E, в конкретния случай се оправихме с това. Макс. 20-на атмосфери.
Когато го купувах ми казаха, че не може да залепи разбортирана гума. Ама се оказа, че можело ...
Абе, бяхме много добър екип И освен, че я залепихме, го направихме в условия не особенно подходящи за целта. Не знам колко лед и колко сняг затворихме в гумата, но в София извадихме около 2литра вода
П.С. Ма що дърпане и духане имаше, докато стгинем крайтата цел
Искам да споделя нещо,което предполагам може да бъде полезно на джип-арите.Предварително се извинявам ако не съм открил "топлата вода" и моля модератора да изтрие темата ако е дискутирана.
Та става дума за следното: Аз като водолаз.... не съм срешал колега,които да има помпа или компресор в лекия си автомобил.....използваме малка дебелостенна бутилка 1.5-2 литра на която работното и налягане е 150-200атм. Такива се носят за резерва от рапанджиите които все още се спускат със старите руски бутилки за авариини ситуации.
Бутилката 2ра употреба струва....5лв...кран оригинален руски 10тина лв....маномерър може да се измъкне от някоя помпа.... до 50лв максимум имаш резервоар за въздух който може за секунди да напомпи няколко гуми на трактор.
Ако имате интерес мога да кача и снимки...
Недостаък е ,че трябва да имате под ръка компресор за въздух 150-200 атм....при нас по морето......има много...
много е просто.
пълниш я с азот.
преливаш от една бутилка в друга.
или нещо такова.мисли в тази посока.
Бутилка водолазна от 400лв. до 3500лв.
Станция за пълнене - от 10000лв. на горе, правете сметка. Цените са от новооткрит магазин за водолазна екипировка намиращ се в кв. Гоце Делчев.
Чава, малката бутилка ще ти помогне да забортираш гумата без проблем , но че цената и е 5 лв..... не ми се вярва. За тази цел винаги си нося флакон с етер (изистарт или нещо подобно).
Правиш една обиколка на гумата с въжето по средата на протектора и връзваш на възел. Мушваш щангата м/у гумата и въжето и започваш да я въртиш. Така навиваш въжето и му съкращаваш дължината. То започва да смачква гумата и тя излиза настрани като уплътнява бордовете по този начин. Помпиш гумата и си свиркаш с уста, а в почивките ме споменаваш с добро и пиеш бира за мое здраве.
Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!
Описанието е бавно. В реално време е по-бързо ако ползваш компресорче за помпане. Пък е за предпочитане пред запалена гума. Вече ми се е случвало и за това го знам
Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!
За гума от камион слагаш маркуча и пускаш въздух .Взимаш една чашка бензин лискаш я в гумата палиш клечка кибрит и хвърляш чува се ДУМ гумата се залепва и започва да се помпа.
К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
За гума от камион слагаш маркуча и пускаш въздух .Взимаш една чашка бензин лискаш я в гумата палиш клечка кибрит и хвърляш чува се ДУМ гумата се залепва и започва да се помпа.
Тъй де. Нали и аз това разправям. Така запалих една гума преди да науча номера с въжето .
Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!
И аз да се запиша в темата :
Имам един пожарогасител, не знам май е руски, тежи поне 12-13 кила, та въпроса ми е дали мога да го напълня с азот за да си имам под ръка в колата и ако може дали е удачно ?
Идеята ми е да си махна резервната гума и да си използвам мястото за други цели като преди това си купя комплект за бързо лепене на гуми и при евентуално спукване да използвам азота като компресор за повторно напомване !
Тъпо, не тъпо, питам, а ако получа отговор добре !
Коментар