Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гуми, шмиргел и спирачки..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Материалите с които работят в този магазин са достатъчно качествени, но това не пречи хората които работят там да са дебили. Колкото пъти съм ходил там толкова пъти е имало проблеми. Когато им покажеш някакъв маркуч и поискаш да се възтанови отговорът винаги е кратък и ясен НЕ, НЕ СТАВА. Никога не предлагат алтернативен вариант. Трябва добре да познаваш асортимента им от накрайници за да можеш сам да си проектираш нужния маркуч.

    Като чуят за спирачни маркучи те гонят моментално. Спирачната течност била много агресивна за техните маркучи.

    Относно качеството. На един познат му изработиха изцяло нови маркучи за един зил с кран. След монтажа установил че всички маркучи текът като лейка.
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #17
      Хм... При протрит един маркуч трябваше да остане единия кръг поне да действа... А не да "няма никой"...

      Коментар


      • #18
        Паджеровод, не се бъзикам, педала си падна на пода като магистрална проститутка, няма да казвам какъв е джипа, защото съм пристрастен!

        Коментар


        • #19
          )) Чакай бе, пристрастията са една работа, а резервният спирачен кръг е друга. Дай да разберем кво е станало, че някой може да пострада.
          Спирачната течност всичката в едно казанче ли е?

          Коментар


          • #20
            Сега се сещам, че на Москвича ми, / а и на Фиата и т.н./ спирачната течност си беше в едно казанче,но гумичките на главния цилиндър на спирачките си правеха основен - 3 колела и допълнителен - едно колело, кръг...

            Демек или може да останеш с три спиращи колела или с едно, в тази ситуация аз останах, както казваш Стефане със силата на вярата, прекръстих се /майтап, аз съм атеист/ и джипа заобиколи жертвите!

            Коментар


            • #21
              в съвремнните коли няма резервен кръг както е познат о тедно време

              при някои коли казанчето за течност се раздвоява надолу и така като изтече всичко от единия ботуш остава малко в другия зада спреш и да викаш неволята. лошото е че повечето коли нямат и това, там просто се разчита, че това няма да се случи и дори и да се случи дупката няма да е толкова голяма и с помпане ще спреш преди всичко да е изтекло.

              най - новите коли имат едни специални програми на АБСа, той отваря и затваря калапаните на отделните магистрали, когато налягането някаде спадне /коли над 150000лв/

              истинския резервен кръг е отделна помпа за единия и за другия, които се натискат с отделни педали, свързани с райбер, така че каквото и да става полувината спирачки работят. някои руски коли, които привидно имат резевен кръг, пак нямат защото помпата е една и през нея всичко си изтича.

              волк, ако искаш да си сигурен, че това няма да ти се случи пак ще се наложи сериозно да преработиш спирачната система на ровера.

              маркучи може да си купиш от поли /пише в форума отвреме на време/ той ги поръчва в италия
              drive alive

              Коментар


              • #22
                Gogogo, от всичките ти съвети до момента за преоборудване на джипа съм много доволен, така че ако се сетиш за конкретен човек, който да свърши работа - пусни го на л.с....

                Коментар


                • #23
                  Забравих да кажа, че същата циментирана кал ошмули и преряза и кабела на датчика на ABS-са и то едновременно с хидравликата на спирачката...

                  Ей, от кал сме направени, в кал живеем и от калта ще си умрем! Амин!

                  Или "Алилуя", как беше..

                  Коментар


                  • #24
                    А, диференциални клапани има кви ли не, това са стотинки. АБСа не трябва за нищо. Само не съм сигурен кои колко са надеждни. Не виждам обаче нужда от такова ровене в системата. Две казанчета за двете помпи, и те стават независими. Нормалните уазови помпи например са такива. В някви уж нови се прави тая глупост с общото казанче - на изобретателя е малко да му откъснеш нещо.
                    Задната помпа работи на предните, предната - на задните колела. Ако задната се издъни веднага се усеща, и трябва просто да настъпиш още веднъж енергично. По принцип има и авариен датчик. Обаче е диференциален, и нормалните хора го изхвърлят още при монтажа. Там има една глупост, и хем пречи на обезвъздушаването, хем непрекъснато лъже, никой не обръща внимание на лампата, и дори да се обади правилно - лъжливото овчарче. Никъв кеф да караш само на единия кръг, на скорост е и опасно, обаче за съжаление съм въртял много хиляди километри така.

                    Коментар


                    • #25
                      Това е приятелю... Натискаш и ПЕДАЛА СИ ПАДА НА ПОДА!?

                      Това при скорост вече си е екшън, никакви кръгове, никакви схеми, просто преди това светнаха разни лампи по таблото, ама нали ги мразя тия електронни гадости, не им обърнах внимание, а те са искали да ми кажат, че имам проблем със спирачките!
                      А аз мислех, че ме подсещат да си сложа колана...

                      Коментар


                      • #26
                        Ама че работа, смеехте се вие на Волгата, ама там нещата си работеха съвсем успешно и не са създавали ядове никога...а спирачки на Волги съм направил бая...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          На УАЗа са същите. Не че не може да се свършат съвсем, обаче трябва да си правил страшни работи за да се стигне до там.
                          Това е. Пази боже сляпо да прогледне. Пешо и Кире от електротехниците на Ровър чули че вече са измислили електрониката, и юруш на маслините. Освен нея е измислена и ергономиката, ама кой да чете книжки ... Те да сложат аварийна сигнализация и че е накривено огледалото, пълен пепелника, остават само две песни до края на касетката, и всичко това в един ред безсмислено жълти лампи заедно със спирачките и прегряването на водата, пък а да видим каква и за кого е ползата.
                          Глупостта не ходи по гората. Даже в мойто камионче това са неизбежно забележими и недвусмислени сигнали. Струват ми няколко лева и няколко часа, ама аз съм тъп самодеец.
                          Като прегряването на Нисана. Откак в колите има ток, има и авариен датчик за температурата. По идея да го заклиниш от прегряване е невъзможно. Обаче компютъра може да свърши и тая работа леко и непринудено ...

                          Коментар


                          • #28
                            СПИРАЧНИ МАРКУЧЕТА-ТЕФЛОНОВИ СЪС МЕТАЛНА ОПЛЕТКА ,

                            Ако Ви интерисуват спирачни маркучета тефлонови с метална оплетка и съответните накрайници към тях пишете на adventurecarbg@abv.bg .На имейл мога да ви пусна като файлове цените и снимки на всички елементи по отделно .Доста се използват от рали състезателите рекламации до този момент не съм имал.

                            Коментар


                            • #29
                              с поръчка или на склад?
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #30
                                На склад имам и ...

                                Имам на склад а в случай че съм свършил някой от накрайниците могат да се доставят ,като няма да се налага да се чака тъй като италианеца с който работя съвмесно ги има на склад .Но по принцип имам доста на склад.Ако искаш ми прати снимки на твоите и ще ти кажа колко ще ти струват .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X