Обява

Свий
Няма добавени обяви.

налягане в кобри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • налягане в кобри

    Вчера се пързалях на един кални и затревени баричета в Стара Планина с кобрите и се чудя освен зку-то дали и налягането в гумите не е довело до проблема.
    Патрул Y260 e машината
    1.8 отпред 2.0 отзад бяха и на един баир отказа да продължи нататък и стоях на едно място
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  • #2
    До: налягане в кобри

    е никой ли няма идея?
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #3
      До: налягане в кобри

      Еми, опитай с по-ниско налягане - 1.2-1.5, например.

      ...пък и калта може да си е била гадна, в крайна сметка. Никога нямаш гаранции че с определени гуми и с определено налягане ще минеш отвсякъде.

      Аз често се учудвам и от девете - понякога минавам относително безпроблемно на места, дето си мисля че ще се закопая безнадеждно. Друг път на привидно безпроблемни места виждам доста зор.

      Просто трябва да се пробва. Иначе няма как да разбереш.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        До: налягане в кобри

        1.2 не е ли много ниско
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          До: налягане в кобри

          Някои колеги карат и на 1.0, на гадни терени. То е до тежест на джип, до ширина на гуми, до вид гуми, джанти и сигурно още неща.

          С ниското налягане, възможността за разбортиране се увеличава, но пък проходимостта в сложни терени е по-добра, понякога в пъти. Идеята на по-меката гума е да увеличиш петното на контакт с това, върху което караш. Отделно понеже гумата се гъне повече, се и чистят по-лесно.

          Един изход е да си носиш компресорче. Аз даже се замислям да си монтирам по едно перманентно в двете джипки.

          Просто опитай, до какво налягане гумата изглежда що-годе нормално, в смисъл, не е прекалено сплескана.

          То вярно че патрола си е тежичък, но пък и 2 атмосфери ми се виждат множко, за гадни кални терени.

          Какъв размер са гумите, между другото?
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: налягане в кобри

            31х10.5х15 са гумите

            то на равно в дълбока кал и коловози нямаха проблем

            но на един баир в един момент просто жипа спря и си остана там

            иначе компресор си имам, даже продавам цял един брой
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              До: налягане в кобри

              Бил си свидетел на недостатъците на голямото тегло. На същото място вероятно по-лека джипка би се справила по-добре.

              Ама, пробвай с по ниско налягане. Иначе никога няма да разбереш.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: налягане в кобри

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Някои колеги карат и на 1.0, на гадни терени ...

                С регенерат?
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  До: налягане в кобри

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  С регенерат?
                  Ъхъ.

                  Между другото, моя регенерат го водих на гумаджия, след точно такова разбортиране. Балансира се перфектно. Даже гумаджиите гледаха странно, как така!?!?

                  Най-ниското, на което ги карах, беше 1.3. Но после си ги напомпах отново до 2.0.

                  Сега, вероятно при по-интензивно ползване в гората, на ниско налягане, ще се скапят по-бързо. Но за изпускане при минаване на гаден участък, мисля няма да има голям проблем.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    До: налягане в кобри

                    Мндаа
                    ще се тества
                    то беше бая гадно щото яко баир и кал като сопол и дъжд и трева ама пък съм се качвал там и на сняг

                    навигаторката обаче се уплаши и не пробвах втори път

                    та общо взето се чудя до колко може безопасно да спадна кобрите
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #11
                      До: налягане в кобри

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Мндаа
                      ще се тества
                      то беше бая гадно щото яко баир и кал като сопол и дъжд и трева ама пък съм се качвал там и на сняг

                      навигаторката обаче се уплаши и не пробвах втори път

                      та общо взето се чудя до колко може безопасно да спадна кобрите
                      Че то дъжд, кал като сопол и трева, накуп, си е един от най-гадните случаи за терен. Никак не се учудвай че друг път си го качил.

                      Сняг, особено сух, поне по мойте разбирания, е сравнително лек терен, до една дълбочина. И кобрите на такъв сняг се справят горе-долу прилично.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        До: налягане в кобри

                        абе не може да не може да се качи
                        хихихи
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          До: налягане в кобри

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          абе не може да не може да се качи
                          хихихи
                          ГолЕма засилка, и всичката газ!
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: налягане в кобри

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            ГолЕма засилка, и всичката газ!
                            така де
                            и навигаторката каза

                            нееееееееееееее
                            ще се обърнееееееееееееееееееем



                            и викам аре нема да я плаша и се отказах
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              До: налягане в кобри

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Мндаа
                              ще се тества
                              то беше бая гадно щото яко баир и кал като сопол и дъжд и трева ама пък съм се качвал там и на сняг

                              навигаторката обаче се уплаши и не пробвах втори път

                              та общо взето се чудя до колко може безопасно да спадна кобрите
                              При условията които описваш, ако намалиш налягането на гумите нещата ще се влошат.

                              Ниско налягане е нужно при слаби настилки - пясък, блата, пресен сняг. Там се цели по-голяма контактна площ за да остане гумата върху грунта.
                              Мокра трева, глина, утъпкан сняг са хлъзгави настилки. При такива терени нещата са точно обратните, защото целта е да се среже хлъзгавия слой.
                              Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                              Drag Grand Canyon Daily
                              Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                              LZ1JYM

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X