Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

    Свамперси. Нормални колела. Преди десет години и там получаваха оргазми от гудричите До кобрите още не са дораснали, и канап за шиене на презервативи даже нямат. Руснаците са изостанала раса, ...
    Изобщо не винаги ги карат изпуснати. Просто снимките са от местата, където изобщо някой има сили да снима. Преди старта са надути, такива картинки не са интересни на никого. На финала идват според колкото е до лагера, и пак никой не снима. Аз също не съм снимал - между да търсиш фотоапарата, и да се държиш за хилавото дръвче, колкото да не се удавиш, избираш да хванеш със зъби плаващото в локвата сухарче. Гладен на оня свят, и още от понеделник сутринта, се смята за лоша поличба.
    А обратно ги надуват до шосейното налягане когато сами са излезли, и вече няма да се връщат за друг. Когато всички са излезли. Казват по радиото "Ако не трябвам вече - да побягвам?" Чакат потвърждението, и тръгват. Почти като нормалните коли После от оборотите се изчистват, после на асфалта реват, а после падат през канавката, карат още малко, и там вече е лагера и приятелите. Всеки си има своя офроуд.
    Последно редактирано от Стефан; 14-04-10, 01:10.

    Коментар


    • #17
      До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

      Първоначално публикуван от Петър Митрев Преглед на мнение
      Е, да, не съм карал кой знае колко в блата...Ама все пак това съм го виждал само с тези гуми не с тракторки, каймани и т.н. та се питам да не би да има нещо по-специално относно самите гуми.
      Защото тези, които карат по такива терени явно си купуват от тези гуми...
      Меката гума не се забива, а стои отгоре...

      У нас хората си мислят, че гумите за офроуд трябва да "копаят"... Обаче в блатото прокопаеш ли треволяка на повърхността, потъваш...

      По нашите места в пясък, мека кал и др. може да спаднете гумите до 1.3-1.4 атм - ако се спаднат до по-малко, има вероятност да паднат от джантата... Освен това после напомпването им до "нормалните" стойности отнема около половин час, освен ако имате бутилка сгъстен въздух или компресор с ресивер за целта...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

        Моите (34') ги изпускам до 0.7. С двуцилиндрово компресорче, без ресивър, по 2-3 минути на гума (четирите за около 10 мин), до към 2.0.
        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

        Коментар


        • #19
          До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
          Защото тези, които карат по такива терени явно си купуват от тези гуми...
          Меката гума не се забива, а стои отгоре...

          У нас хората си мислят, че гумите за офроуд трябва да "копаят"... Обаче в блатото прокопаеш ли треволяка на повърхността, потъваш...

          По нашите места в пясък, мека кал и др. може да спаднете гумите до 1.3-1.4 атм - ако се спаднат до по-малко, има вероятност да паднат от джантата... Освен това после напомпването им до "нормалните" стойности отнема около половин час, освен ако имате бутилка сгъстен въздух или компресор с ресивер за целта...
          Компресора ми помпи от 0 до 2.3 бара 255/65/16 за 4 мин. и не е толкова "професионален", а от 0.7-0.8 за 2 мин. за 10 мин. съм "напомпан".
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #20
            До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            Компресора ми помпи от 0 до 2.3 бара 255/65/16 за 4 мин. и не е толкова "професионален", а от 0.7-0.8 за 2 мин. за 10 мин. съм "напомпан".
            Това "гуме" 255/65/16 какво общо има с гумите за офроуд Може да засечете времето за напомпване на 255/85/16 и пак да се "чуем"...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

              Първоначално публикуван от Петър Митрев Преглед на мнение
              Това го разбрах и все пак по-горе запитаното от мен още е без отговор.Защо е пълно интернет пространството със снимки клипове (даже съм виждал и американски рокроулъри със спуснати гуми) на точно тази гума.
              Бъркаш нещо колега,тези Слампери ги карат конкретно на рок-краулерите,както и много други подобни гуми за камънаци,както са разяснили колегите, контактното петно се мени чрез спадане и помпене при различните терени за оптимална работа на протектора,случва се при Трофитата да спадаш до 0,5 атн. и да помпиш след преодоляване на екстрема,риск е спадането на гумата винаги,по лесно се цепи и пука,няколко пъти ми се е случвало точно при 0,7-1.0 атн.
              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
              Това "гуме" 255/65/16 какво общо има с гумите за офроуд Може да засечете времето за напомпване на 255/85/16 и пак да се "чуем"...
              235/85/16 ги помпя за 1,5мин до 2 атн. от 0,5-0,7 а 33" за 2,5 мин.,работя с двубуталния компресор на Т-Макс.
              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

              Коментар


              • #22
                До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

                От първото клипче в пост 15 научих, че при монтажа предимство имат хора със свърхтегло и че гумата сама се балансира в последствие, благодарение на "нещата", които сложиха в гумата, но за съжаление не показаха отблизо.
                Иначе, монтиране на гума, на която в казармата и викаха с "ниско налягане" върху разглобяема джанта, па макар и малко по-нова разновидност.
                P.S. Този със сигурност после са го боляли колената след демонстрацията, защото накрая улучи джантата!
                Life is too short to drive dull cars!

                Fight global warming !
                ... turn on your A/С !

                Коментар


                • #23
                  До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                  Това "гуме" 255/65/16 какво общо има с гумите за офроуд Може да засечете времето за напомпване на 255/85/16 и пак да се "чуем"...
                  Разликата в обема е около 1/3 и тъй-като при тези ниски налягания дебита на компресора е почти постоянен би следвало времето да се увеличи с 1/3. Моя компресор е същия двубутален, но няма лепенка Т-макс и не е купуван от Вромос.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #24
                    До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

                    Рокклоулерските ги пълнят с вода. 1/3 до половината. За да тежи все долу. Но тия коли по-скоро се преместват, отколкото вървят, така че всичко си е наред.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

                      А защо няма опасност да се разбортира гумата от вътрешната страна?Като гледам въпросния бетлок го слагат само от външната страна.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

                        По мое мнение разбортиране би се получило, когато гумата превърти върху борда на джантата и изпусне въздуха изцяло. При положение, че едната страна е фиксирана и не може да превърти, то тя остава върху джантата. А налягането вътре /макар и минимално/, оказва натиск във всички посоки навън и все пак успява да задържи и другата страна на гумата върху борда. Поздрави!
                        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                        First impression is not always true. Get inspired.
                        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                        Reading is sooo boring, unlike writing!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Защо тези гуми ги карат винаги с изпуснат въздух?

                          Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                          По мое мнение разбортиране би се получило, когато гумата превърти върху борда на джантата и изпусне въздуха изцяло. При положение, че едната страна е фиксирана и не може да превърти, то тя остава върху джантата. А налягането вътре /макар и минимално/, оказва натиск във всички посоки навън и все пак успява да задържи и другата страна на гумата върху борда. Поздрави!
                          Превъртането е след разбортирането, а не причина. Иначе, вътрешният борд на гумата просто е подложен на по-малки натоварвания.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X