има ли някаква боя или пяна или и аз незнам какво, което да се нанася върху пода на автомобила и да изолира топлина и шум. задължително е да злепва плътно за пода, който е неравен
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
шумо и топло изолация
Свий
X
-
Препоръчвам специалния материал на Wuerth който е със самозалепване от едната страна, нещо като битум по средата и фолио с оплетка от другата. Перфектно решение за обезшумяване но е необходимо да се защити отгоре механично. Изпробван е, на моята УАЗ-ка под рифела е този материал. Единствения недостатък е високата му цена...
Коментар
-
Първото условие е да няма дупки в ламарината.
После можеш да правиш каквото искаш, важното е да е сандвич. Мекия слой няма смисъл да е по-дебел от 1 см, не дава нищо повече, отгоре му трябда да има нещо твърдо и по-тънко. Повече от два слоя също не дават нищо повече в резултата.
Общото правило е слоевете да са с различна плътност и дебелина.
Коментар
-
направо казвай от каде да си го намеря и ако има желаещ да изреже рифел за отгоре му същоПървоначално публикуван от VPetrovПрепоръчвам специалния материал на Wuerth който е със самозалепване от едната страна, нещо като битум по средата и фолио с оплетка от другата. Перфектно решение за обезшумяване но е необходимо да се защити отгоре механично. Изпробван е, на моята УАЗ-ка под рифела е този материал. Единствения недостатък е високата му цена...
drive alive
Коментар
-
Re: шумо и топло изолация
Ето нещо интересно от форума на рено, обявняват много подробно как се получава добра изолация за не много пари, с доста добър фумоизолиращ ефект но е вътрешна в купето не е отвън.Първоначално публикуван от go go goима ли някаква боя или пяна или и аз незнам какво, което да се нанася върху пода на автомобила и да изолира топлина и шум. задължително е да злепва плътно за пода, който е неравен
http://www.renault-bg.com/forum/view...EB%E0%F6%E8%FFno signature no problems
Коментар
-
Re: шумо и топло изолация
Можеш ли да го копираш тук защото иска регистрацияПървоначално публикуван от fanaticЕто нещо интересно от форума на рено, обявняват много подробно как се получава добра изолация за не много пари, с доста добър фумоизолиращ ефект но е вътрешна в купето не е отвън.Първоначално публикуван от go go goима ли някаква боя или пяна или и аз незнам какво, което да се нанася върху пода на автомобила и да изолира топлина и шум. задължително е да злепва плътно за пода, който е неравен
http://www.renault-bg.com/forum/view...EB%E0%F6%E8%FF
LZ1JJJ
Коментар
-
Re: шумо и топло изолация
Да не бях обърнал внимание:Първоначално публикуван от daniМожеш ли да го копираш тук защото иска регистрация
--------------------------------------
Копирано от форума на Рено
--------------------------------------
Гледам, че темата се е раздула от последния път...
Преди времи си залепих 5 мм пенополиетилен с фолио отзад на Лагуната, под седалките и в багажника под корите и имаше доста добър ефект. Тя си беше тиха, но стана още по-тиха.
Бях планувал подобно нещо със клиото, но го отлагах...
Но го съчетах с един вътрешен товарен тунинг ...
Набавих си от фирма "ДиТрейд", зад бензиностанция "Темпо" в началото на "Дружба", файърекс 10 мм /защото за съжаление нямаха екобон, а аз не можех да чакам... на Лагуната е с екобон/ 2 листа 2х1 м и 7х1 м микропореста гумас дебелина 6 мм.
Свалих всички кори /седалките бяха свалени предварително - предните за претапициране, задните не трябват за сега - става пикап/ и тавана.
С тавана беше трудно - добре залепен директно към ламарината със силикон, какъвто използваха от "Кобра" за залепване на предното стъкло. На Лагуната има изолация на тавана...
1.На ламарината в кухините от страни залепих файърекс със хелметекс "Прома". На тавана също файърекс целия втори лист, но с двойнозалепващи лепенки и някакъв кофти силикон /белия на снимките/, който приличаше на този от "Кобра" но е калпав, бавно съхне и не го използвайте... по-добре със хелметекс или истински черен силикон за челно стъкло..
Трябва предварително да се изреже файърекс-а по краищата и на местата, където е плафона и сенниците, както и отстрани и отзад, защото ще ви е трудно да монтирате обратно кората на тавана и дръжките...
2.На корите отвътре залепих 6 мм пореста гума, както и под капака на таблото. Под мокета на пода не съм ги лепил.
Напръсках ги отвън със силиконов спрей, да не скърца гумата и ги монтирах обратно.
Ето пак линка:
http://www.fanagoria.net/images/_vti_cnf/mix/tuning/
Остава ми да изолирам прадните врати и вертикалната задна част на багажника, но като има пак време, и да поставя изолация под предния капак - такава сложих на Лагуната и има ефект...
Операцията съвместно с товарната преработка отне седмица с бая прекъсвания... но си заслужава играта - това е по-друга кола вече!
----------------------------------------
материала не е ли микропорестата вата. нещо като шоколада LZ ама от гума направен. продават го в дружба1 на момина чешма срещу борса къро и бензиностанция Б плюс. аз го гледах преди време, имат различни дебелини от 9мм до 21мм, като аз питах за най-дебелата 21мм струваше 16лв/квадрата. въпроса при тези вати е ,че за най-добър ефект трябва да се залепи по цялата площ на парчето вата, а не да пуснете примерно лепило по краищата и на хикс!!! трябва да е добре залепено, и на всякъде за местото което искате да обезшумите за да може да поема звука и да го поглъща. тва от мен
---------------------------------------------------------
Такава вата продават в Mr. Bricolage. Около 15 лв. кв.м. Добра е.no signature no problems
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Така, че, Венци, ще трябва да дадеш по-голяма публичност на твоята проверка.. 
Коментар