Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пълнене на гуми - заслужава ли си?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

    Владко, ти си писател, а не читател. И явно имаш проблем с разбирането дори на прости текстове. Питам те пак: Как според мнението на експерт по физика, офроуд и т.н. пълненето на гумата с нещо си ще попречи на камъните да режат бордове и грайфер?
    По-меката гума се реже по-лесно, ако познаваш поне един бусаджия го питай и ще потвърди. Защо си помпят гумите на 4 атмосфери при лош път и претоварване? При грайфера ефектът ще по малък, но пак ще го има, защото ще изхвърля камъка вместо да се набие в гумата. Ако не е скала разбира се.

    Коментар


    • #17
      Владо, не ги слушай ! Пълни смело, може и с пяна за прозорци !
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • #18
        "Боже, боже, колко мъка има на тоя свят". Абе хора, все още ли се връзвате?
        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

          По-меката гума се реже по-лесно, ако познаваш поне един бусаджия го питай и ще потвърди. Защо си помпят гумите на 4 атмосфери при лош път и претоварване? ...
          А на тебе кой ти каза, че гума с някаква пяна вътре непременно ще е твърда?!? Пневматична гума може да се направи да е по-твърда или по-мека съобразно необходимостта. Гума, напълнена с нещо, ще има само едно състояние ...

          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Ще ти отговоря,но не е зле първо да почистиш горните два поста, да не се налага да има отговарям подобаващо.

        • #20
          Изчакай само малко,да започнат производство,и да пуснат размер за Уаз https://blogomobil.com/%D0%BD%D0%BE%...5%D0%BE%29/j7y Гениалните идеи ги спохождат и други

          Коментар


          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            Още 90-те години съм чел по автомобилните вестници тогава за гуми запълнени с каучукова пяна за военни цели. Та не е нищо ново под слънцето, нито пък гениално. Не знам само като се износи протектора и стане гумата за смяна, как ще се оправя гумаджията.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Има и други подобни, но и при тях проблема е същия-държат се като гуми с едно и също и неизменно налягане. Което си е сравнително добро в универсалното използване, и не дотам добро когато се налага да се газят различни терени.

            Обаче са си по темата-не се налага да се ходи на гумаджия.И като се замисли човк колко пари се дават за поправка на гуми, и колко струва само една от тези-ива му да напълни гумата с всичко което му хрумне, даже и с шкембе чорна.

        • #21
          Покрай мен само "Фадроми" и др. специфични машини си пълнят гумите с полиуретан. Но те работят с 3-4-5 км/ч. При 30-40 транспортна скорост - в машината не си чуваш мислите. Баланс и равномерно износване - ха-ха-ха ! Отделно, те не се движат по пътищата, а работят в индустриална среда - кариери, скрап складове ....
          Ако целите са ти такива - пълни ги смело с полиуретан ! Забравяш за пукане, спадане, помпане. И спестяваш от гумаджии .

          Коментар


          • #22
            Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

            По-меката гума се реже по-лесно, ако познаваш поне един бусаджия го питай и ще потвърди. Защо си помпят гумите на 4 атмосфери при лош път и претоварване? При грайфера ефектът ще по малък, но пак ще го има, защото ще изхвърля камъка вместо да се набие в гумата. Ако не е скала разбира се.









            Аз като един от бусаджиите ще ти отговоря.
            При мен гумите са на 4.5 атм.и то постоянно не защото ще карам по лош път а само по гладък асфалт.
            А защо ще те оставя сам да разбереш!

            Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

            Коментар


            • #23
              Абе вие сте като коне с капаци, бе колеги. Как пък никой не помисли преди да отхвърли идеята. А в нея има мисъл и потенциал - едно че има гуми, дето не с пяна, а с каучук са пълни , ама айде, те не са за дълги разстояния и не е износването причината. Ама я вижте колелетата на влака, а? Що са плътни - ми щото железниците си знаят интереса и не оставят някви производители на дъвки за балончета да им извиват ръцете. И са износоустойчиви и са здрави. Питайте който искате гумаджия колко често има някой с влаково колело за ремонт, а вие си карайте с въздух... многознайковци. Още по дърветата щяхме да живеем, ако никой не гледа по-далеч от носа си...
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • stankos
                stankos коментира
                Редактиране на коментар
                И те ходяж ож време на време на "гумаджия"...
                https://lz1866.com/upload/images/gal...450e048841.jpg

              • MoridinBG
                MoridinBG коментира
                Редактиране на коментар
                Това е за реглаж, да не бие на ляво или на дясно. Не е от износване!

              • siem
                siem коментира
                Редактиране на коментар
                Що за странна машина е това? От пред пише Дойче Бан, а от страни България. Тия немци за към нас специални локомотиви ли ползват?

            • #24
              Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение










              Аз като един от бусаджиите ще ти отговоря.
              При мен гумите са на 4.5 атм.и то постоянно не защото ще карам по лош път а само по гладък асфалт.
              А защо ще те оставя сам да разбереш!
              А като ти се случи да караш по асфалт с дупки - спадаш ли ги ?

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Грешка, в следващия пост.

            • #25
              Та, явно темата ще е и за правопис, та, докато не разпъна някой на кръста, няма да мирясате. Почвам:

              "Бе нещата са ясни изначало, ама....

              На наш Владко му спада гумата.

              Оттам насетне вариантите са:
              - гумаджия - ама скъпо;
              - компресорче втора употреба, ама с гаранция, и да е по-евтинко;
              - наливане на някакъв цвик в гумата - скъпо, ама вечно - като се изтърка гумата, караш по пълнежа още 250 000 км...."

              Да видим кой ще надделее - евреина или габровеца..."

              Зоните, оцветени с червено, съдържат груби правописни грешки, които се наказват с 0.25 на матура, изпит или олимпиада. При повторна грешка, изключваща механичната грешка, директно се поставя слаб 2, защото това показва незнание на елементарно правило. Поне така беше по мое време, когато образованието беше истинско и българско. Та, за колегата Вени - от четири изречения - четири грешки. Средно по една в изречение. Това означава, че дори и при снизходителни проверяващи, след 16-то изречение колегата би следвало да повтаря 7 клас. Кратко и ясно. Не ме дразнете повече...

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Сашо, май и ти си на бира... Знам те като инак сдържан човек...

                @ Владко: Няма нищо сгрешено в граматиката на Вени. Повтарям ти за елементарното правило за проверка кога се ползва пълен член, потърси го, ако не го знаеш. Не е до поддръжници, това не е гласуване чрез есмеси, има си утвърдени правила, и е много лесно проверимо кое е вярно и кое не. Просто си направи проверка.

                За другите "уж" грешки няма смисъл изобщо да се пише.

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Айс бай х... Ако е с малка, ще вземеш ли двете тухли в ръце?

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Засега сте само трима... Не сте за ПК още...

            • #26
              Темите ВИ говорят за ВАС, повече отколкото можете да си представите............................
              Пс. Образованието може да "направи" от простия човек учен,но от глупавия умен- е проблем!

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Ооо, наш Владко никак не е глупав, нито прост.
                Просто е млад, и малко нещо с повече от нормалното самочувствие.
                Познати неща де, и ние сме били млади. Обаче по наше време когато си говорехме очи в очи, а не през монитора-човек с държанието на Владо ядеше бой. В някои случаи и много.
                Сега е рай...

              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Владо има и талант - не всеки може да уцели винаги възможно най-неподходящия човек, с който да си развали отношенията.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X