Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли проблем с фланците

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Има ли проблем с фланците

    Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
    Колега нещо си се объркал!! Стоманените фланци са страшно тежки и точно това тегло идва в повече на болтове и гайки,ако си и с регенерат работата става ......
    Ако не се лъжа бяха под два килограма на парче. Незнам колко е добре да тежът.

    Коментар


    • #17
      До: Има ли проблем с фланците

      Виж ся,на Самурай и на Витара няма никакъв проблем да се монтират фланци,лично на мен само веднъж на Витарата са ми правили проблем,разхлабиха се и щях да се пребия,но тва е моя грешка,някои разправят че се пукат и съм виждал спукани алуминиеви,но незнам как се е случило.Твърдо съм против стоманените заради теглото им,тествал съм тези на Явор-Вромоса,и съм повече от доволен,но смятам че са само за по леки джипки,определено не бих сложил фланци на по голяма и тежка джипка освен по принуда,сега слагам втори конплект джанти с ЕТ-44 на ТЛК-то и го определям като по правилното решение,но ако заради височината от лифта, и прекалено високия център на тежеста на 70 серията усетя и малка нестабилност ще си търся и аз 3 см фланчета
      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

      Коментар


      • #18
        До: Има ли проблем с фланците

        Вземай китайските -хем леки,хем евтини.Също така се доказаха.До сега съм виждал само една прецакана шпилка и то по вина на некъдърен гумаджия.Като по-добър вариант е по-изхвърлена джанта,но това си е до избор и финанси.А за стоманени фланци само ако са 5-10 мм ,които се използват примерно ако ти опира джантата в спирачния апарат или нещо подобно.Иначе всеки килограм добавен на гуми,джанти или фланци убива мощността колкото 30-40кг товар в купето( формулата е теоритична и относителна за различни автомобили).
        0888 364 731

        Коментар


        • #19
          До: Има ли проблем с фланците

          Първоначално публикуван от B58 Преглед на мнение
          Вземай китайските -хем леки,хем евтини.Също така се доказаха.До сега съм виждал само една прецакана шпилка и то по вина на некъдърен гумаджия.Като по-добър вариант е по-изхвърлена джанта,но това си е до избор и финанси.А за стоманени фланци само ако са 5-10 мм ,които се използват примерно ако ти опира джантата в спирачния апарат или нещо подобно.Иначе всеки килограм добавен на гуми,джанти или фланци убива мощността колкото 30-40кг товар в купето( формулата е теоритична и относителна за различни автомобили).
          Колега кой продава от китайските фланци и на какви пари са ?

          Коментар


          • #20
            До: Има ли проблем с фланците

            http://www.vromos.com/about_us.php
            200лв са колега
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • #21
              До: Има ли проблем с фланците

              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
              http://www.vromos.com/about_us.php
              200лв са колега
              Да да тия ги знам благодаря за инфото.

              Коментар


              • #22
                До: Има ли проблем с фланците

                тия китаѝски фланци отливки ли са или са правени на струг и фреза

                Коментар


                • #23
                  До: Има ли проблем с фланците

                  Не са отливка и един фланец 38мм с шпилките и гайките тежи точно 1,6кг.
                  [B]Шофирането е мисловен процес,който протича в мозъка.Останалото е движение по-инерция.[/B]

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    До: Има ли проблем с фланците

                    Аз съм с китайски 38мм и нямам проблем, откакто корегирах конусите за гайките. Просто на всички фланци отворите бяха с различен ъгъл и това водеше до саморазхлабване. Фрезистът реши проблема трайно.
                    Конусът на гайката трябва точно да ляга в този на фланеца.
                    Колега на каква джипка са монтирани че аз искам на дахайцу фероза да монтирам 38мм.и незнам дали щесе получи добре

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от yri4 Преглед на мнение

                      Колега на каква джипка са монтирани че аз искам на дахайцу фероза да монтирам 38мм.и незнам дали щесе получи добре
                      Тойота Лендкруизер 60 серия. Карал съм и Трупър с такива.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от yri4 Преглед на мнение

                        Колега на каква джипка са монтирани че аз искам на дахайцу фероза да монтирам 38мм.и незнам дали щесе получи добре
                        Аз съм карал с фланци 38 мм на Фероза. Проблеми не съм имал освен главния след такава процедура - в кал цялата жипка става на гъз заради изнесените навън гуми.
                        Който търси , намира !
                        Човекът е човек, когато е на път !

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X