Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подлежат ли на баланс 35-ците?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подлежат ли на баланс 35-ците?

    Впечатленията ми напоследак за доброто качество на гумите регенерат (Малатеста) се затвърждава. Независимо от големият размер 235/ 85 /16 на Каймана при баланс нямаше повече от 100-120 гр.
    тежест. Сега с новите гуми ударих абсолютния собствен рекорд (рекорда на сервиза) за поставяне на много, повтарям, ама много тежести. В първият момент направо не повярвах на показанията на новата баланс машина . На едната от гумите показанията за дебаланс показа само от едната страна 560 гр. Хора това е повече от половин килограм тежест при това само от едната страна. За да ви стане по ясно старата баланс машина показва до максимална тежест 222 гр. след което балансирането е невъзможно. Леле това си плаче за нова тема.
    LZ1VMH

  • #2
    Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов
    Впечатленията ми напоследак за доброто качество на гумите регенерат (Малатеста) се затвърждава. Независимо от големият размер 235/ 85 /16 на Каймана при баланс нямаше повече от 100-120 гр.
    тежест. Сега с новите гуми ударих абсолютния собствен рекорд (рекорда на сервиза) за поставяне на много, повтарям, ама много тежести. В първият момент направо не повярвах на показанията на новата баланс машина . На едната от гумите показанията за дебаланс показа само от едната страна 560 гр. Хора това е повече от половин килограм тежест при това само от едната страна. За да ви стане по ясно старата баланс машина показва до максимална тежест 222 гр. след което балансирането е невъзможно. Леле това си плаче за нова тема.
    Ама държиш в тайна марката и модела на гумата. Кажи да не се прецака още някой колега.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от quadra
      Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов
      ...Сега с новите гуми ударих абсолютния собствен рекорд (рекорда на сервиза) за поставяне на много, повтарям, ама много тежести. В първият момент направо не повярвах на показанията на новата баланс машина . На едната от гумите показанията за дебаланс показа само от едната страна 560 гр. Хора това е повече от половин килограм тежест при това само от едната страна. За да ви стане по ясно старата баланс машина показва до максимална тежест 222 гр. след което балансирането е невъзможно. Леле това си плаче за нова тема.
      Ама държиш в тайна марката и модела на гумата. Кажи да не се прецака още някой колега.
      А дали е до модела или до размера?

      Коментар


      • #4
        Такъв тип гуми гледам че повечето им потребители даже не ги и балансират... но Goldy е перфекционист във всичко...

        А всъщност кога са произведени гумите? Да не би да са стояли повече или да са съхранявани неправилно?
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          Така е никои не си играе да балансира гума по висока от 33 Самият размер предполага че няма да караш с 200 по асвалт Тези на Влади даже отговарят на размер 36 Има обаче един тънък момент Ако джантата стиска гумата става кофти При трофи тръковете има специални бандажи за да не подскачат гумите 37 с двеста и повече км.ч Първоначално на РАМа сложихме 33 след като го вдигнахме и монтирахме 35 на машина наистина дават други параметри И това с гуми за асвалт

          Коментар


          • #6
            Лятото срязах зврески една от 35-иците ми. Сложихме подложка за ТИР с големината на палачинка. При баланса поиска 500 грама и се отаказахме да слагаме всякакви тежести. Гумата я качих предна и веднага и направих високо скоростен тест (120-140км/ч). За мое огромно учудване нямаше никакво биене, ама съвсем никакво. Сигурен съм, че не вярвате, но това е истината. За по сигурно си я преместих тая гума отзад и сега така си карам.
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #7
              Айде сега изтрезняваме от възторга и след нечовешки интелектуални усилия се сещаме че машината мери баланса на КОЛЕЛОТО и по никой начин не на гумата. С последствията.
              На възрадвалите се - честито.

              Коментар


              • #8
                Стефане а на теб да ти кажа че Goldy си изкарва хляба като монтира и демонтира гуми тъй че недей му подсказва - от темата разбира достатъчно... Сетил се е и за джантите... и то още когато си ги прави, презаварява, балансира и т.н. отделно а да не говорим че на тези джанти е слагал и други гуми та има представа и сравнение...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  Чувал съм за това.
                  Просто ми мина през ума че противотежестите се лепят на джантата на събраното колело. Което разтоварва. Биенето на носещия лагер обаче, и нищо повече.
                  Също така чувах че гумите се продавали за различни пари. Имали някви скоростни индекси, или квото там му казват. Чувал съм и че лепенките се явявали някво удебеление на основната стена, зоната съседна на тях била склонна към разкъсване. Сигурно са слухове, аз само от общи съображения. По материалознание.
                  Не разбрах как точно се свалят напреженията от ГУМАТА. А то веднъж и аз като минавах през ... И после нищо и нямаше.
                  Смешно, да?
                  Също като ремонта на джантите. Вид - безусловно. А БДС-то? А 30 градусовия тест?

                  Коментар


                  • #10
                    Стефане толкова умен човек като теб не трябва да си разводнява професорския мозък с такива елементарни първобитни въпроси Щото.........нормалните хора ще те помислят за тъп най малкото откачен


                    Като почнеш да пишеш такива работи и си представям Лучано Павароти КАК КОПАЕ С ЛОПАТА В КАЛТА

                    Коментар


                    • #11
                      А май заедно гледахме едни джанти. Голди ги беше направил извън всяко съмнение отлично. В рамките на достъпната технология.
                      Имаше само два проблема. Че заварката е чуждо тяло за отливката на алуминиевата джанта. На алуминиевите сплави изобщо. И че въпреки прехвалената марка тя си беше буклук. Технологично и конструтивно, все едно колко струва. Чистите срезове по ръбовете говорят веднъж за отсъствие на термообработки, и още веднъж за откровенна конструкторска неграмотност. Простото приличие изисква да има наплави а не линии на срез.
                      Ремонта на джанти и гуми е нещо като ловенето на бримки, възстановяването на капачки за буркани и кърпенето на презервативи с връзки от кубинки. В критична ситуация такива умения са незаменими. В цивилния живот - недопустими. ИМХО.

                      Коментар


                      • #12
                        Ако си избрал да караш такъв Мерцедес трябва да можеш да си позволиш да му вземеш нова джанта Знам че Голди ги прави перфектно но аз съм шубелия и няма начин да ме накараш да карам 220 -250 км.ч. с заварявана джанта Примерно наш приятел смачка поръчкова джанта от Джеси Джеймс Дето не искам да пиша колко струва да не му докарам некоя комисия за доходите И кво външно здрава ама с крива основа на корпоса нема оправяне А за гуми 35 за офф едвали баланса е най големия проблем След едно зверско каране на други неща ще трябва да се отделя време и пари

                        Коментар


                        • #13
                          Баси чуствам се яко екстремен тип като знам че съм карал Малатеста Кобра с около 200
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            Ако с такава скорост пръснеш гума пак имаш някакви шансове но с гръмнала джанта ако останеш жив трябва да черпиш много

                            Миналият месец един приятел ме повози с новото Турбо на Порше с 320кмч натоварването на гумите и джантите по нашите пътища са огромни Поне така го усетих :x

                            Коментар


                            • #15
                              Абе стига говори за такива коли бре. Аз крах с ZJ, мисля има разлика и в устойчивостта и в окачването
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X