Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво ми се случи току що.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    TPMS с датчици в капачките - струва стотина лева и ми е спасил поне 2 гуми за 5 години.
    Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

    Коментар


  • #17
    Въпросът не е в датчиците, а в налагането до което трябва да са напомпани гумите. При някои автомобили разликата между ненатоварени и напълно натоварени е около бар. Ама някой правили си труда?
    Мда, и с TPMS няма да си го прави...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • kbot
      kbot коментира
      Редактиране на коментар
      Почти е така е, но гумата е загряла преди да стигне до там. А машинката пищи досадно при всяка промяна в налягането - и нагоре и надолу, на колкото си я настроиш.
      Има и още - напоследък температурите паднаха. Това се отразява много на налягането, но гумата "изглежда добре" на око, а машинката пак пищи.

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Аз.
      Преди петнайсетина години ми изпадна едно Дукато Комбинато с което се возих повече от година, та на неговите табелки ясно пишеше кога колко трябва да е налягането, като на задните гуми имаше 2bar разлика според това дали ще се товари или ще го караш празно.
      Разлика имаше и при предните гуми, но по-малка.
      На мен ми беше гъзовоз, но в малкото случаи когато съм го товарил, винаги съм вдигал налягането, което после свалях, щото ставаше като мотокар по дупките.

  • #18
    Заинатих се и извадих гумата от канала.Днес на светло огледа показа минимални нищожни поражения по мпс-то.Гумата се е ударила във предната врата и се е отбелязала по дължината.Минах през гумаджиите ,сложих 4 нови бриджстоун зимни,Cargo гуми със нам си колко слоя май 8 казаха...Монтажниците се пъчеха че всичко са виждали,но като извадих джантата ,гледаха поне минута ,без да кажат нищо.Това им се случвало за 20 г.за втори път....Гледахме гумата ,открихме пресен белег от нещо което се е остъргало в каучука ,в средата на белега,се виждаше отвор около 6 мм...и теловете разместени като все едно да забиеш електрод в Мрежа за комари.

    Обаче не можахме да остановим дали е пробит протектора......но вероятно да,обяснява всичко до тук.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #19






      може би не личи от снимката,дълбочината на протектора е 10 мм+


      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211118_190141.jpg Прегледи:0 Размер:435.6 КБ ID:6792773
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • bokomo
        bokomo коментира
        Редактиране на коментар
        баси мамата!

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Това не е от мека гума,да е стъпвала по бордовте поне малко еко е така.

        Няма усилване по бордовете и не е била за товарене,не можеш и да я помпиш много.

        Пример - комбито идва с гуми С носимост или 44 psi макс налягане,аз като много умен съм и взел Е носимост и 80 psi налягане,товари какво искаш,дърпай какво се сетиш,като ми върти гумаджията гумите на смяна на масло все гледа гумата,искам ги напомпани на 45 и той се оцъкля,колата идва с макс 44,поглежда,чува се едно Аааааааа ОК и помпи.

        Правилно си взел гуми за товарене,това като го гледам на снимка не става за целта

        Живи и здрави

    • #20

      • Roninn коментира
        Днес, 22:06
        Има ли още такива гуми,освен по камионите.
      https://radial.bg/malatesta/

      П.П. Забележи къде и на какви цени се продават - https://reifen-4x4.de/mt-koala/103-r...934603365.html
      Последно редактирано от коко келеша; 19-11-21, 22:01.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #21
        615 кила натоварване до 180 км/ч

        Това е гума за Рав 4 ако ме питаш мен,аз лека кола карам с 800 кила индекс натоварване

        За идея само - комбито е с гуми с индекс натоварване 1700+ килограма на гума, тройно на това което ти товариш.

