TPMS с датчици в капачките - струва стотина лева и ми е спасил поне 2 гуми за 5 години.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво ми се случи току що.
Свий
X
-
- 1 like
-
Въпросът не е в датчиците, а в налагането до което трябва да са напомпани гумите. При някои автомобили разликата между ненатоварени и напълно натоварени е около бар. Ама някой правили си труда?
Мда, и с TPMS няма да си го прави...
Коментар
-
Почти е така е, но гумата е загряла преди да стигне до там. А машинката пищи досадно при всяка промяна в налягането - и нагоре и надолу, на колкото си я настроиш.
Има и още - напоследък температурите паднаха. Това се отразява много на налягането, но гумата "изглежда добре" на око, а машинката пак пищи.
-
Аз.
Преди петнайсетина години ми изпадна едно Дукато Комбинато с което се возих повече от година, та на неговите табелки ясно пишеше кога колко трябва да е налягането, като на задните гуми имаше 2bar разлика според това дали ще се товари или ще го караш празно.
Разлика имаше и при предните гуми, но по-малка.
На мен ми беше гъзовоз, но в малкото случаи когато съм го товарил, винаги съм вдигал налягането, което после свалях, щото ставаше като мотокар по дупките.
-
-
Заинатих се и извадих гумата от канала.Днес на светло огледа показа минимални нищожни поражения по мпс-то.Гумата се е ударила във предната врата и се е отбелязала по дължината.Минах през гумаджиите ,сложих 4 нови бриджстоун зимни,Cargo гуми със нам си колко слоя май 8 казаха...Монтажниците се пъчеха че всичко са виждали,но като извадих джантата ,гледаха поне минута ,без да кажат нищо.Това им се случвало за 20 г.за втори път....Гледахме гумата ,открихме пресен белег от нещо което се е остъргало в каучука ,в средата на белега,се виждаше отвор около 6 мм...и теловете разместени като все едно да забиеш електрод в Мрежа за комари.
Обаче не можахме да остановим дали е пробит протектора......но вероятно да,обяснява всичко до тук.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Това не е от мека гума,да е стъпвала по бордовте поне малко еко е така.
Няма усилване по бордовете и не е била за товарене,не можеш и да я помпиш много.
Пример - комбито идва с гуми С носимост или 44 psi макс налягане,аз като много умен съм и взел Е носимост и 80 psi налягане,товари какво искаш,дърпай какво се сетиш,като ми върти гумаджията гумите на смяна на масло все гледа гумата,искам ги напомпани на 45 и той се оцъкля,колата идва с макс 44,поглежда,чува се едно Аааааааа ОК и помпи.
Правилно си взел гуми за товарене,това като го гледам на снимка не става за целта
Живи и здрави
-
Roninn коментира
Днес, 22:06
Има ли още такива гуми,освен по камионите.
П.П. Забележи къде и на какви цени се продават - https://reifen-4x4.de/mt-koala/103-r...934603365.htmlПоследно редактирано от коко келеша; 19-11-21, 22:01.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
615 кила натоварване до 180 км/ч
Това е гума за Рав 4 ако ме питаш мен,аз лека кола карам с 800 кила индекс натоварване
За идея само - комбито е с гуми с индекс натоварване 1700+ килограма на гума, тройно на това което ти товариш.
За последните десетина години моторите тук за скочили с по 30% повече мощност и почнаха да правят гуми за яки добичета,че като ги сложи; задни на един глиган V10, натовариш го с 2 тона,вържеш му ремарке 4 тона и седне селянина зад волана и на гумата свят и се вие или остава това на снимкатаTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Предишните три дни ,дърпах двуосно ремарке натоварено пак със дървени ролки кабели ,метални стойки за развиване и още две три стълби около 800 кг общо.Форда също бе натоварен...По магистралата скоростта е колкото може,а той може много ,даже се разминахме със единия екип и се разправяхме по късно през деня ,че не са могли да ни настигнат от Пловдив до Ямбол.
Но не се сещам как това,би се отразило на случката.В момента на случката ,нямахме ремарке ...Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Ако е тая гума от линка който си дал………. пак много е издържала,скоростта не я е убило,натоварването обаче я къса къде е най-слаба.
Смени гумаджията и му обясни какво се прави с буса,да не чете на стикери Ма тя за ‘жиб бре,идеална е.
Тоя бус не го карш от вчера,не пренебрегвам фактора Мека гума …..ма да си я усетил пък и виж как прецизно е отрязанаПоследно редактирано от BENZBOSS; 20-11-21, 07:13.
-
Тя ако наистина е 8 платова гума, уж не би трябвало да се случи това. Да не е някакъв производствен дефект? Ronin какво производство е гумата? можеш ли да резнеш с нож парче от страничния борд? ако е останало нещо при теб, да видим платовете...
