Гледам доста фирми предлагат пълнене на гуми с уретани. Цените са около 400 лв. за 15 цола гума. Според вас заслужава ли си инвестицията? Казват, че след това гумата може да се регенерира. Другият вариант, който ми се върти в главата е някаква самоделка, ако някой е пробвал, ще интересно да сподели опит.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пълнене на гуми - заслужава ли си?
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеИма смисъл за машини, работещи в специфични условия.
За лека кола по пътищата няма никакъв смисъл.
Коментар
-
Да беше лято, да те питам дали не си слънчасал, ама то е почти зима.
-
Целта на тази технология е да можеш да направиш всяко колело "бандажно". Което е много хубаво индустриално решение. Примерно ръчни колички от тия по строежите, машини по разни складове и т.н.
Път, гора, поле....забрави тая работа. Не са за там.
-
-
Нещо като обработката с гел на гумите отвътре. Май му попремина модата. Когато беше модерно попитах защо аджеба големи световни производители на гуми не пускат фабрично такива модели и... не получих смислен отговор."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Владко, дай грешка по грешка тези от поста на Вени.
Относно моите постове-да, пълни са със сгрешени букви, но това е от дебели пръсти и лошия навик да не прочитам текста който съм написал преди да го публикувам.
Иначе по правопис и граматика ще те бия отвсякъде, наемам се да споря по правопис с професор по български език.
В твои постове съм срещал(с повторение) неправилно написани думи, явно така смяташ, че е правилно, а то не е.
Та за грамотност и правопис не спори, назад си.
-
"Този тип пълнеж е популярен за превозни средства, които пътуват по различни терени, като колички за голф, трактори и фрези."
Удължаването на живота идва от това, че тракториста като се напие не кара със спукана гума - защото гумата не се пука. При кола никакво удължаване няма да има, а неравномерно износване на грайфера. И невъзможност за баланс и каране с над 50.
Коментар
-
Децата някъде в трети клас научават четене и писане и как се пише "глог", откъде се пръкват такива недоучили до трети.. "Глок" трябва да е глог, в предния коментар е.
Предвид тази изтория за трънките и глогинките, всъщност да не става дума за гуми на колело?
-
Прав си "глог", свикнал съм да пиша пистолета, а не растението. Но това е механична грешка, а не система като на приятелите - хейтъри. Видимо нагли, но неграмотни практически. Та по темата - каня те на разходка да разбереш колко безобидни са глогинките и трънките...
-
Владко, що си мислиш, че само ти единствен от този форум си карал из Балкана?
За твое учудване-форума е за офроуд, и доста от участниците тук знаят за какво иде реч, а някои са с доста по-богат опит от твоя, включително и с извозване на дърва.
Всички(или нека да са почти всички) знаем какво се случва при каране по неравен и остър камънак, как корени пробиват гуми, как ниското или високото налягане влияе върху износването.
Не се опитвай да ни навиваш кълчища на уищата, пътя по който вървиш-ние по него се връщаме. Ама младо не вярва на старо, изпитано на собствен гръб.
Но има време, ще го разбереш и ти. Трябват само 20-30 години...
-
-
Коментар
-
Първоначално публикуван от Veni1Да видим кой ще надделее - евреина или габровеца...
Първоначално публикуван от Владо МСпоред доставчиците на тази услуга пълненето с пяна удължава живота с до 450 %, което ме навежда и на други мисли.
Грайфер има определен живот, който не може де се удължи от това с какво ще е напълнена гумата.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
- 1 like
Коментар
-
Понеже има резонни въпроси относно метода за променливо налагане на гумите и износоустойчивостта...
1) По първия въпрос - аргументи на производителя
- Намалява плъзгането на гумите, гумата оставя много по – отчетлив отпечатък върху повърхността на пътя.
- Повишава управляемостта на машината
- Подобрена стабилност на пътя поради снижения център на тежестта
2) По втория
- Свежда износването от случайни удари до минимум – позволява работа в екстремни температурни условия
- Елиминира се проблема с деформиране на гумите от тежестта на машините, при продължителни престой.