        За последните десетина години моторите тук за скочили с по 30% повече мощност и почнаха да правят гуми за яки добичета,че като ги сложи; задни на един глиган V10, натовариш го с 2 тона,вържеш му ремарке 4 тона и седне селянина зад волана и на гумата свят и се вие или остава това на снимката
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #22
          Предишните три дни ,дърпах двуосно ремарке натоварено пак със дървени ролки кабели ,метални стойки за развиване и още две три стълби около 800 кг общо.Форда също бе натоварен...По магистралата скоростта е колкото може,а той може много ,даже се разминахме със единия екип и се разправяхме по късно през деня ,че не са могли да ни настигнат от Пловдив до Ямбол.

          Но не се сещам как това,би се отразило на случката.В момента на случката ,нямахме ремарке ...
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Ако е тая гума от линка който си дал………. пак много е издържала,скоростта не я е убило,натоварването обаче я къса къде е най-слаба.


            Смени гумаджията и му обясни какво се прави с буса,да не чете на стикери Ма тя за ‘жиб бре,идеална е.
            Тоя бус не го карш от вчера,не пренебрегвам фактора Мека гума …..ма да си я усетил пък и виж как прецизно е отрязана
            Последно редактирано от BENZBOSS; 20-11-21, 07:13.

          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            Тя ако наистина е 8 платова гума, уж не би трябвало да се случи това. Да не е някакъв производствен дефект? Ronin какво производство е гумата? можеш ли да резнеш с нож парче от страничния борд? ако е останало нещо при теб, да видим платовете...

        • #23
          • Roninn коментира
            Вчера, 21:51
            Коко каза за регенерат,аз такива не съм срещал от някъде 95 година



          Има си ги тук-таме. Трябва да са означени с надпис retread или буква R някъде.
          Но в случая- едва ли. Бусови гуми на лека кола могат да изиграят лоша шега, ако нямаш датчици за налягане.
          Последно редактирано от icos; 20-11-21, 07:00.
          And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Меки гуми не карам

            Предни на Бенца им дават 27,задни 33 - карам на 40 всичките
            Предни на дьрвото 30 или нещо такова,задни 34 натоварено, под 45 не помпя,по камъни и пясък спадам на 16-18,но като стъпя на път си ги помпя как аз знам.

            Мека каква ще да е ще я резнеш ма спокойно се карат нормално напомпани гуми и без датчици,гаранция ти давам

          • icos
            icos коментира
            Редактиране на коментар
            Не караш, щото си имаш собствен манометър. Жената ми звъни "нещо се е развалил един датчик, пищи едната гума мека, на бензиностанцията ми я помпиха и казаха че е добре". Прибирам се след три денЯ- гумата на 1 бар, а накрайникът за помпане на бензинджиите от ония, дето ги продават в Алиекспрес по десет за двайсет долара "защото много ги крадат тука". Гумите ми даже не са бусови, бордови са със защита на джантите...ама не личи толкоз, като спадне.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Тежки ми колите,малко да е мека,на производителя на спецификациите да я карам и си отива геройски до смяна на масло.
            Верно е,че имам един компресор монтиран в дьрвото,като ходя на разходка си нося още един,3 манометьра и всякакви накрайници,бързи връзки,маркучи,иглички и отвертка за смяната им,тебешир…….2 крика-един нормален и една възглавница на АРБ……много мразя с гуми да се занимавам,а основното при тях е налягането,моите просто нямат шанс да остареят до опасна възраст,а поне съм мързелив си купувам гуми с яко натоварване,да не смятам на пръсти какво товаря и кога ше ме изпревари гумата

        • #24
          Не видях параметрите на гумата. Освен размер има товароносимост и скорост. И не не последно място - DOT! Изхвърлих гуми с грайфер над 6 мм и DOT 0417 (летни, карани около 30к километри) защото вече са започнали да се цепят. Както маслото на двигателя, спирачната течност и антифриза трябва да се сменят на определен период, независимо от изминатите километри.
          Grand Cherokee 3.0 CRD 2006 г.
          Kia K5 LPG 2012 г.
          LZ1DED

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            И аз

            Ще е интересно да се види какво пише на парчето,да не е объркал някой и да е сложил кекава гума,че ако е тая от линка горе…..

        • #25
          Мисля че това е гумата...

          https://www.tirendo.bg/product/R-250...aj&Country=TBG

          Новата гума MPS 330 Maxilla 2 е надеждна лятна гума. Тази гума на Матадор осигурява висока устойчивост на износване и повишена безопасност. Матадор пуска нова генерация лятна лекотоварна гума предназначена за използване от MPVs, ванове и лекотоварни автомобили. Гумите MPS330 Maxilla 2 се препоръчват за използване през лякотото на високоскоростни магистрали и регионални пътища, Преимуществата на тези гуми е тяхната здрава конструкция и добър дизайн, повишената износоустойчивост и дълъг пробег. Гумите осигуряват на автомобила висока безопасност при управление, по-добро управление и къс спирачен път на превозното средство.

          Всичко написано е почти вярно,с изключение на мокро ,са много добри ....ако искаш да се пързаляш...
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #26
            По трудния начин с камионите съм установил че налягането в гумите е най важния параметър . Особено на мост с единични гуми . И сега като тръгвам с малкото камионче Мерцедес 310 проверявам и ако е нужно допомпвам гумите до предписаните 4 атмосфери. Отзад съм с нови някакви руски или украински тежка серия . Товарил съм до 2 тона никакви проблеми . Регенерата вече и за камионите не е оправдан въпреки че със задни регенерат съм качвал с дафа 12 тона павета на Чукурово .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #27
              Аз на тези гуми съм качвал 1.5 тона.Колата постоянно вози от 300 до 500 кг.Само аз и пълен резервоар сме 200 кг.+колега ставаме 300 кг.и отзад минимум толкова.На пикапа мисля му даваха 700-800 кг да вози полезен товар.

              Пак да кажа,10:минути преди да тръгна,мих със много силна струя пожарникарски маркуч калта в подкалниците...дебита и струята е толкова мощна,че бута тасовете ....гумите бяха ок.Може би три дни по рано съм помпил гумите на 2.3 бара
              Това с налягането го изключвам категорично като причина.

              Допускам че в гумата е имало забито нещо,което е изхвърчало.

              Причината да смятам така е,че докато мих подкалниците,там имаше по една кофа кал и въглища ,паднаха тасовете и на самите тасове има декоративни капачки имитиращи гайки.Аз ги видях сложих тасовете и набих пластмасовите гайки ....с мисълта кога ли ще хвръкнат.

              На първата права от портала на завода,чух как нещо изтрополи и си помислих че гайките хвръкнаха .....но вчера като се сетих за тоя момент, погледнах че въпросните гайки са си там.....
              Последно редактирано от Roninn; 21-11-21, 08:06.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Втори ден на еспейса на предна дясна карам със забита рапидка . При мен въобще няма подкалници и от къде да падне от колата ама не е боклуци да няма по пътищата . По неволя всеки ден минавам покрай няколко строежа няколко пъти а там какво ли няма по пътя .

            • #28
              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              ...гумите бяха ок.Може би три дни по рано съм помпил гумите на 2.3 бара
              Това с налягането го изключвам категорично като причина...
              Хм, на някои семейни комбита (не "джипки") налягането на гумите варира до над 3 бара за натоварен автомобил.
              Всъщност какво препоръчва производителя на МПС и за какъв размер на гумите? TFM какво казва по въпроса?
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #29
                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                Аз на тези гуми съм качвал 1.5 тона...Може би три дни по рано съм помпил гумите на 2.3 бара
                Това с налягането го изключвам категорично като причина.
                Еми ...ниско е налягането, баничарка Кънект не иска ли 3,1 бара задни при пълно натоварване? Те гумите хубаво са бусови и не им личи отвън, но си се прегъват по канта и прегряват на висока скорост. И така много пъти... после един хубав ден нещо удря вентилатора

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:reifen.jpg
Прегледи:245
Размер:213.6 КБ
ID:6793107
                And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                Коментар


                • Roninn
                  Roninn коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тука предна,още по зле

              • #30
                И другата гума на същият автомобил е за изхвърляне. Предвид последните мнения. А може и другите три - скорост, товар и налягане може да са ги повредили.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X