-
-
Последно редактирано от icos; 20-11-21, 07:00.And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
Коментар
-
Меки гуми не карам
Предни на Бенца им дават 27,задни 33 - карам на 40 всичките
Предни на дьрвото 30 или нещо такова,задни 34 натоварено, под 45 не помпя,по камъни и пясък спадам на 16-18,но като стъпя на път си ги помпя как аз знам.
Мека каква ще да е ще я резнеш ма спокойно се карат нормално напомпани гуми и без датчици,гаранция ти давам
-
Не караш, щото си имаш собствен манометър. Жената ми звъни "нещо се е развалил един датчик, пищи едната гума мека, на бензиностанцията ми я помпиха и казаха че е добре". Прибирам се след три денЯ- гумата на 1 бар, а накрайникът за помпане на бензинджиите от ония, дето ги продават в Алиекспрес по десет за двайсет долара "защото много ги крадат тука". Гумите ми даже не са бусови, бордови са със защита на джантите...ама не личи толкоз, като спадне.
-
Тежки ми колите,малко да е мека,на производителя на спецификациите да я карам и си отива геройски до смяна на масло.
Верно е,че имам един компресор монтиран в дьрвото,като ходя на разходка си нося още един,3 манометьра и всякакви накрайници,бързи връзки,маркучи,иглички и отвертка за смяната им,тебешир…….2 крика-един нормален и една възглавница на АРБ……много мразя с гуми да се занимавам,а основното при тях е налягането,моите просто нямат шанс да остареят до опасна възраст,а поне съм мързелив си купувам гуми с яко натоварване,да не смятам на пръсти какво товаря и кога ше ме изпревари гумата
-
-
Не видях параметрите на гумата. Освен размер има товароносимост и скорост. И не не последно място - DOT! Изхвърлих гуми с грайфер над 6 мм и DOT 0417 (летни, карани около 30к километри) защото вече са започнали да се цепят. Както маслото на двигателя, спирачната течност и антифриза трябва да се сменят на определен период, независимо от изминатите километри.Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 г.
Kia K5 LPG 2012 г.
LZ1DED
Коментар
-
Мисля че това е гумата...
https://www.tirendo.bg/product/R-250...aj&Country=TBG
Новата гума MPS 330 Maxilla 2 е надеждна лятна гума. Тази гума на Матадор осигурява висока устойчивост на износване и повишена безопасност. Матадор пуска нова генерация лятна лекотоварна гума предназначена за използване от MPVs, ванове и лекотоварни автомобили. Гумите MPS330 Maxilla 2 се препоръчват за използване през лякотото на високоскоростни магистрали и регионални пътища, Преимуществата на тези гуми е тяхната здрава конструкция и добър дизайн, повишената износоустойчивост и дълъг пробег. Гумите осигуряват на автомобила висока безопасност при управление, по-добро управление и къс спирачен път на превозното средство.
Всичко написано е почти вярно,с изключение на мокро ,са много добри ....ако искаш да се пързаляш...Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
По трудния начин с камионите съм установил че налягането в гумите е най важния параметър . Особено на мост с единични гуми . И сега като тръгвам с малкото камионче Мерцедес 310 проверявам и ако е нужно допомпвам гумите до предписаните 4 атмосфери. Отзад съм с нови някакви руски или украински тежка серия . Товарил съм до 2 тона никакви проблеми . Регенерата вече и за камионите не е оправдан въпреки че със задни регенерат съм качвал с дафа 12 тона павета на Чукурово .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
Аз на тези гуми съм качвал 1.5 тона.Колата постоянно вози от 300 до 500 кг.Само аз и пълен резервоар сме 200 кг.+колега ставаме 300 кг.и отзад минимум толкова.На пикапа мисля му даваха 700-800 кг да вози полезен товар.
Пак да кажа,10:минути преди да тръгна,мих със много силна струя пожарникарски маркуч калта в подкалниците...дебита и струята е толкова мощна,че бута тасовете ....гумите бяха ок.Може би три дни по рано съм помпил гумите на 2.3 бара
Това с налягането го изключвам категорично като причина.
Допускам че в гумата е имало забито нещо,което е изхвърчало.
Причината да смятам така е,че докато мих подкалниците,там имаше по една кофа кал и въглища ,паднаха тасовете и на самите тасове има декоративни капачки имитиращи гайки.Аз ги видях сложих тасовете и набих пластмасовите гайки ....с мисълта кога ли ще хвръкнат.
На първата права от портала на завода,чух как нещо изтрополи и си помислих че гайките хвръкнаха .....но вчера като се сетих за тоя момент, погледнах че въпросните гайки са си там.....
Последно редактирано от Roninn; 21-11-21, 08:06.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение...гумите бяха ок.Може би три дни по рано съм помпил гумите на 2.3 бара
Това с налягането го изключвам категорично като причина...
Всъщност какво препоръчва производителя на МПС и за какъв размер на гумите? TFM какво казва по въпроса?
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеАз на тези гуми съм качвал 1.5 тона...Може би три дни по рано съм помпил гумите на 2.3 бара
Това с налягането го изключвам категорично като причина.
And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар