Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

    Следващият път като ходя при гумаджията, ще го питам за това черното - що е то.
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

    Коментар


    • #92
      От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
      Мръсно бялото е паста ,която позволява на гумата да се преплъзне по джантата ,а черното навярно е течен каучук ,но тук почти никой не го използва ,ползват паста или грес .Греста не е много за предпочитане.
      Защо греста да не е за предпочитане след като примерно джантата е хипер супер ръждива или оксидирала?
      Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
      КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

      Коментар


      • #93
        От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

        Първоначално публикуван от Русанов Преглед на мнение
        Защо греста да не е за предпочитане след като примерно джантата е хипер супер ръждива или оксидирала?
        Защото ако джантата е хипер супер ръждива или оксидирала, трябва първо да се почисти.
        Не ми се вярва да има гумаджия който да направи такава простотия.

        Ако някой монтира гуми на такива джанти, ако не му стрОшиш ръцете, поне смени гумаджията.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #94
          От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

          Греста не става,защото започва да разяжда гумата(макар и бавно).
          p.s. Ако ще ме питаш за маншоните на карета (как тях не ги разяжда)-помисли да ли са с еднаква структура с гумите.

          Коментар


          • #95
            От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

            Т.е. искаш да кажеш, че гумата в гумите не е маслоустойчива?
            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

            Коментар


            • #96
              От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

              Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
              Защото ако джантата е хипер супер ръждива или оксидирала, трябва първо да се почисти.
              Не ми се вярва да има гумаджия който да направи такава простотия.

              Ако някой монтира гуми на такива джанти, ако не му стрОшиш ръцете, поне смени гумаджията.
              Колега Колега.... Т.е АЗ ТРЯБВА да се сменям! Всичко зависи от Клиента.... Та да кажа с две думи... ръждива джанта чистя с флекса ако е възможно ако ли не на желязо или па с вътрешна(говоря като цяло били то за леки товарни или 4х4)>та Да си дойда на думата... Перфектна джанта за 4х4 и горско каране... при желание на клиента..НАМАЗВАМ с течен каучук който сам си го правя... понеже този който продават е доста разреден и залепва както си трябва.Иначе съм виждал всякакви глупости като силикон>много много грес>Блажна БОЯ>че и поксипол и т.н> КАТО Крайно мнение казвам всеки може да прави това което сметне за добре на негова глава....
              Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
              КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

              Коментар


              • #97
                От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

                Първоначално публикуван от TRAX Преглед на мнение
                Греста не става,защото започва да разяжда гумата(макар и бавно).
                p.s. Ако ще ме питаш за маншоните на карета (как тях не ги разяжда)-помисли да ли са с еднаква структура с гумите.
                Пълни ГЛУПОСТИ! има различни видове ГРЕС!
                Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
                КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

                Коментар


                • #98
                  От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

                  Аз,ако е удобно може ли да питам-КОЯ е правилната ГРЕС за монтаж на гуми?

                  Коментар


                  • #99
                    От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

                    Първоначално публикуван от Русанов Преглед на мнение
                    Колега Колега.... Т.е АЗ ТРЯБВА да се сменям! Всичко зависи от Клиента.... Та да кажа с две думи... ръждива джанта чистя с флекса ако е възможно ако ли не на желязо или па с вътрешна(говоря като цяло били то за леки товарни или 4х4)>та Да си дойда на думата... Перфектна джанта за 4х4 и горско каране... при желание на клиента..НАМАЗВАМ с течен каучук който сам си го правя... понеже този който продават е доста разреден и залепва както си трябва.Иначе съм виждал всякакви глупости като силикон>много много грес>Блажна БОЯ>че и поксипол и т.н> КАТО Крайно мнение казвам всеки може да прави това което сметне за добре на негова глава....
                    Колега, какво значи "Ако е възможно" ?!
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

