Много ме мъчи един въпрос:
Защо е разпространено мнението, че при едни и същи гуми като марка и модел, но с различна широчина на протектора, по-добри на сняг и кал ще са тези, които са по-тясни???
И по-лошото е, че и аз като че ли стигам до същия извод, карайки тази зима по-широки гуми от миналата и ми се струва, че колата е по-непроходима с тях, особено в кал.
Отчитам, че гумите ми не са чисто "кални", но и миналата година бяха същите, само че по-тесни...
Интерсно ми е какво е "техническото" или "научното" обяснение на това твърдение!?
Защото на асвалт, пясък, сняг или кал по пътя на логиката по-широкия протектор би трябвало да има по-голямо(добро) сцепление, нали... а в ралитата на сняг карат с едни "писалки" като за колело... защо??
Защо е разпространено мнението, че при едни и същи гуми като марка и модел, но с различна широчина на протектора, по-добри на сняг и кал ще са тези, които са по-тясни???
И по-лошото е, че и аз като че ли стигам до същия извод, карайки тази зима по-широки гуми от миналата и ми се струва, че колата е по-непроходима с тях, особено в кал.
Отчитам, че гумите ми не са чисто "кални", но и миналата година бяха същите, само че по-тесни...
Интерсно ми е какво е "техническото" или "научното" обяснение на това твърдение!?
Защото на асвалт, пясък, сняг или кал по пътя на логиката по-широкия протектор би трябвало да има по-голямо(добро) сцепление, нали... а в ралитата на сняг карат с едни "писалки" като за колело... защо??
Коментар