Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вижте това.....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Вижте това.....

    Първоначално публикуван от zlatoto_zd Преглед на мнение
    Аз на това му казвам "германски инженерен гений". К'ва кал, к'ви коловоэи - това е за нормални коли, по нормални пътища и в нормални държави. И през незимните сеэони си стои в гаража - както се вижда, времето эа монтаж е сравнимо с това за монтаж на едни вериги...
    Поткрепям те напълно колега
    Търговията е проста работа ама не е за прости Люде.

    Коментар


    • #17
      До: Вижте това.....

      Аз го гледам скептично.
      Дават му максимална скорост 50 км/ч. Дори и при толкова, оборотите ще са му страховити като опре до тая голяма гума. Една верига да се откъсне и ще къса глави отзад.

      Дано само китайците не чуят за него.

      Коментар


      • #18
        До: Вижте това.....

        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
        Като подкараш голям камион и като почнеш да качваш от онези вериги по 160 кила , тогава ще намериш връзката . ... не ми се обяснява в подробности , човек сам трябва да препати .
        Един жокер при буксуване : блокаж на заден диференциал + единична верига .
        Колко голям камион трябва да карам,че да почна да ги разбирам бре.
        Ако си беше направил труда да надникнеш в профила ми,щеше да знаеш...
        Айде и малко уточнение-карам камион 6х4(и други съм карал).Често и с ремарке.Всеки ден използвам трите блокажа на камиона,и то многократно...Действито на диференциали и блокажи си го онагледявам,десетки пъти на ден,виждайки го ясно в огледалата,за обратно виждане.
        Честно казано не съм виждал вериги по 160 кила едната,а също и камиони със сложени вериги само на едно от задвижващите колела.Това,че е мързелива работа,сигурно е така но който е карал-знае,какво може да му струва този мързел.А и често,дори и коректно поставени вериги,на всички задвижващи колела не успяват да помогнат,та не виждам кой тарикат рискува с импровизаций на тая тема.Може да се направи само в изолирани случаи и при определени обстоятелства,но за нормално движение по заснежен път при зимни условия е неприложимо.
        Освен това твърдението касаеше факта,че при въпросното устройство, се въздейства върху сцеплението,само на вътрешните гуми на всяка ос.А пък наличието на блокаж на диференциала,имало отношение към този факт:
        С една разлика - това че е само на вътрешните гуми не е особен проблем . Обикновено тази ауто - грип система би трябвало да те спаси при боксуване , но вече почти всички камиони от типа , който показват са с блокаж на диференциала , така че за мързелива работа и само на вътрешните е достатъчно ....
        Това е невярно.
        Освен това,устройството осигурява симетрично сцепление на колелата,спрямо надлъжната ос на превозното средство.

        За опасенията от скъсване на веригите-аз съм скептичен,че може да е опасно.Веригите са малки и с малка маса.Освен това разположението им,е такова,че откъсната верига не би излязла от под превозното средство,без удари в гуми,настилка,шаси,мост...Също така вярвам,че са достатъчно добре якостно оразмерени...(да,за китайците съм съгласен).
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #19
          До: Вижте това.....

          Чакайте да се изкажа изпод палмата. Ние тука в жегата много ги разбираме.

          Защо сте противници на това нещо? Като всяко друго си има предимства и недостатъци.
          Ясно е, че по магистралата веригите ще са по добре. Е на мене ми е ясно, че в тъмната уличка на заледения завои е по добре да го има и да се махне тира, а не да се мъчи да ми буксува 2 часа, защото шофьора не иска да се бори с веригите 20 минути за едни 5 метра.
          "Айде бе бате, само 5 метра трябват, даваййй...." a то не дава, буксува, а ние седим и чакаме. Да ви е позната тая картинка?
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #20
            До: Вижте това.....

            [QUOTE=cecoa1;1007033]...Колко голям камион трябва да карам,че да почна да ги разбирам бре.
            Ако си беше направил труда да надникнеш в профила ми,щеше да знаеш...

            Еми не съм си направил труда за твоя профил ( грешка! ) , както не съм си направил труда в моя да добавя : TIR - транспорт и спедиция..Това обаче не е достатъчна причина ( странно защо ) да се заяждаш с мен . Освен ако докато си писал не са ти вървели киселини в стомаха . Нищо лично де .
            1.Като казах голям камион , имах предвид тези от клипа , а не примерно лека кола или джип . А това че караш 6х4 - хубаво , но не е по темата - аз вметнах , че "човек трябва да е препатил " . Като включваш по 4 пъти блокажи на ден - вериги по колко пъти слагаш ?. В предприятието на Паджеровод например карат БелАз-и , които натоварени са над 220 тона , с един двигателен мост - но се управляват с 2 пръста и никога не са слагали вериги. Т.е. за всеки камион си има специфика.
            2. Една двойна верега за 12-цолови гуми е 70-80 кила - и за да осигурим любимата ти симетрия , трябва да качиш и двете , нали ? ..това прави 160 кила качване и примерно след 10 мин ( и такива случаи има ) - сваляне. Е , говоря за австрийски вериги от манганова стомана - от тези дето ги внасяше СО МАТ , но и сегашните не са много по-леки . Тя единичната само е към 50 кила. ... а това че не си виждал .... от местоположението ти в профила се сещам за Вуте , дето възкликнал : "Те такова животно нема! "
            2.За еднична верига никъде не съм споменал , че е мяташ и си пердашиш цял ден . Случвало ми се е се понякога да забуксува камиона и да му трябват не повече от 40-50 м. за да "издрапа". Ако е празен , на права отсечка - една единична верига + блокажа му стигат . После пак слизаш и откачваш .
            3. За въпросната система : Ако тази "хуйня" ( както му викат руснаците ) беше удачна , то всички седлови влекачи щяха заводски да излизат с нея , а не да даваш по 2000 евро за вериги. Натовари ТИРа-а с 25 тона , удари камшика от тук за Техеран и като те завеят виелиците в Турция на 2000 м. надм. височина с тия ланци , ела април месец ми се обади. То камиона буксува с двойни вериги и блокаж , а ти ше чакаш това да те извади от преспите . Друг е въпроса , че хората трескаво строят магистрали там с по 5 ленти в едната посока .
            4. А да видим и кое не е вярно за действието върху вътрешните колелета ( то и на външните да е - на кинематиката и е все тая) :
            Значи като си въртят колелетата и въпросните ланци - хубаво . Ама на рекламния клип и в идеалния условия . Погледни пак клипа и виж откъде системата взима движението !
            Сега си представи , че си в снега на място и при опит за тръгване
            ( без вкл. блокаж) едното колело почва да буксува със все синджирите . Другото е неподвижно . Кой ще задвижи системата тогава върху него ? И къде ти отива "симетрията" ? Щеш - не щеш ше включиш блокажа . Ако нямаш блокаж на двигателния мост , трябва да търсиш някой да те дърпа , или пък да подкараш хамалогията с веригите .
            5. И не на последно място - както вече се спомена , тази система , като се набие със сняг и лед кога ше заработи ? Трябва в калъф нещо да се слага май.

            ПС Както спомена колегата Павле в началото - тази система съществува отпреди двайсетина години ... интересно що не се е наложила досега ....
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #21
              До: Вижте това.....

              Нямам киселини и по принцип не съм кисел човек,та да се заяждам.
              Уточнил съм само некоректно изказване.Прочети темата от началото,па тогава ме обвинявай в заяждане.
              Както си го написал в първия си пост-излиза,че блокажа умаловажава проблема от действието на системата само на вътрешните гуми на всяко колело.Не съм отрекъл блокажа,нито ползите от него.Но какво значение има блокажа,дали вериги има на всички гуми или само на вътрешните(или външните)?Блокажа си върши работата с всякакви вериги,по един и същи начин.
              Разбрах примерите ти(т.4),но в тях и обикновенните вериги не биха работили без блокаж,точно както ми обясняваш и за тази система.
              Не мога да давам оценки на системата,предположил съм,че е работоспособна и полезна в определени условия-нищо друго не съм казал.

              P.S.Тонът ти е излишно груб и в случая неподходящ.
              Личните обиди,доколкото ги схванах,не ми се нравят.И израза "нищо лично" не е много на място,където го употребяваш.
              Не съм си позволил да обиждам никого лично,а само съм внесъл уточнения...
              Умение е,да се самообидиш,та да можеш да си груб-напиши си го в профила,ще е от полза.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #22
                До: Вижте това.....

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                .....

                P.S.Тонът ти е излишно груб и в случая неподходящ.
                Личните обиди,доколкото ги схванах,не ми се нравят.И израза "нищо лично" не е много на място,където го употребяваш.
                Не съм си позволил да обиждам никого лично,а само съм внесъл уточнения...
                Умение е,да се самообидиш,та да можеш да си груб-напиши си го в профила,ще е от полза.
                "....Колко голям камион трябва да карам,че да почна да ги разбирам бре.
                Ако си беше направил труда да надникнеш в профила ми,щеше да знаеш..."

                Когато ме цитираш лично , когато ми "брекаш" , плюс ироничните усмивки аз как да ги възприемам ?.... ама айде да заровим томахавките , да не си просим излишен бан , ок ?

                Сега още малко за въпросната система : Като някой показва нещо ново , или пък го рекламира - то се подразбира че трябва да се сравнява с нещо съществуващо . В случая - с класическите вериги . Естествено , че блокажа омаловажава действието на въпросните ! Нещо повече - при условията от рекламния клип ( както и при много други подобни впрочем е ясно , че показват "добрата" страна) аз бас държа , че прицепа спокойно ще си мине и без вериги ! Достатъчни са добри зимни гуми + блокаж ( за да се включва при необходимост ) .
                Иначе откъдето и да го погледнеш - двойни вериги на колелетата на двигателните мостове са много по-надеждни от тази система . Само както казах е голяма хамалогия качването и свалянето им .Така че предимството и е при по-леки условия , щото само натискаш едно копче и си караш по къс ръкав. ....ама почне ли да буксува ...

                ПС Сега обаче се сещам за един случай , когато тази грип система безспорно би имала предимство , а именно при топящ се сняг на асфалта - това на което казваме "ляпавица" . В този случай добрия грайфер не помага , щото се заплесква с мокър сняг и става на слик . Веригите също не стават , щото "захапват" на твърд асфалт и се късат като конци. А в такъв момент тази система играе ролята на опесъчен път ... поне донякъде .
                Последно редактирано от Vlado_Ts; 22-01-10, 14:47.
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X