за момента реших въпроса кардинално - сложих старите гуми със старите джанти /които всъщност са си много добри Гудиър зимни/ и поне засега мисля, че няма никакви вибрации, но ще покарам няколко дни за да съм сигурен...
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Баланс на офроуд гуми
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
аз като видях какви са ми възможностите за разходки /като време/ се ядосах и ги свалих - сега съм ги пуснал за продан
 
Няма смисъл да ги търкам по асфалта... Водят се АТ, но явно са за всякакъв терен ОФРОУД... Нямат много общо с шосейните гуми...
							
						помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
колеги аз сложих малатеса кобра балансираха ми ги с тежести от 100до 200 грама отвътре и отвънка на джантата,и при скорост от 80-90,ми трябваха още две ръце че да вкарам джипа в пътя
отидох на друг гумаджия с тежести от рода на 20-60 ми балансира перфектно гумите
абе свали две шепи тежести от гумите ми ,а сложи 1/3 от тях
							
						"Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Радвам се че си попаднал на подходящия сервиз. Трябва само да уточниш коя точно " кобра " че те са три: "kobra trac" , " kobra trac NT " , "kobra trac NT1" . Всяка С капризите си.Първоначално публикуван от Камен Калчевколеги аз сложих малатеса кобра балансираха ми ги с тежести от 100до 200 грама отвътре и отвънка на джантата,и при скорост от 80-90,ми трябваха още две ръце че да вкарам джипа в пътя
отидох на друг гумаджия с тежести от рода на 20-60 ми балансира перфектно гумите
абе свали две шепи тежести от гумите ми ,а сложи 1/3 от тях
LZ1VMH
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
сигурно е бил хванал лошо джантата към машината и е "подскачала" при балансирането...Първоначално публикуван от Камен Калчевколеги аз сложих малатеса кобра балансираха ми ги с тежести от 100до 200 грама отвътре и отвънка на джантата,и при скорост от 80-90,ми трябваха още две ръце че да вкарам джипа в пътя
отидох на друг гумаджия с тежести от рода на 20-60 ми балансира перфектно гумите
абе свали две шепи тежести от гумите ми ,а сложи 1/3 от тях
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
може да си с 1кг тежести и да е балансирана гумата... а може да е с 20гр и да не е /въпроса е да са сложени правилно тежестите/ - ако гумата е захваната накриво /ексцентрично/ към вала на баланс машината, тежестите са сложени неправилно и след това вибрациите в колата ще са още по-големи... "антибаланс"Първоначално публикуван от Иван АлексиевАз май нещо не разбирам, на Хънтара с Я-245.А Медвет дето са възможно най-ефтиното и съм с по стотина двеста грама тежести на гума (на едната са 350гр.) не усещам никакво тресене и карам спокоино над сто. Или сте с много кофти късмет за гумаджии или проблема съвсем не е в баланса.
							
						помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Просто ти е здраво окачването.Първоначално публикуван от Иван АлексиевАз май нещо не разбирам, на Хънтара с Я-245.А Медвет дето са възможно най-ефтиното и съм с по стотина двеста грама тежести на гума (на едната са 350гр.) не усещам никакво тресене и карам спокоино над сто. Или сте с много кофти късмет за гумаджии или проблема съвсем не е в баланса.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Прав е Тедо,че не е толкова важен грамажа,който иска гумата ,а просто да го нулираш или я балансираш.Модела на К. Калчев е NT,казвам го в отговор на питането на колегата Goldi.От около 4 г. продавам и карам Малатеста особено офф в Пловдив и ако някой има съмнения относно нещо свързано с Малатеста офф нека я сподели.Никой не ми плаща за реклама на Малатеста, но съм карал поне 4 модела и съм продавал поне още 4 така че сме полезни когато говорим от опит.Ако говоря за грамажи които са ми искали скъпи коментирани тук гуми
 Свидетели са ми собствениците, мои приятели.Всички гуми са добри когато получиш това което искаш от тях БЕЗ ДА ГЛЕДАШ ГРАМАЖА остави това на колегите гумаджии,а дали ще улучиш правилния сервиз е върос на гледна точка/опит/ 
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ОТ ЛИЧЕН ОПИТ СЪМ УСТАНОВИЛ ЧЕ ГОЛЕМИ ГУМИ НАЙ-ДОБРЕ СЕ БАЛАНСИРАТ НА БАЛАНС МАШИНА ЗА КАМИОНСКИ ГУМИ .ТУК ВЪВ ВАРНА МИ ГИ БАЛАНСИРАТ ПЕРФЕКТНО.ПРАВИЛ СЪМ БАЛАНС НА 35ЦИ НА СИЛВЪРСТОУН СЕГА КАРАМ С 34/9.5/16 S SWAMPER НЯМАМ ПРОБЛЕМИ .СЛАГАТ СЕ КАМИОНСКИ БАЛАНСИ ПО-ТЕЖКИ СА И ПО-ГОЛЕМИ НО СЕ СЛАГАТ ПО МАЛКО ЛЕПЯЩИ САGOD GAVE THE METAL
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз имам същия проблем. При тръгване има някаква странна вибрация докато не вдигна 10-15км, също така и цялото купе изпата в резонанс на ниски обороти. Между 80-90км работата става страшна, след това се пооправя...
Колата е Г-класа, с чисто нови гуми (регенерат) Calway MT 16"
Преди 2 дни бях в един сервиз (Боби Мерцедес ..?!) във Варна който ми каза че това било от някакъв опорен лагер .. ?! Не е чувал шумовете които са на 80км, по принцип говореше за тези при тръгване и каране в градски условия ...
Вие какво мислите ?
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Май колегата Боби е прав. Тичкай при него да го оправи.Първоначално публикуван от kernelАз имам същия проблем. При тръгване има някаква странна вибрация докато не вдигна 10-15км, също така и цялото купе изпата в резонанс на ниски обороти. Между 80-90км работата става страшна, след това се пооправя...
Колата е Г-класа, с чисто нови гуми (регенерат) Goodway MT 16"
Преди 2 дни бях в един сервиз (Боби Мерцедес ..?!) във Варна който ми каза че това било от някакъв опорен лагер .. ?! Не е чувал шумовете които са на 80км, по принцип говореше за тези при тръгване и каране в градски условия ...
Вие какво мислите ?
							
						LZ1VMH
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
но ще се разбие доста по-бързо, ако гумите имат голям дисбаланс...Първоначално публикуван от Ивайло ВърбановПросто ти е здраво окачването.Първоначално публикуван от Иван АлексиевАз май нещо не разбирам, на Хънтара с Я-245.А Медвет дето са възможно най-ефтиното и съм с по стотина двеста грама тежести на гума (на едната са 350гр.) не усещам никакво тресене и карам спокоино над сто. Или сте с много кофти късмет за гумаджии или проблема съвсем не е в баланса.помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Всичко е до специфика на отделният автомобил.Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/но ще се разбие доста по-бързо, ако гумите имат голям дисбаланс...Първоначално публикуван от Ивайло ВърбановПросто ти е здраво окачването.Първоначално публикуван от Иван АлексиевАз май нещо не разбирам, на Хънтара с Я-245.А Медвет дето са възможно най-ефтиното и съм с по стотина двеста грама тежести на гума (на едната са 350гр.) не усещам никакво тресене и карам спокоино над сто. Или сте с много кофти късмет за гумаджии или проблема съвсем не е в баланса.
Примерно на Г-то се дразнех от шума и вибрацията създавана от гуми
" Кайман" . Усещането беше повече от неприятно.
В момента в който сложих "кайманите" на Уазика не усетих никаква разлика. Самата чувствителност на Уазката с ресьорно окачване не е голяма.LZ1VMH
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар