е скъпо.
                      Здрасти КПД-то на този климатик ще е много ниско защото ако направиш огромен изпарител няма да има къде даго монтираш а и ще ти трябва много газ
                      по-добре намери някой стар газов хладилник и го разглоди за да видиш точно как става
                      най-лесно ще е да си сложиш обикновен климатик
                      LZ1RED

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от vader
                        P.S. Митко, ако втечниш пръднята, има голям шанс да боядисаш нещо с нея . Но като се замисля, и без втечняване при някои хора се наблюдава специфично оцветяване на гащите отзад
                        който е гледал бебе, знае, че пръдня без боя НЯМА! друг е въпроса, че цветовата гама не е голяма

                        а не може ли тоя климатик да е като газовите хладилници - не е задължително да работи само с изпарителя за двигателя
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          адаш , почвам да се замислям и аз за този климатик, е сега в казармата ще има време да поосмисля ,но смятам че е напълно вазможно
                          "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                          Коментар


                          • #14
                            Абе доколкото съм запознат с газовите хладилници по-караваните,тази няма да стане.При тях има открито горене на газта което при движение ще се самоизгася,а не мисля че е много удачно да си го вкараш това в купето.
                            [SIZE=4][COLOR=#ff0000]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/COLOR][/SIZE]

                            Коментар


                            • #15
                              Аз съм виждал едно изобретение което се състоеше от обикновен прозорачен климатик(разглобен естествено)и едно у-во което прави от 12v на 220v. мога да ви кажа че вършеше работа !
                              LZ1HKW
                              Реглаж на преден и заден мост
                              My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X