Това е модела - 9004 Отзад е с пластмасов цокъл с О-пръстен за херметизация.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
купих си Филипс Power2night GT130 (иначе са 55вата) но още не съм ги пробвал на тъмно, ще пробвам и ще кажа поне субективното си мнение - иначе рекламата е страхотна 1/3 повече осветеност на пътя дано поне нещо вярно да има в нея.
Насов, ще се уморяваш повече. И в сложна обстановка може да те обърка. Иначе в правилника няма нищо по въпроса, ама на тебе няма да ти е гот. Обаче слава богу обикновено двете изгарят почти едновременно, така че не се натрупват по много все различни.
Намерих 1 безпризорна хела и се чудя дали да не я сложа. Мисълта ми беше дали чисто технически може да възникне проблем... Инак темата е много важна и за мен, просто само най-новите коли имат яки фарове или незнам, но при мен е много зле положението, особено на къси. Мисля да сложа нови качествени крушки като го вкарам в движение, че не се издържа, особено сега както са изникнали хиляди нови дупки и се налага постоянно да си нащтрек, щот са и големи и дълбоки.
Да бе, джип-не джип - пълно свинство((( За кво плащаме, кой ни изяжда стотинките ...
Никога не съм имал Хела. Знаш ли кво, що например не я пазиш за някой хубав ден, когато ще си имаш прожектор? Такова, търсач. Там без друго ще живее повече и от колата.
Калпавите къси са кажи го масов проблем общо взето на кръглите фарове. Ако крушките не са хептен менте, пиши го че с всичките е едно и също.
Насов, ще се уморяваш повече. И в сложна обстановка може да те обърка. Иначе в правилника няма нищо по въпроса, ама на тебе няма да ти е гот. Обаче слава богу обикновено двете изгарят почти едновременно, така че не се натрупват по много все различни.
Има ISO което казва колко силно и как да светят автокрушките А нали пътуваме към Европа, т.е. максимум до 9-21 месеца няма да имат право да се ползват тук.
ППП: Купих си Филипс Vision Plus (водят се +50%), комплекта е 30 лева и съм много доволен, светят много силно 55/60W.
Има. Ама правоъгълните фарове имат несравними с кръглите къси. Рефлекторите са с 60% по-големи ако не бъркам, и веднага става друго. Пък и по БДСтата пише че късите на тия и тия места не могат да осветяват по-малко(!) от толкова, а дългите - на други места повече(!) от колкото там беше. В новите късогледи фарове пооправиха работата, ама в тях светят фар-лампи, и оптиката вече не е класическата с грапавите разсейватели. Обаче пак е забранено дългите да са особено далечни или разперени.
Това е много стар и много скъп проблем. Той например е главната причина да са толкова скъпи автомобилните превози. По условията на осветеност не могат да се увеличат средните скорости нощем. Значи и средната въобще, което е и главният икономически критерий.
Евросъюза няма нищо общо с тая работа. Европейският стандарт е от десетилетия и винаги се е използвал от Англия до Владивосток. Американският е друг, ама той не ни засяга.
Мен ме засяга много пряко, нали уж съм с квадратни фарове - нищо не дикел Допълнителните (кръгли, от световноизвестна китайска марка) светят в пъти по-добре... Е, вечно ли да карам с тези две тенджери на муцуната, дето с нищо не се връзват естетически?
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Да,да, това може да е причината. Ако опитваш да ги измиеш - с мека бархетна кърпа и спирт. Или по-добре спирт и ацетон. Най-добре с ацетон, ама не лакочистител, в него има 60% вода.
Ама може и да не помогне((
Хахахаха, те са пластмасови целите - поликарбонат...Забрави за ацетона. Единия е помътнял малко, ама и другия който скоро е сменян пак толкова си свети... :x
Всички джипери от това се оплакват, лекува се с по-силни крушки или с ксенон (него съм го отсвирил по политически причини, да си го купуват хората с японски джипове, на фона на техните резервни части е поносимо, а на мен комплекта от двата фара ми е 30 долара, как да си купувам ксенон от 1000 лева?)
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Ами, ами, те от мнооого години са истински диелектрични. От преди нашто време още. Това са много слоеве вакуумно нанесени първо никел или алуминий, и после сложен интерфериращ сандвич от SiO и екзотики. MgS, ъъъ ... и така нататък ...) Много е здраво. Ама не бива да се проверява колко. Влагата му пие мозъка през първата микродупчица която намери(((
Затова са пластмасови и с тия идиотски крушки 9004 - влизат ужасно плътно, даже трудно се вадят - като отваряне на коркова тапа е....
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар