Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв размер гуми след 2 инча лифт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какъв размер гуми след 2 инча лифт

    Здравейте!
    Имам Соренто 2007-ма година. Намислил съм да го правя и да го ползвам когато ходя за риба, както и за зимата, тъй като градината на детето е в гъзарските столични квартали към Витоша и зимата съм го играл вече с копаене с лопатата заради неизринати улици. За целта ще ми трябват адекватни гуми. От една страна, би било хубаво да ползвам OEM джантите (16x7 5x139.7). Ще сложа 2 инча лифт, както и фланци, за да компенсирам повдигането. И тук ми идва въпросът - какъв размер гуми най-много биха влезли? В чужди форуми виждам, че пишат, че без лифт влизат 245/75/16, като стоковите са 245/70/16, тоест малко по-високи. Обаче никъде не виждам колко големи биха влязли след вдигането. Мога да купя и нови джанти, но там ми изникват куп нови въпроси - какъв размер да са, толкова по-добри ли са beadlock джантите, ако да то откъде да поръчам и т.н. и т.н. Бих бил благодарен на всякакви съвети!

    П.С. не бях сигурен дали въпросът ми е за този под форум, така че ако не е нека бъде преместен на правилното място

  • #2
    Ако си чат на руския


    https://www.drive2.ru/l/474623436656738580/

    https://www.drive2.ru/l/474696279302079617/



    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


  • #3
    Аз лично по-големи от 31"-ци не бих сложил за твоите цели. От там на горе всичко по-голямо идва и с минусите си.
    ​​​
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • #4
      Благодаря за мненията! След много четене и гледане изглежда, че размерът, който търся е 265/70/16. Това до колкото видях е еквивалентно на 31" и биха паснали без особени преправяния.

      Коментар


      • #5
        Малък ъпдейт тук - след повдигането сложих 265/75r16. Наложи се леко да се отреже бронята отпред, както и да се махнат малко пластмаси от задната страна на подкалника. Все още при пълен ляв например и лек наклон усещам, че гумата закача, но е съвсем минимално и става и така.

        Коментар


        • #6
          Не е баш така. Проверката се прави като качиш гумата на висок тротоар или подходяща бабуна, до края на ходовете на колата. Тогава се върти ляво-дясно.
          За сняг големината на гумите не е определяща. Ти си ги увеличил с 3-4см в диаметър. Т.е. увеличил си просвета с 2 см., което е нищожно. Много по голям ефект ще постигнеш с гуми за сняг.
          Слагането на фланци изнася гумите в страни, което увеличава хода им напред/назад при завиване. Започват да опират. Лифта като правило разваля геометрията, от там стабилността при каране по нормалните пътища.
          Остава твое решение какво ще избереш.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Не е баш така. Проверката се прави като качиш гумата на висок тротоар или подходяща бабуна, до края на ходовете на колата. Тогава се върти ляво-дясно.
            За сняг големината на гумите не е определяща. Ти си ги увеличил с 3-4см в диаметър. Т.е. увеличил си просвета с 2 см., което е нищожно. Много по голям ефект ще постигнеш с гуми за сняг.
            Слагането на фланци изнася гумите в страни, което увеличава хода им напред/назад при завиване. Започват да опират. Лифта като правило разваля геометрията, от там стабилността при каране по нормалните пътища.
            Остава твое решение какво ще избереш.
            Той заводски е с 28"-29" гуми и минава на 31,5". Грубо 4 см повдига джипа.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • drukman
              drukman коментира
              Редактиране на коментар
              Е, с 4 см повече може да кара на Дакар. Остава само да стане джип ... и на Дакар да завали сняг.

          • #8
            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Не е баш така. Проверката се прави като качиш гумата на висок тротоар или подходяща бабуна, до края на ходовете на колата. Тогава се върти ляво-дясно.
            За сняг големината на гумите не е определяща. Ти си ги увеличил с 3-4см в диаметър. Т.е. увеличил си просвета с 2 см., което е нищожно. Много по голям ефект ще постигнеш с гуми за сняг.
            Слагането на фланци изнася гумите в страни, което увеличава хода им напред/назад при завиване. Започват да опират. Лифта като правило разваля геометрията, от там стабилността при каране по нормалните пътища.
            Остава твое решение какво ще избереш.
            Абсолютно съм съгласен. Разликата обаче от първия ми коментар в темата е, че реално колата беше повдигната повече, около 8см лифт. Не споменах, че освен за сняг и ходене за риба, идеята е да се ползва и за overlanding, разходки и прочие. За това, което е ми върши прекрасна работа - затова реших да пиша и тук, ако някой стигне до същите въпроси като мен.
            Относно стабилността - нямам оплаквания. Разбира се, трябва да се кара предвидливо, без някакви нарочни изцепки и прочие, но пак казвам, за машина, която съвместява всичко в едно (без екстремен офроуд) се справя прекрасно и за шофиране по асфалт.
            Последно редактирано от as9993; 07-03-25, 12:54.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X