Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Баланс на офроуд гуми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    за момента реших въпроса кардинално - сложих старите гуми със старите джанти /които всъщност са си много добри Гудиър зимни/ и поне засега мисля, че няма никакви вибрации, но ще покарам няколко дни за да съм сигурен...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #17
      Май добре си постъпил,що се отнася до магистрални карания.И без това тази шарка ( на интерко) не ми харесва(лично мнение).Притеснително е дали ще можеш с зимната шарка на "гудиър" да излизаш на съботно неделни Off-road разходки
      LZ1VMH

      Коментар


      • #18
        аз като видях какви са ми възможностите за разходки /като време/ се ядосах и ги свалих - сега съм ги пуснал за продан
        Няма смисъл да ги търкам по асфалта... Водят се АТ, но явно са за всякакъв терен ОФРОУД... Нямат много общо с шосейните гуми...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          колеги аз сложих малатеса кобра балансираха ми ги с тежести от 100до 200 грама отвътре и отвънка на джантата,и при скорост от 80-90,ми трябваха още две ръце че да вкарам джипа в пътя
          отидох на друг гумаджия с тежести от рода на 20-60 ми балансира перфектно гумите
          абе свали две шепи тежести от гумите ми ,а сложи 1/3 от тях
          "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Камен Калчев
            колеги аз сложих малатеса кобра балансираха ми ги с тежести от 100до 200 грама отвътре и отвънка на джантата,и при скорост от 80-90,ми трябваха още две ръце че да вкарам джипа в пътя
            отидох на друг гумаджия с тежести от рода на 20-60 ми балансира перфектно гумите
            абе свали две шепи тежести от гумите ми ,а сложи 1/3 от тях
            Радвам се че си попаднал на подходящия сервиз. Трябва само да уточниш коя точно " кобра " че те са три: "kobra trac" , " kobra trac NT " , "kobra trac NT1" . Всяка С капризите си.
            LZ1VMH

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Камен Калчев
              колеги аз сложих малатеса кобра балансираха ми ги с тежести от 100до 200 грама отвътре и отвънка на джантата,и при скорост от 80-90,ми трябваха още две ръце че да вкарам джипа в пътя
              отидох на друг гумаджия с тежести от рода на 20-60 ми балансира перфектно гумите
              абе свали две шепи тежести от гумите ми ,а сложи 1/3 от тях
              сигурно е бил хванал лошо джантата към машината и е "подскачала" при балансирането...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                Аз май нещо не разбирам, на Хънтара с Я-245.А Медвет дето са възможно най-ефтиното и съм с по стотина двеста грама тежести на гума (на едната са 350гр.) не усещам никакво тресене и карам спокоино над сто. Или сте с много кофти късмет за гумаджии или проблема съвсем не е в баланса.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Иван Алексиев
                  Аз май нещо не разбирам, на Хънтара с Я-245.А Медвет дето са възможно най-ефтиното и съм с по стотина двеста грама тежести на гума (на едната са 350гр.) не усещам никакво тресене и карам спокоино над сто. Или сте с много кофти късмет за гумаджии или проблема съвсем не е в баланса.
                  може да си с 1кг тежести и да е балансирана гумата... а може да е с 20гр и да не е /въпроса е да са сложени правилно тежестите/ - ако гумата е захваната накриво /ексцентрично/ към вала на баланс машината, тежестите са сложени неправилно и след това вибрациите в колата ще са още по-големи... "антибаланс"
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Иван Алексиев
                    Аз май нещо не разбирам, на Хънтара с Я-245.А Медвет дето са възможно най-ефтиното и съм с по стотина двеста грама тежести на гума (на едната са 350гр.) не усещам никакво тресене и карам спокоино над сто. Или сте с много кофти късмет за гумаджии или проблема съвсем не е в баланса.
                    Просто ти е здраво окачването.
                    IvoVarbanov.bg

                    Коментар


                    • #25
                      Прав е Тедо,че не е толкова важен грамажа,който иска гумата ,а просто да го нулираш или я балансираш.Модела на К. Калчев е NT,казвам го в отговор на питането на колегата Goldi.От около 4 г. продавам и карам Малатеста особено офф в Пловдив и ако някой има съмнения относно нещо свързано с Малатеста офф нека я сподели.Никой не ми плаща за реклама на Малатеста, но съм карал поне 4 модела и съм продавал поне още 4 така че сме полезни когато говорим от опит.Ако говоря за грамажи които са ми искали скъпи коментирани тук гуми Свидетели са ми собствениците, мои приятели.Всички гуми са добри когато получиш това което искаш от тях БЕЗ ДА ГЛЕДАШ ГРАМАЖА остави това на колегите гумаджии,а дали ще улучиш правилния сервиз е върос на гледна точка/опит/

                      Коментар


                      • #26
                        ОТ ЛИЧЕН ОПИТ СЪМ УСТАНОВИЛ ЧЕ ГОЛЕМИ ГУМИ НАЙ-ДОБРЕ СЕ БАЛАНСИРАТ НА БАЛАНС МАШИНА ЗА КАМИОНСКИ ГУМИ .ТУК ВЪВ ВАРНА МИ ГИ БАЛАНСИРАТ ПЕРФЕКТНО.ПРАВИЛ СЪМ БАЛАНС НА 35ЦИ НА СИЛВЪРСТОУН СЕГА КАРАМ С 34/9.5/16 S SWAMPER НЯМАМ ПРОБЛЕМИ .СЛАГАТ СЕ КАМИОНСКИ БАЛАНСИ ПО-ТЕЖКИ СА И ПО-ГОЛЕМИ НО СЕ СЛАГАТ ПО МАЛКО ЛЕПЯЩИ СА
                        GOD GAVE THE METAL

                        Коментар


                        • #27
                          Аз имам същия проблем. При тръгване има някаква странна вибрация докато не вдигна 10-15км, също така и цялото купе изпата в резонанс на ниски обороти. Между 80-90км работата става страшна, след това се пооправя...

                          Колата е Г-класа, с чисто нови гуми (регенерат) Calway MT 16"

                          Преди 2 дни бях в един сервиз (Боби Мерцедес ..?!) във Варна който ми каза че това било от някакъв опорен лагер .. ?! Не е чувал шумовете които са на 80км, по принцип говореше за тези при тръгване и каране в градски условия ...

                          Вие какво мислите ?

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от kernel
                            Аз имам същия проблем. При тръгване има някаква странна вибрация докато не вдигна 10-15км, също така и цялото купе изпата в резонанс на ниски обороти. Между 80-90км работата става страшна, след това се пооправя...

                            Колата е Г-класа, с чисто нови гуми (регенерат) Goodway MT 16"

                            Преди 2 дни бях в един сервиз (Боби Мерцедес ..?!) във Варна който ми каза че това било от някакъв опорен лагер .. ?! Не е чувал шумовете които са на 80км, по принцип говореше за тези при тръгване и каране в градски условия ...

                            Вие какво мислите ?
                            Май колегата Боби е прав. Тичкай при него да го оправи.
                            LZ1VMH

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов
                              Първоначално публикуван от Иван Алексиев
                              Аз май нещо не разбирам, на Хънтара с Я-245.А Медвет дето са възможно най-ефтиното и съм с по стотина двеста грама тежести на гума (на едната са 350гр.) не усещам никакво тресене и карам спокоино над сто. Или сте с много кофти късмет за гумаджии или проблема съвсем не е в баланса.
                              Просто ти е здраво окачването.
                              но ще се разбие доста по-бързо, ако гумите имат голям дисбаланс...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                                Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов
                                Първоначално публикуван от Иван Алексиев
                                Аз май нещо не разбирам, на Хънтара с Я-245.А Медвет дето са възможно най-ефтиното и съм с по стотина двеста грама тежести на гума (на едната са 350гр.) не усещам никакво тресене и карам спокоино над сто. Или сте с много кофти късмет за гумаджии или проблема съвсем не е в баланса.
                                Просто ти е здраво окачването.
                                но ще се разбие доста по-бързо, ако гумите имат голям дисбаланс...
                                Всичко е до специфика на отделният автомобил.
                                Примерно на Г-то се дразнех от шума и вибрацията създавана от гуми
                                " Кайман" . Усещането беше повече от неприятно.
                                В момента в който сложих "кайманите" на Уазика не усетих никаква разлика. Самата чувствителност на Уазката с ресьорно окачване не е голяма.
                                LZ1VMH

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X