Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подлежат ли на баланс 35-ците?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    .........каляски маркови ,бейбита също
    B+

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Quadra
      Баси чуствам се яко екстремен тип като знам че съм карал Малатеста Кобра с около 200
      И аз ,ама сме живи,нали ?Слава на ИМХОтеп
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #18
        Предела за балансиране на гуми е може би точно около този размер (35") . Самата машина е с допоски до 75 кг. и с габарити побиращи размер 35"-36" -16 на максимум , след което оста на капака пречи на въртенето. Правил съм баланс и на по-големи гуми, но слециално махам оста на защитния елемент и след това емитирам затворен капак и стартирам въртенето. Дори тогава твърдя, че дебаланса не беше в килограми. За да не смятате че си измислям съм снимал грамажа ,пардон килограмажа но немога да пусна снимките...
        Съжелявам, но очаквах по добри резултати в баланса...
        Следва въпроса защо се балансират камионни гуми с огромни размери и сравнително ниски скорости на вървеж? Смятате ли че един камион се движи с по голяма скорост от тунингованите джипове?
        LZ1VMH

        Коментар


        • #19
          Потвърждавам че е шубелия! Още не е посмял да дойде втори път у дома. Само бирите и ние, всичко честно и който падне пръв! Шубе ли те е нешто бе баровец, а? ЕЛа да говориме. Излезни ми нешто, пОкажи се един вид ...
          Мани ги тия 250 в час. Ние живеем в реален свят, и той освен другото е еластичен. Гумата лови ударите и дупките колкото и позволява джантата. На скорост е сравнително просто. Като правило бързите коли имат меки окачвания. Петата на гумата хваща ръба, той отрязва нещо от нея, после бавно-бавно се мачка борда, после нагоре тръгва пружината. Обикновенно с това всичко и свършва, само още едно парче гума отлита на изхода от дупката от задния край на контактното петно. Няколко микрона на оборот - нормално износване.
          Джиповете обаче са инат. Много настояват да се вкопчат в кво да е, и става сложно. Скоростта не е висока, противостоящото усилие - значително. Предния край на зацепващата повърхност се впива в грунта, основната и крайната - не. Колелото се срива в буксуване. Някое от другите обаче продължава да настоява, колата се мести, борда на гумата се мачка. Когато усилието стане прагово, борда вече не може да обере нищо, удря се в ръба на джантата а захващащият обръч става елипса и изпуска монтажната канавка. Дали първо ще се спука или ще се разбортира е според както се случи, но всякакви неравномерности са гибелни. Все едно дали гумата не успява да се стели по релефа и джантата едновременно ими джантата е станала некръгла и е хвърлила гумата.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Венцислав Петров
            а да не говорим че на тези джанти е слагал и други гуми та има представа и сравнение...

            Венци, както винаги си абсолютно прав.


            При това не смятам че уазката може да вдигне над 100-120 км за да имам някакви притеснения относно здравината на джантите ми.
            Другото което е че съм се подсигорил поне с четири шева в повече отколкото са фабрично заводските . Смятам, че карам с по -здрави преправени лично от мен джанти отколкото са оригиналните заводски.


            Най - чуствителни от към дебаланс са скоростите около 80-90 и 110 120. Тези скорости са нормални за мен...
            LZ1VMH

            Коментар


            • #21
              Пътьом Стефан отново промени с краката нагоре теорията за окачването на бързите коли. И за да докажа колко е прав ще го попитам дали се е качвал във някоя бърза кола. Порше, Ферари, Ламборджини, Вайпър, Корвет...Всичките возят едно мекооо, мазно...не ти е работа...
              Пък и за скоростния индекс на Малатестите май забрави...то има ли такъв изобщо?
              А Голди е абсолютно прав - балансират си се камионски гуми и там тежестите не тежат толкова...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Утре отивам на разходка и ще ви кажа впечатленията си.
                Помежду другото вече успях да закъсам с новите гуми, успях да изправя косите на мойте механици и направих опит за отделяне на повече от две гуми в странично качване. Изкарах си тържествено обещание за последно качване на мойте хора при мен.

                Много красиво стоя.(Гумите) Направо трябва да се пробвам пред кафенето...
                LZ1VMH

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов
                  Утре отивам на разходка и ще ви кажа впечатленията си.
                  Помежду другото вече успях да закъсам с новите гуми, успях да изправя косите ...
                  Мааалей, и аз съм тръгнал на разходки с него да ходя ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #24
                    Дай някоя снимчица де, хората ги човърка да видят
                    99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                    It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от Николай Малинов
                      Дай някоя снимчица де, хората ги човърка да видят

                      Сигорно другата седмица че имам проблеми с компа.
                      LZ1VMH

                      Коментар


                      • #26
                        ОК представям си ква стойка е направил, но ще почакаме...
                        99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                        It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                        Коментар


                        • #27
                          Камионите имат проблеми с дебалансираните гуми. Парчетата от регенератите са на всеки километър, по-често от рекламите за регенерати. Те се пукат не защото лепилото е калпаво. Щото са нехомогенни.
                          Пак ви обръщам внимание. "Пък аз веднъж ..." не е аргумент а проста казуистика. Няколко пъти "веднъж ..." - и идеята за нови гуми става натрапчива.
                          Очаквам смислени доводи в полза на биенето против равномерните циклични процеси. По смисъла на транспортната а не на набиващата техника.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Николай Малинов
                            Дай някоя снимчица де, хората ги човърка да видят
                            Утре колегите ще го снимат и
                            ще го разконспирират.
                            B+

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от vokel
                              Първоначално публикуван от Николай Малинов
                              Дай някоя снимчица де, хората ги човърка да видят
                              Утре колегите ще го снимат и
                              ще го разконспирират.
                              Ще си ги покрия с чаршавче .
                              LZ1VMH

                              Коментар


                              • #30
                                Амбицираш ни
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X