Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зимни през лятото?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Зимни през лятото?

    Аз съм на едната кола с Дънлоп АТ20 - плитък грайфер, подобен на шосейна гума. На асфалт не са идеално тихи, а на оффроуд единствената разлика от шосейките е, че са със здрава структура и няма да балонират или да се срежат толкова лесно.
    МТР карам в гората. Много добра гума е, но ако ще караш предимно асфалт такива гуми не ти трябват, не завиват, на мокро не спират, шумни са... всички екстри на кална гума.
    Зима иде

    Коментар


    • #17
      До: Зимни през лятото?

      AT2, което ми предлагат, e това:


      АТ20, за което ти говориш, е това:


      За АТ2 братята австралийци разправят, че се държи прилично на макадам и умерена кал, НО се износва бързо в по-горещата част от страната (ама там е все пак 50+ градуса половината година)

      Аз поне на картинка не намирам огромна разлика между двете, освен, може би, по-агресивния страничен ръб на протектора при АТ2.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #18
        До: Зимни през лятото?

        Понеже темата беше за зимни през лятото. Да, изностват се по-бързо. Друго обаче не съм забелязал. Дори да се износват 2 пъти по-бързо, ще даваш пари само за един комплект гуми, и няма да сменяш, а просто ще ги караш за 2 пъти по-кратно време. Щото зимни гуми след 3-тата, преко сили 4-тата година, престават да са зимни, по каучук, така че и да не са износени, пак трябва да ги сменяш, ако искаш да караш с наистина зимни гуми.

        Всичките ми возила до едно бяха със зимни гуми, и никога не съм имал проблем досега.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Зимни през лятото?

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Понеже темата беше за зимни през лятото. Да, изностват се по-бързо. Друго обаче не съм забелязал. Дори да се износват 2 пъти по-бързо, ще даваш пари само за един комплект гуми, и няма да сменяш, а просто ще ги караш за 2 пъти по-кратно време.
          С риск да се повторя и пак да предизвикам нечия насмешлива реакция: има много различни зимни гуми, най-вече като състав. Тези, които се продават на нашия пазар са определено по-твърди от тези произведени за по-северни ширини и да, биха могли да се експлоатират така, както казваш.

          Но аз и преди съм попадал на зимни гуми с много мек състав, които почти ги усещаш как се топят под колата в жегите. За съжаление явно и този конкретен Купър е така. Паджерото дойде с него от Швейцария. За сняг - и утъпкан, и дълбок - е фантазия. Понеже живея на високо, при големия сняг от преди две седмици при мен имаше навявания по 80 см. и с голям кеф се бухах в тях. Но преди два дни, при температура около 17 градуса на един напечен от слънце завой го усетих да "приджаква", така че вече съм сигурен, че не става за топло.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #20
            До: Зимни през лятото?

            Ми те и ATR-тата приджвакват, особено при спиране

            Коментар


            • #21
              До: Зимни през лятото?

              ATR на Гудиър имах преди на едно Чероки. Не ми е джвакал, на сух асфалт и за черни пътища беше ОК, но на мокро беше трагедия. В кал не съм го вкарвал, понеже френската пералня дето беше под капака никога нямаше да го изкара от там . За сняг да не говорим, макар че няколко пъти го качвах до Лалето на ски (добре че в гората накрая пътя е винаги доволно посипан с иглички).
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X