                      [QUOTE=Джоу (x3mrjoe);3092274]Колега, какво значи "Ако е възможно" ?![/QUOTE

                      Какво ли>?? има доста стари техники че и леки и товарни джанти който са тотално за скрап а клиента казва направи ги колкото да "изкара" каквото и да значи това. Представи си една спукана кофа да я пълниш с вода и колкото литра хване?? ама за ден два да държи > Мисля да спирам с тия локумени глупости Който иска да прави каквото си иска мен не ме вълнува... Акъл не се налива с фуния
                      Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
                      КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

                      Коментар


                      • От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

                        Първоначално публикуван от Русанов Преглед на мнение
                        Защо греста да не е за предпочитане след като примерно джантата е хипер супер ръждива или оксидирала?
                        Габровче ,точно на тебе ли трябва да обяснявам ? Ти с гуми се занимаваш аз да ти казвам защо ,на срещата в Стара загора ще ти обясня ама след като ПОЧЕРПИШ.
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

                          Колега FOX височината на гумите отговаря ли точно на размера им? Или са малко по ниски?

                          Коментар


                          • От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

                            Въпроса ми е малко встрани от конкретната тема, но не е чак толкова далече:
                            - какви са аргументите за / против гума с размери 285/85 R16, "шарката" е като на Toyo Open Country MT, или като на Cooper Discoverer STT, или като на Wrangler MT; производителя е Silverstone

                            - колата, на която бих ги сложил (ТЛК 80) с "всесезонна" цел, с идея и малко по-добри за кал, отколкото "стандартни" АТ;
                            Целта е да "повдигна" колата с около 4см, спрямо сегашните 265/75 R16, т.е., най-ниските и точки (под диференциалите), щото ТЛК 80 е достатъчно тежка / дълга, за да легне "по корем", тоест върху мостовете,
                            в кални коловози, което ми се е случвало неведнъж
                            Естествено, не ми се иска да спечеля 4 см на цената на смяна на полуоска, лагери и прочее (на предния мост, който може би не е планиран за гуми с размери "доста" над заводските)
                            Наличния лифт е около 2" - благодарение на OME пружини 850 отпред и 863 отзад - т.е., едва ли ще има задиране в калници / калобрани

                            Очаквам смирен яко подсказване

                            (35-ци, стандартни - 35х12,5х15 не стават; тази кола може да поеме джанти от 16" нагоре; 12,5" е твърде широко)
                            (Сегашните са 31,7" - 265/75/16; ако сложа 255/85/16 бих имал "само" 2 см повдигане на най-ниските точки)
                            (Въпросните 285/85/16 в Германия са по € 115 парчето; всички други са с по 50-100 лв/бройка по-скъпи)



                            Sent from my iPad using Tapatalk

                            Коментар


                            • От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

                              Нови тестове. Равно поле с 40-50см сняг - никакви проблеми. Прибирам се и пак проба на баира. Бухнах го наполовина в снега докато отворя портата.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170119_174436.jpg
Прегледи:1
Размер:78.4 КБ
ID:5740572

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170119_174450.jpg
Прегледи:1
Размер:96.4 КБ
ID:5740573

                              Очаквано не успя да потегли, неочаквано не успя и след като го върнах 1-2 метра назад. Стигна до края на утъпканото и започна да свлича задницата наляво.

                              Върнах го назад, излязох от снега и тръгнах да завивам. Носи си я тази задница и това е. То вярно не блокирах раздатката, ми карах на On Demand, но пък гледах да не подавам рязко газ... Както и да е - не можа да завие, та изправяне, засилване... не съм доволен.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170119_174703.jpg
Прегледи:1
Размер:97.1 КБ
ID:5740574


                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170119_174729.jpg
Прегледи:1
Размер:81.3 КБ
ID:5740575
                              Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                              Коментар


                              • От: Silverstone AT117 Special или Falken Wildpeak AT?

                                И това на 1.5 АТМ???
                                Направо не ми се вярва...
                                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X