- Елиминира се на 100 % проблема с механични наранявания във всички зони гумата е защитена/страница, борд, корона/
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеПонеже има резонни въпроси относно метода за променливо налагане на гумите и износоустойчивостта...
1) По първия въпрос - аргументи на производителя
- Намалява плъзгането на гумите, гумата оставя много по – отчетлив отпечатък върху повърхността на пътя.
- Повишава управляемостта на машината
- Подобрена стабилност на пътя поради снижения център на тежестта
2) По втория
- Свежда износването от случайни удари до минимум – позволява работа в екстремни температурни условия
- Елиминира се проблема с деформиране на гумите от тежестта на машините, при продължителни престой.
- Елиминира се на 100 % проблема с механични наранявания във всички зони гумата е защитена/страница, борд, корона/
Свежда износването до минимум? Като как точно. Или просто мятаме приказки на кило?
Елиминирали се били механичните наранявания?!? Верно? Професоре, ти виждал ли си гума, карана по камънаци? На камъка му е все тая дали гумата е пълна с въздух или нещо друго - все ще реже бордове и ще къса парчета от грайфери.
Ако твърдиш друго, въз основа на задълбочените си познания по физика, хайде да обясниш с думи прости на несведущите!
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
Снижен център на тежестта? Т.е. гумите стават по-тежки. Мммм, как ли това се отразява напр. на окачване?!?
Свежда износването до минимум? Като как точно. Или просто мятаме приказки на кило?
Елиминирали се били механичните наранявания?!? Верно? Професоре, ти виждал ли си гума, карана по камънаци? На камъка му е все тая дали гумата е пълна с въздух или нещо друго - все ще реже бордове и ще къса парчета от грайфери.
Ако твърдиш друго, въз основа на задълбочените си познания по физика, хайде да обясниш с думи прости на несведущите!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
В предпоследното си изречение ми се струва, че грешиш тотално. Всъщност сам си противоречиш - защо ли на гумите им сменят налягане според терена - нали според теб няма значение?Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеПонеже има резонни въпроси относно метода за променливо налагане на гумите и износоустойчивостта...
1) По първия въпрос - аргументи на производителя
- Намалява плъзгането на гумите, гумата оставя много по – отчетлив отпечатък върху повърхността на пътя.
- Повишава управляемостта на машината
- Подобрена стабилност на пътя поради снижения център на тежестта
2) По втория
- Свежда износването от случайни удари до минимум – позволява работа в екстремни температурни условия
- Елиминира се проблема с деформиране на гумите от тежестта на машините, при продължителни престой.
- Елиминира се на 100 % проблема с механични наранявания във всички зони гумата е защитена/страница, борд, корона/
Защо ще се намали плъчгането? Гумата ли ще е по-тежка?
Защо ще се подобри управляемостта на машината, защото е по тежка ли?
Снижава центъра на тежестта-това означава че от горната част на автомобила се отнема тегло и се премества в гумите?!? Пиша глупости, нали?!?, Но вие пръв започнахте...
2.
Защо износването от случайни удари до минимум, подрежда камъните и дупките по пътя ли?
Може да се намали, но за да се елиминира на 100% е нужно гумите да се напълнят с твърдо не деформируемо вещество. Но тогава гумата ще изгуби основното си качество- да се деформира и следва терена на пътя.
За това вече Чавдар е писал, а ао не Ви изглежда логична вижте подточка едно на точка 2.
П.П. Пиша и си мисля защо ли се връзвам да отговарям на нечии глупости...Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
1.1 Да по тежката гума ляга по-плътно - следователно по-голямо сцепление - питай трактористите защо гумите с вода - едва ли , за да дрифтят...
1.2 От по-доброто сцепление...
1.3 Наистина пишеш глупости, не се отнема от горната част, а се добавя в долната - принципът на пирамидата...Последно редактирано от Владо М; 16-11-20, 21:25.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар